Gå til innhold

Anker! Velg forum-framen


Gjest Sundance Kid

Anbefalte innlegg

Gjest Sundance Kid

Tenk på oss som sitter med minipc'er (bærbare). Min skjerm er 800x600, og når jeg klikker på Sykdommer i forumvelgeren, forsvinner de nederste forumene i den lange rekken nedenfor skjermen, og det finnes ingen scrollemulighet.

:-(

Kunne forresten godt tenke meg en link til forumforsiden, ikke til selveste doktoronline-indexen, men til forumforsiden mens man er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sundance Kid

Ja, den linken fant jeg jo... "Diskusjon" oppe i menyen.

Men det første jeg nevnte, med forumvelgeren er litt kjipt altså.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en helt vanlig PC, jeg, men med en ikke så veldig stor skjerm.

Om jeg minimerer ALLE verktøylinjer går det NESTEN.... får håpe jeg ikke får behov for de fire siste forumene under sykdommer.... for de får jeg ikke plass til da engang.

Vær så snill å gi oss mulighet til å scrolle Anker/ webmaster !

(Jeg vet at jeg kan finne linker til alle foraene på forsiden, men det blir da FRYKTELIG TUNGVINT !)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Ja, den linken fant jeg jo... "Diskusjon" oppe i menyen.

Men det første jeg nevnte, med forumvelgeren er litt kjipt altså.....

Takk for tipset !

Ditt ønske er notert og jeg skal se hva vi kan få til.

Problemet med scrolling er at scrollefeltet også tar plass og at vi ønsker å gjøre navigasjonsfeltet smalere for å få bedre plass til de to rammene til høyre.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...