Gå til innhold

Kan vi opprette en klagemur her på DOL?


Gjest Har så lyst til å klage

Anbefalte innlegg

Nå skrev ikke jeg om jeg var redd hunder da.

Men når du først nevner det: Hvorfor kan ikke hundeeiere ta hensyn til disse som er redde? Jeg kjenner mange barn som har angst for hunder, og kvir seg for å beøske andre barn i nabolaget fordi de har hatt negative opplevelser med hunder.

Det nytter ikke å fortelle barn som er redde hunder at de FLESTE hunder ikke er farlige.

Men kom ikke og fortell meg at hundeskitt er plagsomt!! Har du sett deg rundt? Har du hatt barn som absolutt vil leke i veikanten, og har fulle dressen full i hundeavføring?

Glemte et ord, og leste ikke korrektur: (Ikke)

Kom ikke å fortell meg at ikke hundeskitt er plagsomt!....skulle det stå :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    8

  • fei1365380229

    7

  • fyrlykt

    6

  • thinkerbell

    5

Husk at hvis du bor sammen med en partner så må BEGGE registrere seg for å bli kvitt telefonselgere.

Vi har ikke så mange telefonselgere lenger (vi er nå begge registrert), men de ganger de ringer og spør etter "den og den" så sier jeg bare "et øyeblikk" (for å late som at jeg henter personen) og så legger jeg bare røret bort :) - Da ringer de ikke igjen, hehe.

Jeg har minstemann sitt navn på telefonen så når de ringer og spør etter herr xxx så sier jeg at han er 8 år og når de spør on det er fru xxx så sier jeg nei, det er ingen fru xxx i dette huset. Vi har nemlig forskjellig etternavn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har minstemann sitt navn på telefonen så når de ringer og spør etter herr xxx så sier jeg at han er 8 år og når de spør on det er fru xxx så sier jeg nei, det er ingen fru xxx i dette huset. Vi har nemlig forskjellig etternavn

heh, men jeg synes det er mye enklere og bare si "et øyeblikk" og så bare legge røret til siden til de blir lei av å vente :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh, men jeg synes det er mye enklere og bare si "et øyeblikk" og så bare legge røret til siden til de blir lei av å vente :-D

Men da blir jo telefonen min opptatt og hva hvis noen viktige skulle ringe til meg da *skrekk og gru*

Ingen offentlige etater ringer mer enn en gang og jeg har allerede stor nok telefonregning pga ventekøer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da blir jo telefonen min opptatt og hva hvis noen viktige skulle ringe til meg da *skrekk og gru*

Ingen offentlige etater ringer mer enn en gang og jeg har allerede stor nok telefonregning pga ventekøer

tja, men telefonselgerne gidder neppe og sitte der å vente så veldig lenge så du kan jo bare legge på etter 5 minutter eller noe sånt. Husk at det er telefonselgerne som betaler regningen når det er de som ringer til deg. Og at du får en svært viktig telefon akkuratt de 5 minuttene tviler jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, men telefonselgerne gidder neppe og sitte der å vente så veldig lenge så du kan jo bare legge på etter 5 minutter eller noe sånt. Husk at det er telefonselgerne som betaler regningen når det er de som ringer til deg. Og at du får en svært viktig telefon akkuratt de 5 minuttene tviler jeg på.

Det skjer faktisk ikke så veldig ofte. En gang i mnd eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skrev ikke jeg om jeg var redd hunder da.

Men når du først nevner det: Hvorfor kan ikke hundeeiere ta hensyn til disse som er redde? Jeg kjenner mange barn som har angst for hunder, og kvir seg for å beøske andre barn i nabolaget fordi de har hatt negative opplevelser med hunder.

Det nytter ikke å fortelle barn som er redde hunder at de FLESTE hunder ikke er farlige.

Men kom ikke og fortell meg at hundeskitt er plagsomt!! Har du sett deg rundt? Har du hatt barn som absolutt vil leke i veikanten, og har fulle dressen full i hundeavføring?

Jeg er redd for fremmede hunder og jeg er redd for å renne i nedoverbakker på ski. Kan du tenke deg kombinasjonen løs hund imot meg mens jeg skjelver meg nedover en bakke i lysløypa?

DA fikk hundeeieren klar beskjed om hvor Adam kjøpte ølet!! (etter at jeg hadde kavet meg opp fra løssnøen)

*Men han er jo så snill og vil bare leke* Kjøss mæ i ræva!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for fremmede hunder og jeg er redd for å renne i nedoverbakker på ski. Kan du tenke deg kombinasjonen løs hund imot meg mens jeg skjelver meg nedover en bakke i lysløypa?

DA fikk hundeeieren klar beskjed om hvor Adam kjøpte ølet!! (etter at jeg hadde kavet meg opp fra løssnøen)

*Men han er jo så snill og vil bare leke* Kjøss mæ i ræva!!

Det er j%¤# irriterende med hundeeiere som ikke respekterer at andre er redde for hundene deres.

I sommer ble guttungen (da 3 1/2) og hans jevnaldrende kompis løpt ned av en stor hund i et turområde. De ble naturligvis hysterisk redde.

Hundeeieren bare lo litt og sa "Han er så leken, skjønner du"

Akkurat som om ungene (eller andre) vet det på forhånd, når en diger firfoting kommer halsende mot oss i full fart.

*grrr*

Til orientering: Jeg er glad i og vant til hunder, men godt hundehold forutsetter litt forståelse for hvordan andre reagerer på hunden man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er j%¤# irriterende med hundeeiere som ikke respekterer at andre er redde for hundene deres.

I sommer ble guttungen (da 3 1/2) og hans jevnaldrende kompis løpt ned av en stor hund i et turområde. De ble naturligvis hysterisk redde.

Hundeeieren bare lo litt og sa "Han er så leken, skjønner du"

Akkurat som om ungene (eller andre) vet det på forhånd, når en diger firfoting kommer halsende mot oss i full fart.

*grrr*

Til orientering: Jeg er glad i og vant til hunder, men godt hundehold forutsetter litt forståelse for hvordan andre reagerer på hunden man har.

Jeg har heller ikke noe imot hunder, men jeg har stor respekt for fremmede hunder.

Enkelte hundeeiere har jeg mye imot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er j%¤# irriterende med hundeeiere som ikke respekterer at andre er redde for hundene deres.

I sommer ble guttungen (da 3 1/2) og hans jevnaldrende kompis løpt ned av en stor hund i et turområde. De ble naturligvis hysterisk redde.

Hundeeieren bare lo litt og sa "Han er så leken, skjønner du"

Akkurat som om ungene (eller andre) vet det på forhånd, når en diger firfoting kommer halsende mot oss i full fart.

*grrr*

Til orientering: Jeg er glad i og vant til hunder, men godt hundehold forutsetter litt forståelse for hvordan andre reagerer på hunden man har.

Det er bare en ting å si, og det er at jeg er j%¤# enig med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for fremmede hunder og jeg er redd for å renne i nedoverbakker på ski. Kan du tenke deg kombinasjonen løs hund imot meg mens jeg skjelver meg nedover en bakke i lysløypa?

DA fikk hundeeieren klar beskjed om hvor Adam kjøpte ølet!! (etter at jeg hadde kavet meg opp fra løssnøen)

*Men han er jo så snill og vil bare leke* Kjøss mæ i ræva!!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det blåse så inn i helvete nå som jeg ikke har mat i kjøleskapet. Kommer til å blåse bort på veien til butikken.

Og hvorfor finnes det støv? Jeg er ikke noe tilhenger av husarbeid.

Det er du selv som produserer det aller meste av støvet, så hva klager du over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du selv som produserer det aller meste av støvet, så hva klager du over?

Selv om det er cecilystøv, så liker jeg det ikke likevel. Må jo vaskes bort, og det er stort sett det som er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Hvorfor kan ikke arkitekter forstå at de må bygge dobbelt så mange dametoaletter som herretoaletter!? Jeg er lei av å stå i kø og se lengselsfult over på herretoalettet. Hvorfor kan man ikke bygge etter behov?

Hvis alle som bor i byen kan skuffe ut sin egen bil når det snør, så hadde vi alle sammen sluppet å kave runt i løssnø-helvete når vi skal parkere. Hvis alle bare skuffer EN (1) plass, hver gang det snør, så er vi kvitt problemet!

Og mens jeg er i farta:Hvorfor i helvete er det ingen som stopper det russiske ompa-orkesteret som står utenfor Operaen og Det Norske Teater og lydforurenser!!? Når man har vært på konsert og kommer salig ut med vellyd ennå klingende i ørene, så er det utrolig ødeleggende å få ørene blåst fulle av stygg ompamusikk! Grrrr.

Hvorfor går du ikke bare på herretoalettet? :)

Jeg er forøvrig enig når det gjelder ompamusikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er cecilystøv, så liker jeg det ikke likevel. Må jo vaskes bort, og det er stort sett det som er kjedelig.

Utnytt vinden da vel, sett på fullt gjennomtrekk så skal du se at støvet blir borte. La gardinene blafre i vinden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utnytt vinden da vel, sett på fullt gjennomtrekk så skal du se at støvet blir borte. La gardinene blafre i vinden!!

Må være gjennomtrekk da, så støvet blafrer ut gjennom på andre siden. Stakkar den som kommer passerer denne støvstormen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være gjennomtrekk da, så støvet blafrer ut gjennom på andre siden. Stakkar den som kommer passerer denne støvstormen.

Nå er jeg så lei av dette tullet med den nye reformen. Ikke følger jeg gammel reform helt ut, ikke er jeg helt med i den nye. jeg får en bachelorgrad, men hva i himmelens navn skal jeg bruke den til?

Bæsjelår, for et stygt navn

jeg vil ha tallene, og friheten min tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...