Gå til innhold

"Fjerne muskler" ?! Prøver igjen! :)


Rakel03

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 19 år som føler jeg har et litt uvanelig problem. Noe stort problem er det absolutt ikke, men ville gjerne høre med andre om akkurat dette.

Saken er den at jeg har spilt fotball i endel år tidligere, og trent svært hardt. Med dette førte selvsagt store muskler, og nå har jeg det man kan kalle "fotballbein".. store lår og legger.

Mitt spørsmål er:

Er det mulig å, på en eller annen måte, få redusert disse musklene? Må jeg evnt. "slanke" meg slik at jeg går under min egen fettprosent? (Da vil jeg jo begynne å tære på musklene...)

Er fornøyd med kroppen min, synes det er fint å være veltrent.. og prøver ikke å få "modellbein"... men det må da gå an å miste litt av "fotballeggan" og de store markerte musklene i lårene? Stoppet å spille og trene på DEN måten for ett par år siden, men det virker som at når man en gang har trent opp slike muskler.. så blir de der!

Rar problemstilling, jeg er klar over det! Men hvis noen kunne tenke seg å dele sine erfaringer /tanker med meg... hadde jeg satt stor pris på det! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert du kan gjøre så mye med det.

Enkelte har mye lettere for å bygge muskler enn andre. Du er kanskje en av dem.

F.eks. ser man jo til og med at kvinnelige bodybuildere ikke har noen problemer med å kvitte seg med sine overdrevne muskler den dagen de legger opp - rett og slett fordi de har vært så mye større enn hva som er "normalt" for dem og deres kropper.

For alt du vet er det forholdsvis "normalt" for deg å ha kraftige ben. Det ligger kanskje enkelt for deg å bygge benmuskler.

Jeg vet ikke. Kanskje legen her kan svare bedre, men sånn umiddelbart ville jeg foreslått veldig lange løpeturer, og 0 knebøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...