Gå til innhold

Jeg har mistet lysten på samboeren


SiniBad

Anbefalte innlegg

Takk for støtten.

Før så pyntet hun seg, sminket seg av og til. Men nå er det på med treningsbuksene med en gang hun kommer inn døren og igang med å se på alle talk showene som hun har tatt opp på video i løpet av dagen.

Før dro vi på byen i lag, men nå gidder hun aldri det heller.

Kvelden i dag bestod stort sett at hun satt i stua og tittet på noe dritt som jeg ikke orket, mens jeg surfet på nettet. Hun har sikker lagt seg allerde regner jeg med. Jeg bruker som regel å drøye med å legge meg til hun sovner for da slipper jeg eventuelle tilnærmelser.

Med andre ord handler ikke dette bare om vekten hennes. Hun høres ut til å ha blitt altfor tidlig kjerring.

Slik du beskriver det, er det ikke rart du mister lysten. Men jeg synes du stiler litt vel høyt, dvs. lavt, når det gjelder vekten.

Og som sagt handler vel dette mere om at hun har latt seg forfalle til en gjennomført passiv og kjedelig livsstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 455
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • Dorthe

    61

  • Prozak

    54

  • SiniBad

    39

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror da jeg ikke er noe annerledes enn andre gutter. For det skal ikke mye fett på rumpa for andre jeg kjenner begynner å snakke negativt om jenter. Generelt tror jeg rumper er samtale emne nr 1 blant gutter.

Men da kan jo du være litt mer oppegående enn kameratene dine.

Du må skille mellom at det er usexy ikke å pynte seg, sitte på sofaen, osv. og at hun veier noen kg mer nå enn før.

Hva skal du gjøre hvis hun blir gravid? Og kanskje ikke mister alle kiloene etterpå?

Dette med "hvordan en kvinne skal se ut" er tillært - du kan endre på det. Jeg har bodd i mange land, og i noen er "stor rumpe" nærmest et krav, andre skal ha store bryst, eller blondt hår, eller....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er enig i at det er et problem hvis man bare sitter i sofaen - det har jeg også skrevet.

Poenget mitt er heller ikke at "fett er flott", men det er han som har et problem. Hva skal han gjøre hvis hun blir gravid, og legger på seg? Forlate henne?

Med vennlig hilsen

"Hva skal han gjøre hvis hun blir gravid, og legger på seg? Forlate henne?"

Men det er vel et annet tema. I dette tilfelle dreier det seg om en jente som har sluttet å ta vare på kroppen sin. Jeg mener han bør få lov til å synes at det er ganske usexy, og jeg tror ikke han er alene med det synspunktet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ha sex med noen i fylla er ofte svært lite givende da.

Men helt ærlig, synes du ikke 72 kg og 1,62 m er litt i meste laget? Jeg er 10 kg mindre og 10 cm høyere og har absolutt ikke lyst å legge på meg et gram mer.

Og at de som foreslår at de skal trene sammen egentlig gir et godt råd. Jeg hadde ikke blitt fornærmet for det uansett hvor mye/lite jeg veide. Det er alltid hyggelig å gjøre ting sammen.

Hei,

Jeg er enig i at sex i fylla er lite givende, og at det er hyggelig å gjøre ting sammen.

Og selvsagt er det ikke noe videre sexy å sitte i sofaen hver dag med Hotell Caesar. Alt det er helt korrekt.

Poenget mitt er at hvis man faktisk ikke kan "se" annet enn de 72 kiloene (som faktisk ikke er så mange kg over normalvekt) så har HAN et langt større problem. Tenkt deg at hun blir gravid, og kanskje ikke mister alle kiloene etterpå.

Det er jo nesten en slags "impotens" å bare få tenning når det står en avmagret 18 åring foran deg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva skal han gjøre hvis hun blir gravid, og legger på seg? Forlate henne?"

Men det er vel et annet tema. I dette tilfelle dreier det seg om en jente som har sluttet å ta vare på kroppen sin. Jeg mener han bør få lov til å synes at det er ganske usexy, og jeg tror ikke han er alene med det synspunktet der.

Synspunktet blir ikke mer eller mindre korrekt selv om mange eller få innehar det.

Som jeg har påpekt er jeg enig med deg i at det er usexy å se Hotell Caesar. Utvilsomt.

Men derfra og til ikke å ville ha sex med noen fordi hun veier noen kg over "normalen" er noe helt annet, og direkte umodent.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hei,

Jeg er enig i at det er et problem hvis man bare sitter i sofaen - det har jeg også skrevet.

Poenget mitt er heller ikke at "fett er flott", men det er han som har et problem. Hva skal han gjøre hvis hun blir gravid, og legger på seg? Forlate henne?

Med vennlig hilsen

"Hva skal han gjøre hvis hun blir gravid, og legger på seg? Forlate henne?"

Du ser ikke forskjellen på en naturlig kroppslig utvikling som følge av et nytt liv i magen, og en livstil hvor man henfaller til sofaen og derfor forandrer seg drastisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både oventil og nedentil?

Jeg er 171 cm høy og veier 60-61 kg. Og bruker str. 38 i skjørt og topper, men får ikke på meg bukser med smale hofter og lavt liv. Str. 34 har jeg aldri fått på meg, ikke en gang da jeg veide 50.

For øvrig foreslår jeg en byttehandel. Jeg overtar litt overarmsmuskler av deg, og du overtar litt lårmuskler av meg.

Oventil bruker jeg størrelse 38 og ja takk, jeg bytter gjerne litt armmuskler med lår og rumpemuskler. Har så lyst på sprettrumpe, det har jeg ikke hat siden jeg var 14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke at ingen bruker det, det er jo mange som gjør det, men man er fremdeles slank og finner mye fint selv om man er 36 eller 38. Det var da poenget mitt:-) ...tror jeg.. hehe. nå husker jeg egentlig ikke helt hva jeg skrev jeg. går litt i sur for meg her nå

Jeg synes da faktisk at 36 og 38 er helt normale størrelser og er man høy så er det da mange som er slanke som bruker både 40 og 42.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva skal han gjøre hvis hun blir gravid, og legger på seg? Forlate henne?"

Du ser ikke forskjellen på en naturlig kroppslig utvikling som følge av et nytt liv i magen, og en livstil hvor man henfaller til sofaen og derfor forandrer seg drastisk?

Jo, og derfor har jeg også skrevet ørten ganger at Hotell Caesar selvsagt er et problem.

Derimot var det minst like mye snakk om vekten, og hvis det er det som er problemet, så er da ikke årsaken relevant. Hvis han har problemer med å tenne på noen som veier 72 kg, så er det han som har et problem. Hvorfor hun veier 72 kg er en annen sak (og den kan være usexy eller hva som helst).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er enig i at sex i fylla er lite givende, og at det er hyggelig å gjøre ting sammen.

Og selvsagt er det ikke noe videre sexy å sitte i sofaen hver dag med Hotell Caesar. Alt det er helt korrekt.

Poenget mitt er at hvis man faktisk ikke kan "se" annet enn de 72 kiloene (som faktisk ikke er så mange kg over normalvekt) så har HAN et langt større problem. Tenkt deg at hun blir gravid, og kanskje ikke mister alle kiloene etterpå.

Det er jo nesten en slags "impotens" å bare få tenning når det står en avmagret 18 åring foran deg.

Med vennlig hilsen

Det er tydelig ikke bare de 72 kg som er deres problem og det gjelder kanskje begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes da faktisk at 36 og 38 er helt normale størrelser og er man høy så er det da mange som er slanke som bruker både 40 og 42.

eh var det ikke det jeg sa da? at 36-38 er helt normalt og tom slankt, ikke bare str 32-34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh var det ikke det jeg sa da? at 36-38 er helt normalt og tom slankt, ikke bare str 32-34

Tror du jeg klarer å holde styr på alle innleggene mine eller. Det går litt surr for meg også her :o)

Men det ser ut som om både du og jeg er enige sammen med SDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oventil bruker jeg størrelse 38 og ja takk, jeg bytter gjerne litt armmuskler med lår og rumpemuskler. Har så lyst på sprettrumpe, det har jeg ikke hat siden jeg var 14

Hehe, da får vi søke Tv Norge om å vise en spesialutgave av "Ekstrem forvandling": Muskelbytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jo, og derfor har jeg også skrevet ørten ganger at Hotell Caesar selvsagt er et problem.

Derimot var det minst like mye snakk om vekten, og hvis det er det som er problemet, så er da ikke årsaken relevant. Hvis han har problemer med å tenne på noen som veier 72 kg, så er det han som har et problem. Hvorfor hun veier 72 kg er en annen sak (og den kan være usexy eller hva som helst).

Med vennlig hilsen

Det er forandringen i vekt jeg snakker om. Ikke hva hun ser på tv.

Det er klart det er stor forskjell på 20 kg fett som følge av en endret livsstil og 20 kg ekstra ballast som følge av en unge i magen.

På samme måte som jeg forventer at det stilles krav til meg, mitt utseende og min evne til å ta vare på egen kropp i et forhold, forventer jeg selvsagt at samme krav kan stilles andre veien.

Det gjelder ikke bare utseende, men også andre vesentlige forandringer hos den man engang forelsket seg i.

Hvorfor er det et problem å mene det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig ikke bare de 72 kg som er deres problem og det gjelder kanskje begge to.

Enig, men det var det poenget jeg tok opp.

For øvrig skal man ikke se bortifra at han selv sitter og ser fotball på TV resten av tiden! :D

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men det var det poenget jeg tok opp.

For øvrig skal man ikke se bortifra at han selv sitter og ser fotball på TV resten av tiden! :D

Med vennlig hilsen

Fotball??????????

Uff, da ser jeg for meg en slapsete fyr i trusa og six-packen ved siden av seg. Det hadde jeg ikke orket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Fotball??????????

Uff, da ser jeg for meg en slapsete fyr i trusa og six-packen ved siden av seg. Det hadde jeg ikke orket.

Neida. Noen av oss trener og satser på å ha en six-pack i kjøleskapet, en på magen, og trusa ved siden av i sofaen innen vinteren er omme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Noen av oss trener og satser på å ha en six-pack i kjøleskapet, en på magen, og trusa ved siden av i sofaen innen vinteren er omme. :)

Helt sikkert :o)

jeg vet ikke hvorfor jeg har det ekle bilde foran meg, jeg har aldri hatt en slik mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men det var det poenget jeg tok opp.

For øvrig skal man ikke se bortifra at han selv sitter og ser fotball på TV resten av tiden! :D

Med vennlig hilsen

Ingen fare for at jeg ser fotbal. Mer hjernedød interesse skal man lete lenge etter. Tror ikke jeg noen gang har sett en hel fotball kamp.Halvnakne mannfolk som springer etter lær blir noe homofilt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...