Gå til innhold

Og grisen ble spist.......


Gjest La sauen få gresse i fred

Anbefalte innlegg

Gjest La sauen få gresse i fred

Jeg er allergisk for alle typer fungus (sopp, mange oster), alle nøtter og svært mange soja produkter....

Jeg kan heller ikke spise grove produkter (vildris, korn, osv).

Jeg har overhodet ingen problemer med fisk eller kjøtt derimot.

Husk at en alt-eters meny er STØRRE enn en vegetars. En alt-eter kan spise ALT en vegetar kan, og mye annet i tillegg.

Med vennlig hilsen

Det var trist å høre at du er allergisk, mot så mye. Vegetarismen passer ikke for alle. For din del passer det med fisk og kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hitler var veggis, Sør spiser bikkjer og Jesus var hard på flaska.

Finnes det ikke vanlige folk igjen?

I en dansk lærebok i psykiatri fra 1930-tallet var det angitt at de mest suspekte på psykopati var råkostspisere, isbadere og militærnektere :-)

Kanskje det ikke er tatt helt ut av luften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegetarkost er vel egentlig mest ment for kaniner og sånt.

Gi meg heller en saftig biff. _Kanskje_, men bare kanskje kan jeg lage en salat ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegetarianer ser ikke sunne ut. De har en egen gråtone i huden som ser for jævlig ut. De (få) vegetarianerne jeg kjenner er det av medisinske grunner, enda skal de dytte ugresset over på meg. Kan dere ikke bare spise grøntforet deres uten å plage oss med det?

Enig med nick her, jeg kjenner et par som spiser bare vegetarkost, og de ser faktisk syke ut synes jeg. Gråe og bleike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vincent

I en dansk lærebok i psykiatri fra 1930-tallet var det angitt at de mest suspekte på psykopati var råkostspisere, isbadere og militærnektere :-)

Kanskje det ikke er tatt helt ut av luften?

... og moralen blir da..? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og moralen blir da..? ;-)

At Jacob får svar fra fagfolkene på de mest utenkelige svevende svarene sine.

Jacob er Jacob, rar som søren, men morsom er han !

NHD har visst humor ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...