Gå til innhold

Eser ut...


MicroMy

Anbefalte innlegg

Gjest alt hjelper

Men forbrenner ikke mye før man har vært aktiv i 30 min. Det er derfor flott mosjon å gå i raskt tempo 1. time, 4 ganger i uken. (gjerner mer :-)

For noe tull. du kan ikke ha fulgt mye med i det siste, man forbrenner av all mosjon uavhengig av hvor lenge man mosjonerer. Å si at man må holde på minst en time vil ta motet hva enhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • MicroMy

    37

  • BettyBlue

    8

  • tonil

    7

  • serendipity

    6

Hvordan har du funnet ut det? Jeg er en brød og potetperson de luxe...

Der har vi det! Mye poteter og brød, og kanskje mye pasta også - det i tillegg til bare 2-3 måltider om dagen.

Det er derfor du ikke går ned.

Mange som ikke skjønner hvorfor de er overvektige, de spiser jo bare 2 ganger om dagen!?

Kroppen trenger et balansert kosthold, med mindre karbohydrater og mer protein. Det sier både Grethe og Fedon.

Hyppige måltider, jevnt blodsukker. Daglig bevegelse, minst 1/2 time tur hver dag.

Jeg gikk på Grete Roede kurs, og det var virkelig fornøyelig!! Alle kan klare det, også du. Motivasjon får du massevis av på kurs. Og det er helt utrolig hvor behagelig mett du føler deg hele tiden - og hvor mye god mat det er.

www.greteroede.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt jeg ønsker en magisk stav som jeg kan veive med og så går jeg ned 25 kg...

Jeg vet at når man har PCOS, som jeg, så er det VELDIG vanskelig å gå ned igjen. Lett å gå opp, veldig vanskelig å gå ned igjen. Du kan gjerne dømme meg, bryr jeg meg ikke noe om. Vet at det ikke er min skyld at jeg gikk opp, for jeg er normalt aktiv og er ikke en sånn potetgull og cola-person. Jeg spiser normal norsk mat og ikke store porsjoner - har jeg aldri gjort. Faktisk får jeg ofte bemerkninger om at jeg spiser for lite... Men jeg vil gjerne gå ned igjen, og bli på ca 75 kg, som er passe for meg. Aner bare ikke åssen jeg skal få det til uten å legge om livsstilen til en helt normal familie med et veldig normalt kosthold (masse grønnsaker - for min egen og min manns del - salat, magre sauser, variert, fisk og slikt).

Men du gikk ned 9 kilo på 8 uker, det er jo kjempebra! Om du tok et ekstrakurs da og oppfølgingskurs 1g/mnd - da vil du gradvis gå ned i vekt eller holde idealvekten.

Klaget familien din på maten?

Kjæresten min syns den var fabelaktig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten blir smakløs om man steker den uten olje/smør. Man trenger ikke bruke så mye, og det gjør jeg heller ikke.

Vi vet alle hvordan unger er, de likerikke det ene eller det andre. Mine spiser ikke grønnsaker. Har de ikke gjort siden de spiste Nestle barnemat på glass. Alt med farge er farlig, og det er ikke bare hos oss det er slik. Men - jeg spiser allikevel masse salat og slikt.

Jeg tror kanskje jeg får i meg for mye karbohydrater...

Og - da jeg gikk på Grete Roede gikk jeg ned. Tror det var fordi jeg spiste NOK... Nå spiser jeg antakelig litt for lite og litt for sjelden - det går man jo heller ikke ned av...

Og - uansett hva andre måtte mene, så passer ikke Grete Roede-maten for alle. Ikke alle er villig til å ofre sukker, kaker, sjokolade, potetgull, brus og slikt for resten av livet. Ikke jeg! Jeg spiser ikke mye snop, men når jeg en gang unner meg en sjokolade, skal jeg nyte den med god samvittighet!!! Det er det jeg mener - mye av Grete Roede er opplagt på at man ikke skal kunne unne seg noe. Jeg sluttet med sukker i teen da jeg gikk på kurs, og det var jo noe, men jeg har ingen interesse av å gå resten av livet helt uten noen form for søtt! Ikke på vilkår. Man lever bare en gang!

Grete sier at man *skal* kose seg og unne seg noe ekstra iblant!

Du husker kosemerkene? Ti kosemerker/uke brukes under kurset. Når GR-kurset er ferdig, kan du skeie ut kanskje en gang i uka. Og det er vel nok?

Kurset er jo en kur, gå et par kurs til du har oppnådd det du ønsker, så kan du øke kosten etterpå. Grete har jo kurs i det også. Det er virkelig nyttig - og antakelig den sunneste måten å gå ned i vekt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen et svar som viser motviljen mot å innse at det faktisk er du som må gjøre noe dersom vekten skal reduseres.

I mellomtiden kan vi selvfølgelig være enige med deg i at det er kjipt å veie så mye, og at du ikke har tid til å trene, ikke har motivasjon til å legge om kostholdet, ikke kan spise siden du ikke er sulten, og ikke kan la være å spise det du har lyst på siden det er altfor krevende.

Lykke til...

Takk for det negative svaret. Jeg prøver bare å få tida til å strekke til - med mann og små barn, jobb, nytt firma, hester, hjem som trenger oppussing osv osv.

Men - det er antakelig ukjent for enkelte at døgnet ikke har mange nok timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har misfortstått: jeg har ikke lett for å legge på meg! Jeg HAR lagt på meg - 25-30 kg for å være presis - i perioden 1996-1997. Har ligget på samme vekt (et par kilo opp/ned) siden (med unntak av to graviditeter) siden 1997.

Jeg lever ikke FOR mat. Jeg liker mat - all slags mat - ikke mat som flyter i fett, men som er laget på en fin måte og som SMAKER noe! Liker sterke krydderier. Og - jeg spiser f.eks. 1 medisterkake + 1 potet + saus og makaroni til middag. Til frokost spiser jeg 1 skive med magert kjøttpålegg eller noe på. Til lunsj spiser jeg salat/baguett m/salat og skinke, og til kveldsmat spiser jeg 1 skive. Spiser jeg mye???? Det er ikke hver dag jeg spiser lunsj, og ikke hver dag jeg spiser kveldsmat.

Jeg må bare kommmentere det:

"Liker sterke krydderier." Du kan bruke så mye krydder du vil i magrere mat!

"jeg spiser f.eks. 1 medisterkake + 1 potet + saus og makaroni til middag."

Dette er ikke spesielt lite. Medisterkaker er fullt med fett og spekk. Hva med å bruke karbonadedeig, blandet med 1 egg og masse krydder som du liker? Stek dem i 1 ss olje i teflonpanne - så har du NYDELIGE kjøttkaker!

1 potet er bra, og litt saus er ok, særlig kjøttkakesaus på pose har lite kcal, eller du kan lage kjøttkakesjy med pepper og melk/buljong.

Makaroni? Hvorfor det? Det er ekstra og unødvendige karbohydrater. Pasta omdannes dessverre lett til fett på kroppen, noe ikke alle vet! Spis heller en karbonadekake ekstra, og du blir lengre mett.

"Til frokost spiser jeg 1 skive med magert kjøttpålegg eller noe på." Det er bra! Kanskje du kan spise 2 tynne grove skiver, så er du lengre mett.

"Til lunsj spiser jeg salat/baguett m/salat og skinke," Det sannsynligvis hvitt brød (baguette), tilsvarende 2-3 loffskiver. Dessverre ugunstig med tanke på raske karbohydrater som omdannes til sukker/fett på kroppen, og som gjør blodsukkeret mindre stabilt. Salat og skinke er bra, men er det ikke ost og smør på den også?

"og til kveldsmat spiser jeg 1 skive." En skive er bra, med skinke, mager leverpostei, lettost, cottage cheese m banan - pålegget har jo mye å si. Og smøret på skiva...

"Spiser jeg mye???? Det er ikke hver dag jeg spiser lunsj, og ikke hver dag jeg spiser kveldsmat."

Du bør virkelig spise lunsj og kveldsmat hver dag, for å holde blodsukkeret jevnt og fettforbrenningen stabil.

Jeg er sikker på at om du blir mer bevisst, greier du dette.

Ha alltid et grønt eple (eller annen frukt du liker) i veska, og en Yoplait 0,1% yoghurt i kjøleskapet som du kan ta mellom måltidene.

Tror du ikke selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har vi det! Mye poteter og brød, og kanskje mye pasta også - det i tillegg til bare 2-3 måltider om dagen.

Det er derfor du ikke går ned.

Mange som ikke skjønner hvorfor de er overvektige, de spiser jo bare 2 ganger om dagen!?

Kroppen trenger et balansert kosthold, med mindre karbohydrater og mer protein. Det sier både Grethe og Fedon.

Hyppige måltider, jevnt blodsukker. Daglig bevegelse, minst 1/2 time tur hver dag.

Jeg gikk på Grete Roede kurs, og det var virkelig fornøyelig!! Alle kan klare det, også du. Motivasjon får du massevis av på kurs. Og det er helt utrolig hvor behagelig mett du føler deg hele tiden - og hvor mye god mat det er.

www.greteroede.no

Ja, jeg vet jo at jeg spiser for lite, og at jeg spiser for mye brød. Pasta spiser jeg omtrent aldri, så det kan du stryke... Jeg vet at jeg spiser for sjelden. Prøver å være konsekvent, men det er ikke alle dager det går an - man er ute på veien med et eller annet ærend, man jobber eller man regelrett glemmer at man må spise!

Jeg har gått på Grete Roede, ja, og det virket det, men jeg gikk opp igjen etterpå. Jeg vet det var fordi jeg ikke fulgte det systemet som jeg hadde gjort da jeg gikk kurs, og at jeg kanskje begynte å spise litt galt. Men - å BARE spise sjokolade med kunstig søtningsstoff - når man en SJELDEN gang spiser sjokolade, er nedtur de luxe. Da kan det egentlig være. Steke mat helt uten smør er også helt bak mål. LITT smør (en teskje eller noe) må man ha, for å få litt smak. Dessverre så ser det ut til at mange ikke skjønner hva jeg vil fram til når jeg sier dette. De mener jeg er uvillig til å se hva som er problemet og at jeg sitter og spiser så fettet renner nedover haken på meg! Jeg spiser ikke mye fet mat, men jeg sier som Brimi - det er bare EN type fløte (selv om jeg nesten aldri bruker akkurat DET i maten). Litt smak må man ha! Jeg mener at det er ikke DET man legger på seg av, men av konstant sjokolade, potetgull, cola, masse fete sauser, fløte i kaffen, sukker i teen osv osv. NOE må man kunne unne seg, uten at det er en dødssynd!

En fotnote: Da jeg var 18 gikk jeg ned 15 kg på 6 måneder. Mor trodde jeg hadde anorexia, men jeg spiste, jeg, og jeg drakk cola og spiste godterier, men - JEG JOBBA TIL ALLE DØGNETS TIDER, så jeg FORBRENTE masse! Det er problemet nå - jeg forbrenner ikke nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet jo at jeg spiser for lite, og at jeg spiser for mye brød. Pasta spiser jeg omtrent aldri, så det kan du stryke... Jeg vet at jeg spiser for sjelden. Prøver å være konsekvent, men det er ikke alle dager det går an - man er ute på veien med et eller annet ærend, man jobber eller man regelrett glemmer at man må spise!

Jeg har gått på Grete Roede, ja, og det virket det, men jeg gikk opp igjen etterpå. Jeg vet det var fordi jeg ikke fulgte det systemet som jeg hadde gjort da jeg gikk kurs, og at jeg kanskje begynte å spise litt galt. Men - å BARE spise sjokolade med kunstig søtningsstoff - når man en SJELDEN gang spiser sjokolade, er nedtur de luxe. Da kan det egentlig være. Steke mat helt uten smør er også helt bak mål. LITT smør (en teskje eller noe) må man ha, for å få litt smak. Dessverre så ser det ut til at mange ikke skjønner hva jeg vil fram til når jeg sier dette. De mener jeg er uvillig til å se hva som er problemet og at jeg sitter og spiser så fettet renner nedover haken på meg! Jeg spiser ikke mye fet mat, men jeg sier som Brimi - det er bare EN type fløte (selv om jeg nesten aldri bruker akkurat DET i maten). Litt smak må man ha! Jeg mener at det er ikke DET man legger på seg av, men av konstant sjokolade, potetgull, cola, masse fete sauser, fløte i kaffen, sukker i teen osv osv. NOE må man kunne unne seg, uten at det er en dødssynd!

En fotnote: Da jeg var 18 gikk jeg ned 15 kg på 6 måneder. Mor trodde jeg hadde anorexia, men jeg spiste, jeg, og jeg drakk cola og spiste godterier, men - JEG JOBBA TIL ALLE DØGNETS TIDER, så jeg FORBRENTE masse! Det er problemet nå - jeg forbrenner ikke nok!

Det har kommet mye godt snop på markedet med lite kcal og masse deilig smak. F.eks CORNY! Sjokolade med kokos, banan, bær, masse varianter. Jeg spiste dem 2-3 g/uke mens jeg gikk hos Grete. Og jeg stekte jo maten min i litt olje! Men bare 1 ss og det er viktig å ha en god teflonpanne.

Jeg syns virkelig (!) at du burde prøve Grete igjen, med en annen kursleder! Virker som om kurslederen din var for streng og ikke motiverende nok.

Bare gi det et ekstra forsøk, det er så mye god mat en kan spise - men du trenger inspirasjon og motivasjon.

Jeg tror kurset er midt i blinken for deg, selv om du ikke syns det nå.

Jeg tenkte selv at å gå GR-kurs hørtes nitrist ut, og jeg gadd f**n ikke gå på noe slankeKUR. Men det var så morsomt!

Gi det et forsøk til!

*oppriktig og positiv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet mye godt snop på markedet med lite kcal og masse deilig smak. F.eks CORNY! Sjokolade med kokos, banan, bær, masse varianter. Jeg spiste dem 2-3 g/uke mens jeg gikk hos Grete. Og jeg stekte jo maten min i litt olje! Men bare 1 ss og det er viktig å ha en god teflonpanne.

Jeg syns virkelig (!) at du burde prøve Grete igjen, med en annen kursleder! Virker som om kurslederen din var for streng og ikke motiverende nok.

Bare gi det et ekstra forsøk, det er så mye god mat en kan spise - men du trenger inspirasjon og motivasjon.

Jeg tror kurset er midt i blinken for deg, selv om du ikke syns det nå.

Jeg tenkte selv at å gå GR-kurs hørtes nitrist ut, og jeg gadd f**n ikke gå på noe slankeKUR. Men det var så morsomt!

Gi det et forsøk til!

*oppriktig og positiv*

Hehe - er du kursleder eller?

Du snakker i alle fall om Grete Roede på en måte som får meg til å få lyst til å gå et kurs ;-) ...Om ikke for annet så for å freshe opp i matvanene!

Kan du sie noe om om man _må_ føre kaloriregnskap? _MÅ_ man veie seg på kurskveldene? Eller kan man liksom mer følge måltider med antall brødskiver osv? Kan man bestemme litt sånn selv?

Vil gjerne ha gevinsten av sunnere mat, men har slitt med spiseforstyrrelser for en del år tilbake, og vet jeg blir veeeldig lett smågal i hodet av å føre nøyaktige regnskap på sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - er du kursleder eller?

Du snakker i alle fall om Grete Roede på en måte som får meg til å få lyst til å gå et kurs ;-) ...Om ikke for annet så for å freshe opp i matvanene!

Kan du sie noe om om man _må_ føre kaloriregnskap? _MÅ_ man veie seg på kurskveldene? Eller kan man liksom mer følge måltider med antall brødskiver osv? Kan man bestemme litt sånn selv?

Vil gjerne ha gevinsten av sunnere mat, men har slitt med spiseforstyrrelser for en del år tilbake, og vet jeg blir veeeldig lett smågal i hodet av å føre nøyaktige regnskap på sånn!

Hehe, jeg følte meg litt som kursleder selv, slik jeg reklamerte!

Du må ikke telle kalorier hele tiden, men i begynnelsen må du det for å få litt oversikt over hva du får i deg av kcal på en dag. Ofte var det slik at jeg og mange av kursdeltakerne fikk i oss for lite kaloreier, og dermed gikk vi ikke ned i vekt (kroppen gikk i sparebluss, slik det også blir om man spiser for sjelden!)

Man MÅ veie seg hver gang, men det er bare kursleder og du selv som ser resultatet på vekten. Kursleder skriver det opp i boka di.

Antall brødskiver teller en god del, det skal ikke være mer enn 2 tynne brødskiver pr måltid. Selv fikk jeg litt hetta av det (spiste alltid 3 skiver til lunsj), men det gikk kjempefint og jeg ble mett av 2 skiver. Hadde mye skinke/tunfisk på da. Og ruccola/agurk/salat eller reddik.

På hver eneste kurstime får man anledning til å spørre om det man lurer på. Og det fokseres mye på løsninger, hva gjør man når man er i selskap eller er ute og spiser osv.

Men altså, jeg (og alle de jeg kjenner som har gått) syns det var kjempegøy, og jeg skal gå igjen om jeg går opp ivekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg følte meg litt som kursleder selv, slik jeg reklamerte!

Du må ikke telle kalorier hele tiden, men i begynnelsen må du det for å få litt oversikt over hva du får i deg av kcal på en dag. Ofte var det slik at jeg og mange av kursdeltakerne fikk i oss for lite kaloreier, og dermed gikk vi ikke ned i vekt (kroppen gikk i sparebluss, slik det også blir om man spiser for sjelden!)

Man MÅ veie seg hver gang, men det er bare kursleder og du selv som ser resultatet på vekten. Kursleder skriver det opp i boka di.

Antall brødskiver teller en god del, det skal ikke være mer enn 2 tynne brødskiver pr måltid. Selv fikk jeg litt hetta av det (spiste alltid 3 skiver til lunsj), men det gikk kjempefint og jeg ble mett av 2 skiver. Hadde mye skinke/tunfisk på da. Og ruccola/agurk/salat eller reddik.

På hver eneste kurstime får man anledning til å spørre om det man lurer på. Og det fokseres mye på løsninger, hva gjør man når man er i selskap eller er ute og spiser osv.

Men altså, jeg (og alle de jeg kjenner som har gått) syns det var kjempegøy, og jeg skal gå igjen om jeg går opp ivekt!

Er helt enig.

Begynte på Grete Roede kurs i midten av mai. Og det funker.

Og det er som du sier, vanskelig å få i seg nok kalorier. Når jeg fikk økt kalorimengden gikk jeg fortere ned.

Skal gå på sommerkurs i juli, og nytt kurs i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt enig.

Begynte på Grete Roede kurs i midten av mai. Og det funker.

Og det er som du sier, vanskelig å få i seg nok kalorier. Når jeg fikk økt kalorimengden gikk jeg fortere ned.

Skal gå på sommerkurs i juli, og nytt kurs i august.

Ja, ikke sant det er gøy?

Og deilig å gå ned i vekt på en fantastisk sunn måte!

Jeg fikk masse mer overskudd, ble gladere og følte meg så lett og sunn!

Lykke til videre!!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet jo at jeg spiser for lite, og at jeg spiser for mye brød. Pasta spiser jeg omtrent aldri, så det kan du stryke... Jeg vet at jeg spiser for sjelden. Prøver å være konsekvent, men det er ikke alle dager det går an - man er ute på veien med et eller annet ærend, man jobber eller man regelrett glemmer at man må spise!

Jeg har gått på Grete Roede, ja, og det virket det, men jeg gikk opp igjen etterpå. Jeg vet det var fordi jeg ikke fulgte det systemet som jeg hadde gjort da jeg gikk kurs, og at jeg kanskje begynte å spise litt galt. Men - å BARE spise sjokolade med kunstig søtningsstoff - når man en SJELDEN gang spiser sjokolade, er nedtur de luxe. Da kan det egentlig være. Steke mat helt uten smør er også helt bak mål. LITT smør (en teskje eller noe) må man ha, for å få litt smak. Dessverre så ser det ut til at mange ikke skjønner hva jeg vil fram til når jeg sier dette. De mener jeg er uvillig til å se hva som er problemet og at jeg sitter og spiser så fettet renner nedover haken på meg! Jeg spiser ikke mye fet mat, men jeg sier som Brimi - det er bare EN type fløte (selv om jeg nesten aldri bruker akkurat DET i maten). Litt smak må man ha! Jeg mener at det er ikke DET man legger på seg av, men av konstant sjokolade, potetgull, cola, masse fete sauser, fløte i kaffen, sukker i teen osv osv. NOE må man kunne unne seg, uten at det er en dødssynd!

En fotnote: Da jeg var 18 gikk jeg ned 15 kg på 6 måneder. Mor trodde jeg hadde anorexia, men jeg spiste, jeg, og jeg drakk cola og spiste godterier, men - JEG JOBBA TIL ALLE DØGNETS TIDER, så jeg FORBRENTE masse! Det er problemet nå - jeg forbrenner ikke nok!

Du kan spise vanlig sjokolade for "kosemerkene" dine.

350 kcal i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant det er gøy?

Og deilig å gå ned i vekt på en fantastisk sunn måte!

Jeg fikk masse mer overskudd, ble gladere og følte meg så lett og sunn!

Lykke til videre!!

:-)

Mange år siden jeg har følt meg i så god form (selv om jeg fortsatt har en del kg. jeg skal ned).

Bedre humør og mer energi. Klærne blir ganske fort byttet ut her nå for tiden. De blir fort for store. Men det er kjempe-artig.

For å skryte litt av meg selv, så har jeg gått ned 27 kg. siden mai i fjor. Er ganske stolt av det, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petrinem

Takk for det negative svaret. Jeg prøver bare å få tida til å strekke til - med mann og små barn, jobb, nytt firma, hester, hjem som trenger oppussing osv osv.

Men - det er antakelig ukjent for enkelte at døgnet ikke har mange nok timer...

Nei , det er ikke ukjent. Poenget er bare at tendensen til å finne gode og dårlige unskyldninger også er hovedårsaken til at vi evt. forblir fete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bytte ut solsikkekjernene med noe? Jeg klarer ikke det etter at jeg gikk gravid med nummer 1 for 15 år siden... Tygger jeg på en slik en, kaster jeg opp... Aner ikke hvorfor..

Skulle tro det går bra, men du kan jo evt. spørre damen selv: http://www.fibermat.no/ (mailadr. på siden der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , det er ikke ukjent. Poenget er bare at tendensen til å finne gode og dårlige unskyldninger også er hovedårsaken til at vi evt. forblir fete.

Jeg prøver ikke å finne unnskyldninger. Jeg danset faktisk 7 dager i uka en stund her, og trodde ærlig talt at det skulle hjelpe på. Fikk en helvetes kondis, men gikk ikke ned et gram! Selv om jeg spiser vanlig, sunn kost, og da mer regelmessig enn nå!

Min søster har vært nattevakt i over 15 år. Hun er også overvektig, men har alltid vært det. Hun gikk flere km hver natt - gikk ikke ned et gram hun heller.

Det er ikke ALLTID at mosjon hjelper - i alle fall ikke så mye som mange er overbevist om...

Jeg har bikkje, og jeg har to småramper som trenger å få slitt seg ut litt om dagen. Nå når det er sommerferie og været er sånn noenlunde, skal vi benytte omgivelsene våre og gå turer - enten de vil eller ikke! Jeg SKAL ned i sommer! Koste hva det koste vil! Jeg vil inn i str 38 i bukser igjen i framtida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet mye godt snop på markedet med lite kcal og masse deilig smak. F.eks CORNY! Sjokolade med kokos, banan, bær, masse varianter. Jeg spiste dem 2-3 g/uke mens jeg gikk hos Grete. Og jeg stekte jo maten min i litt olje! Men bare 1 ss og det er viktig å ha en god teflonpanne.

Jeg syns virkelig (!) at du burde prøve Grete igjen, med en annen kursleder! Virker som om kurslederen din var for streng og ikke motiverende nok.

Bare gi det et ekstra forsøk, det er så mye god mat en kan spise - men du trenger inspirasjon og motivasjon.

Jeg tror kurset er midt i blinken for deg, selv om du ikke syns det nå.

Jeg tenkte selv at å gå GR-kurs hørtes nitrist ut, og jeg gadd f**n ikke gå på noe slankeKUR. Men det var så morsomt!

Gi det et forsøk til!

*oppriktig og positiv*

Hei

Jeg skal først gjøre unna sommerferien og prøve å gjøre "folk" av våre to småramper - de har sklidd helt ut... Så skal jeg se om jeg klarer å gå ned noe i sommer! Vi skal TRÅLE skogene rundt her! Pokker! Nå er det slutt på flesket! JEG HATER Å VÆRE SLIK!!!

Kanskje jeg ikke har behov for noen kur til vinteren, men føler jeg fremdeles behov, skal jeg pokker meg hive meg på et, for jeg orker ikke gå slik lenger! Kanskje jeg kan bli str 38 til 35-årsdagen min....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...