Gå til innhold

??


Gjest hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror dere?

hei, har begynt å klø litt i underlivet idag, kan virke som jeg har fått sopp, men har helt vanlig utflod. Har hatt sopp før så jeg vet at canesten funker, men gjør det noe om jeg bruker canesten krem selv om jeg ikke har fått sopp likevel?? er jo ikke helt sikker, kanskje jeg bare klør fordi jeg er sår etter heftig sex igår og inatt, kan det være mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest et tips om eddik

tips: en skje eddik i en liter vann, ta i en "sprøyte" du får på apoteket og sprøyt noe inni underlivet. Skal ta sopp, tips fra gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tips: en skje eddik i en liter vann, ta i en "sprøyte" du får på apoteket og sprøyt noe inni underlivet. Skal ta sopp, tips fra gynekolog.

Yess, og dette skaper heller ikke ubalanse, slik som medisin gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tips om eddik

Yess, og dette skaper heller ikke ubalanse, slik som medisin gjør.

Har du prøvd det selv? Ikke jeg, men venninnen min. Det tok soppen med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva tror dere?

Har du prøvd det selv? Ikke jeg, men venninnen min. Det tok soppen med en gang!

takk for tipset, men hvis jeg egentlig ikke har sopp, bare klør litt idag, er det farlig eller dumt å sprøyte inn eddik da tro? er liksom ikke sikker på om jeg har sopp siden jeg har helt vanlig utflod og dessuten klør det ikke SÅ mye, bare litt. De andre gangene jeg har hatt sopp har kløen vært helt j*vlig og jeg har hatt masse utflod.hva tror dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hva tror dere

Både Canesten og eddik er helt ufarlig. Har ingenting og si om du virkelig har en infeksjon.

takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verdt å prøve

takk for tipset, men hvis jeg egentlig ikke har sopp, bare klør litt idag, er det farlig eller dumt å sprøyte inn eddik da tro? er liksom ikke sikker på om jeg har sopp siden jeg har helt vanlig utflod og dessuten klør det ikke SÅ mye, bare litt. De andre gangene jeg har hatt sopp har kløen vært helt j*vlig og jeg har hatt masse utflod.hva tror dere

Det skader nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...