Gå til innhold

Kan vi opprette en klagemur her på DOL?


Gjest Har så lyst til å klage

Anbefalte innlegg

Vi må jo være litt dum som finner oss i det? Egentlig så mistenker jeg at marsipanen er tilsatt et eller annet stoff som gjør oss bevisstløs i gjerningsøyeblikket.

Jepp. Fedon mener marsipan er sunt julegodt.

Jeg hørte bare den setningen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    8

  • fei1365380229

    7

  • fyrlykt

    6

  • thinkerbell

    5

Nå må jeg også klage på at Fedon mener at en drink eller to til julematen ikke forbedrer fordøyelsen.

Selvfølgelig gjør det det!

Fedon har greie på marsipan, og det er det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingenting som heter for store bloetekaker! ingenting! hoerer du!

alt det andre er jeg selvsagt enig i

Det blir lissom litt feil å ta ei stor bløtkake under armen og jafse seg mellom julehandel-kort-klikkene. Synes nå jeg, da.

Menmen, vi er alle forskjellige (Dol-skribentenes favorittuttrykk).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg på...

Jeg vil gjerne klage ang kjøring i rundkjørimger.

Hvorfor kan ikke folk blinke!!!! Da flyter trafikken såååå mye bedre Argh!!!

Når de ikke blinker, roper jeg i bilden, hehe, ser vel litt rar ut. For hadde de bare blinkiet seg ut av rundtkjøringen, hadde jeg sluppet å bremse sååå mye opp!!!! *dobbel arg*;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg på...

Jeg vil gjerne klage ang kjøring i rundkjørimger.

Hvorfor kan ikke folk blinke!!!! Da flyter trafikken såååå mye bedre Argh!!!

Når de ikke blinker, roper jeg i bilden, hehe, ser vel litt rar ut. For hadde de bare blinkiet seg ut av rundtkjøringen, hadde jeg sluppet å bremse sååå mye opp!!!! *dobbel arg*;)

Enig i den der altså :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med:

Jeg hater når folk bremser først og blinker etterpå!

Helt enig i det også :o)

Å kjøre bil er noe herk for alle andre er idioter ;o)

Du vet at 90 % av alle sjåfører mener at det er veldig gode sjåfører. De resterende 10 % mener at det er ekstremt gode sjåfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater å kjøre bil. Det eneste positive er at jeg kommer dit jeg skal ;o)

Samme her:)

Er glad hver gang jeg parkerer her hjemme...

"phu, så gikk det bra denne gangen også gitt" tenker jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Nå må jeg også klage på at Fedon mener at en drink eller to til julematen ikke forbedrer fordøyelsen.

Selvfølgelig gjør det det!

Selvfølgelig gjør det det. For noe tull *fnys*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her:)

Er glad hver gang jeg parkerer her hjemme...

"phu, så gikk det bra denne gangen også gitt" tenker jeg da.

Jeg har kjørt bil i 28 år og enda har jeg ikke skjønt hvorfor noen LIKER det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig i det også :o)

Å kjøre bil er noe herk for alle andre er idioter ;o)

Du vet at 90 % av alle sjåfører mener at det er veldig gode sjåfører. De resterende 10 % mener at det er ekstremt gode sjåfører.

Har hørt rykter om det, ja.

Til sammenlikning leste jeg i Det Nye at kun 1 av 20 jenter klarte å rangere seg som penere enn gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg også klage på at Fedon mener at en drink eller to til julematen ikke forbedrer fordøyelsen.

Selvfølgelig gjør det det!

*pføy*

Snakker om vranglære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt rykter om det, ja.

Til sammenlikning leste jeg i Det Nye at kun 1 av 20 jenter klarte å rangere seg som penere enn gjennomsnittet.

Det tror jeg på. Hvor mange trodde de var styggere enn gjennomsnittet da? Uff, det er tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendt eda en klage tidligere i kveld? Gjorde jeg ikke? Finner det ikke nå...

Uansett: Hundeskitt er noe skitt! Og hundeeiere som ikke plukker opp skiten. Og løse hunder!!

Hater de som er redde for hunder! *hrmf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klager jeg på alle telefonselgerne, det ringer minst 2 ganger om dagen enda vi har reservert oss. Det verste er de som setter på sånn automatiske greier så hver gang jeg tar telefonen så er det ingen der.

Husk at hvis du bor sammen med en partner så må BEGGE registrere seg for å bli kvitt telefonselgere.

Vi har ikke så mange telefonselgere lenger (vi er nå begge registrert), men de ganger de ringer og spør etter "den og den" så sier jeg bare "et øyeblikk" (for å late som at jeg henter personen) og så legger jeg bare røret bort :) - Da ringer de ikke igjen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at hvis du bor sammen med en partner så må BEGGE registrere seg for å bli kvitt telefonselgere.

Vi har ikke så mange telefonselgere lenger (vi er nå begge registrert), men de ganger de ringer og spør etter "den og den" så sier jeg bare "et øyeblikk" (for å late som at jeg henter personen) og så legger jeg bare røret bort :) - Da ringer de ikke igjen, hehe.

Telefonen står bare på en av oss, men det har jo virket reserveringen altså.

Det er strøm, telefon, markedsundersøkelser (skal egentlig selge noe) og en hel haug med veldedighet som ringer. Må man reservere seg særskildt mot veldedighet? Når jeg sa jeg hadde reservert meg mot salg så sa damen nemlig; mot veldedighet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei av å måtte gjemme meg de dagene jeg har lyst på en røyk på jobben.

En ting til,det har vært så mye bilsnakk i denne tråden og jeg er irritert på ubetenksomme sjåfører.

Tar ikke hensyn til gående i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...