Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på samboeren


SiniBad

Anbefalte innlegg

Du burde snakke med henne. Fortelle henne hva som plager deg. Kanskje til og med finne ut om det er noe som plager henne.

Du ble tross alt sammen med en jente som ikke lenger er den du ble sammen med. Fra å være spenstig i kropp og sjel henfaller hun til sofaen, såpeoperaer og potetgull, og økter derfor kraftig i vekt.

Hun er også så ung at problemet sannsynligvis vil forverre seg grusomt med årene hvis hun ikke gjør noe allerede nå.

Så drit i bullshit-svarene under her og få henne med på trening!

Fett er for øvrig et sensitivt tema her på dol. Det er ingen som hadde sagt noe om du reagerte på andre forandringer hos henne, men når det gjelder utseende - og spesielt fett - så er det selvsagt tabu å skrive noe.

Joda vi er begge medlem av Sats, men hun har vel trenet 2 ganger det siste året. Hun har bestandig unnskyldninger for å være med.

Når jeg er som mest frustrert så klarer jeg ikke å la være å kommentere utviklingen, men da sier hun at da får jeg bare finne en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 455
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • Dorthe

    61

  • Prozak

    54

  • SiniBad

    39

Mest aktive i denne tråden

Er du ute etter å provosere her inne eller. LOL

Jeg forstår ikke helt hva du mener med det. Men hvis du mener at vekten er normal så fint for deg. Men ta deg en tur på H&M. Er jo omtrent umulig å finne klære i størrelsen som hun bruker nå (bukse 42)

Alt det lekre er jo størrelse 32-34 og det passer ikke til henne. Dermed blir det treningsbukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Greit det der, men når "problemet" er at hun veier 72 kg, så er det faktisk han som har et problem som er langt større.

Med vennlig hilsen

En av bestevennine mine er 28 og ca 1.71 høy. Hun veier 49. For mer virker det som det er langt flere som er lik henne enn samboeren. Celina Middefart veier sikkert ikke mer en 52 f.eks. Hun er jo helt normalt bygget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clue1365380406

Jeg tror da jeg ikke er noe annerledes enn andre gutter. For det skal ikke mye fett på rumpa for andre jeg kjenner begynner å snakke negativt om jenter. Generelt tror jeg rumper er samtale emne nr 1 blant gutter.

Du er vel ikke noe mer annerledes enn de fleste, tenker jeg!

Men husk også på at vi damene er like nøye på utseendet til dere gutta!

Sånn som det er her i huset stiller både mannen og jeg krav til hverandres utseende, og det å ta vare på kroppen sin. DEt er viktig å se bra ut for hverandre!

Jeg hadde vel også mistet tenningen hvis mannen min begynte å ese ut, sånn er det bare.

Synes du skal ta en prat med henne om dette. Vær ærlig, men varsom.

Og forresten blir det feil å sammnligne henne med damer som er mye yngre enn henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) så fint. nå slipper jeg forsvare meningene mine helt alene

Jeg har egentlig sluttet å legge meg i disse diskusjonene for jeg får så mye pepper at det nesten blir litt mye :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clue1365380406

Jeg forstår ikke helt hva du mener med det. Men hvis du mener at vekten er normal så fint for deg. Men ta deg en tur på H&M. Er jo omtrent umulig å finne klære i størrelsen som hun bruker nå (bukse 42)

Alt det lekre er jo størrelse 32-34 og det passer ikke til henne. Dermed blir det treningsbukse.

Å???

Er det bare i str 32-34 man finner lekre klær?

Jeg finner akkurat de samme i str 36-38, og tror også de finnes i str 42.

Og skulle hun ikke finne noe der, er det vel bare å gå i butikker med større størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke helt hva du mener med det. Men hvis du mener at vekten er normal så fint for deg. Men ta deg en tur på H&M. Er jo omtrent umulig å finne klære i størrelsen som hun bruker nå (bukse 42)

Alt det lekre er jo størrelse 32-34 og det passer ikke til henne. Dermed blir det treningsbukse.

32-34 var vel kanskje å ta litt hardt i. Hvis det er det du vil at hun skal bli, tror jeg du må vente ganske lenge, eller da tror jeg du venter forgjeves. 32-34 er temmelig smått, jeg er slank og bruker 36. Kusinen min på 12 og er kjempe tynn og hun bruker 32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt hva du mener med det. Men hvis du mener at vekten er normal så fint for deg. Men ta deg en tur på H&M. Er jo omtrent umulig å finne klære i størrelsen som hun bruker nå (bukse 42)

Alt det lekre er jo størrelse 32-34 og det passer ikke til henne. Dermed blir det treningsbukse.

Det er ingen ting som får sinnene mer i opprør her inne enn at folk er for tykke.

Jeg har sagt min mening om det mange ganger og orker ikke mere pepper men kan si til deg at du har fått noen gode råd av SDD og Mary Poppins :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig sluttet å legge meg i disse diskusjonene for jeg får så mye pepper at det nesten blir litt mye :o)

hehe tror jeg skal gjøre som deg neste gang. Blir nesten sliten av å diskutere som mye jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clue1365380406

Joda vi er begge medlem av Sats, men hun har vel trenet 2 ganger det siste året. Hun har bestandig unnskyldninger for å være med.

Når jeg er som mest frustrert så klarer jeg ikke å la være å kommentere utviklingen, men da sier hun at da får jeg bare finne en annen.

Vel, på den måten tar hun ikke akkurat deg og dine følelser for henne på alvor.

Hun kunne godt engasjert seg litt mer hvis du betyr mye for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tror jeg skal gjøre som deg neste gang. Blir nesten sliten av å diskutere som mye jeg

Fete mennesker og røyking bør man holde seg unna her inne hvis man ikke er i form til å diskutere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fremdeles ikke enig med deg altså:) hadde kjæresten min sluttet fullstendig å gjøre noe form for fysisk aktivitet og satt seg i sofaen og begynt å spise seg overvektig, ville nok jeg også reagert. Jeg hadde nesten blitt litt lei meg at han ikke lenger hadde hatt et ønske om å se bra ut for meg. Men slik ser jeg på den saken, jeg respektere at andre ikke har samme mening som meg.

Takk for støtten.

Før så pyntet hun seg, sminket seg av og til. Men nå er det på med treningsbuksene med en gang hun kommer inn døren og igang med å se på alle talk showene som hun har tatt opp på video i løpet av dagen.

Før dro vi på byen i lag, men nå gidder hun aldri det heller.

Kvelden i dag bestod stort sett at hun satt i stua og tittet på noe dritt som jeg ikke orket, mens jeg surfet på nettet. Hun har sikker lagt seg allerde regner jeg med. Jeg bruker som regel å drøye med å legge meg til hun sovner for da slipper jeg eventuelle tilnærmelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32-34 var vel kanskje å ta litt hardt i. Hvis det er det du vil at hun skal bli, tror jeg du må vente ganske lenge, eller da tror jeg du venter forgjeves. 32-34 er temmelig smått, jeg er slank og bruker 36. Kusinen min på 12 og er kjempe tynn og hun bruker 32

Jeg bruker 34 ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker 34 ;o)

Jeg ville vært fornøyd med 36-38 for der finnes det iallfall noen ting.

Jeg er bare så drita lei å være med å se på klær til henne. Finner jo aldri noe. Det som henger på stativene er som regel 34-36.

En kollega på jobb bruker 32, men hun er asiat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 34 ;o)

Både oventil og nedentil?

Jeg er 171 cm høy og veier 60-61 kg. Og bruker str. 38 i skjørt og topper, men får ikke på meg bukser med smale hofter og lavt liv. Str. 34 har jeg aldri fått på meg, ikke en gang da jeg veide 50.

For øvrig foreslår jeg en byttehandel. Jeg overtar litt overarmsmuskler av deg, og du overtar litt lårmuskler av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten.

Før så pyntet hun seg, sminket seg av og til. Men nå er det på med treningsbuksene med en gang hun kommer inn døren og igang med å se på alle talk showene som hun har tatt opp på video i løpet av dagen.

Før dro vi på byen i lag, men nå gidder hun aldri det heller.

Kvelden i dag bestod stort sett at hun satt i stua og tittet på noe dritt som jeg ikke orket, mens jeg surfet på nettet. Hun har sikker lagt seg allerde regner jeg med. Jeg bruker som regel å drøye med å legge meg til hun sovner for da slipper jeg eventuelle tilnærmelser.

hmm jeg tror nok den eneste måten å løse dette på er å ta en prat med henne. Hvis hun sier at hun velger å fortsette slik og bare ese ut og heller vil risikere å miste deg, vel da er hun egoistisk etter min mening, og da er det kanskje like greit at dere går fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært fornøyd med 36-38 for der finnes det iallfall noen ting.

Jeg er bare så drita lei å være med å se på klær til henne. Finner jo aldri noe. Det som henger på stativene er som regel 34-36.

En kollega på jobb bruker 32, men hun er asiat.

Jeg synes absolutt du skulle være fornøyd med størrelse 38 som er den mest normale størrelsen, Det finnes masse fine klær i den størrelsen synes jeg som drukner i den buksestørrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 34 ;o)

Jeg mente ikke at ingen bruker det, det er jo mange som gjør det, men man er fremdeles slank og finner mye fint selv om man er 36 eller 38. Det var da poenget mitt:-) ...tror jeg.. hehe. nå husker jeg egentlig ikke helt hva jeg skrev jeg. går litt i sur for meg her nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clue1365380406

Jeg ville vært fornøyd med 36-38 for der finnes det iallfall noen ting.

Jeg er bare så drita lei å være med å se på klær til henne. Finner jo aldri noe. Det som henger på stativene er som regel 34-36.

En kollega på jobb bruker 32, men hun er asiat.

Det er veeeldig smått for ei dame å bruke 32-34!

Kanskje du vil ha henne inn i en størrelse hun ikke har mulighet til å passe inn i, og at hun føler det som uoppnåelig?

For sin egen del, og for din del, burde hun jo være interessert i å ta vare på seg selv, pynte seg litt. Men det virker som hun ikke bryr seg om det.

Hvorfor, tror du?

Joggebukse hver dag hører ikke hjemme i det hele tatt!

Skjønner du blir lei når hun er mer opptatt av såpe-serier enn andre ting. Det blir liksom ikke så mye å tilføre den andre parten da.

Tragisk at du venter til hun har sovnet før du legger deg, for å unngå sex med henne!

Hva vil du med forholdet, forresten?

Ettersom du skriver inn her, har du visst ikke helt gitt opp å få forholdet på rett kjøl igjen?

Eller har du mest lyst til å gå fra henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg virker det som problemet oppstod etter at hun begynte å legge på seg. Han sier jo at det er derfor de ikke lenger har sex.

"Og hvordan vet vi hvordan han ser ut? Kanskje han er langt verre (hva enn man legger i begrepet) selv"

Hun tenner vel fremdeles på han ettersom hun gjerne skulle hatt mere sex (han sier at hun har spurt han hva problemet er), det betyr vel også at hun fremdeles tenner på hans utseende. En ting til, han sier han synes det er usexy at hun bare sitter i sofaen, det tyrder vel kanskje på at han ikke gjør det?

Det er slik jeg tolket innlegget da.

Hei,

Jeg er enig i at det er et problem hvis man bare sitter i sofaen - det har jeg også skrevet.

Poenget mitt er heller ikke at "fett er flott", men det er han som har et problem. Hva skal han gjøre hvis hun blir gravid, og legger på seg? Forlate henne?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...