Gå til innhold

Adelines svar til meg


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 235
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Vanedis

    48

  • Goliath

    39

  • Lurveline

    23

  • flisa

    21

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde også blitt forbanna på ei som outet meg - FLY forbanna!

Men jeg er ikke forbanna, bare oppgitt over at bebba som liksom skal være så menneskelig ikke forstår det.

Eller jo flisa, jeg er en smule forbanna, og også en smule redd, for det var ikke for ingenting jeg byttet.

Som sagt enda en gang. Det var ikke dere dolere jeg skjulte meg for, men men.

Takk for støtten flisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er ikke forbanna, bare oppgitt over at bebba som liksom skal være så menneskelig ikke forstår det.

Eller jo flisa, jeg er en smule forbanna, og også en smule redd, for det var ikke for ingenting jeg byttet.

Som sagt enda en gang. Det var ikke dere dolere jeg skjulte meg for, men men.

Takk for støtten flisa.

Ja, det var nettopp det jeg tenkte på at det kunne være en ALVORLIG grunn til at du byttet. Jeg har ikke fått med meg hvofor -men jeg regner med at du har dine grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var nettopp det jeg tenkte på at det kunne være en ALVORLIG grunn til at du byttet. Jeg har ikke fått med meg hvofor -men jeg regner med at du har dine grunner.

Ja jeg har jo det, og derfor måtte jeg bytte - som jeg sa. Jeg har ikke gjort noe galt, men får aldri fred og da mener jeg ikke bare rusk, så derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på diskusjonen mellom dere, og merker at du misforstår og vrir om på alt hun sier.

Javel, du forsvarer hennes angrep på meg, og merker deg at jeg misforstår og du forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har jo det, og derfor måtte jeg bytte - som jeg sa. Jeg har ikke gjort noe galt, men får aldri fred og da mener jeg ikke bare rusk, så derfor.

Det er ikke så lett å gjemme seg bak ett nytt nick når man går ut og forteller at man gjør det.

Jeg søkte på ett spesifikt ord som du brukte under nicket Ade|ina; Lifjell.

Søkte opp det ordet for å finne ut hvem som hadde skrevet om dette før.

Så sa du også under nicket Ade|ina at du ikke hadde skrevet her så mye før jul.

Vips, så kom jeg frem til hvem du var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å gjemme seg bak ett nytt nick når man går ut og forteller at man gjør det.

Jeg søkte på ett spesifikt ord som du brukte under nicket Ade|ina; Lifjell.

Søkte opp det ordet for å finne ut hvem som hadde skrevet om dette før.

Så sa du også under nicket Ade|ina at du ikke hadde skrevet her så mye før jul.

Vips, så kom jeg frem til hvem du var før.

men hun sier jo at hun ikke gjemmer seg for DOLERE - men for en eller annen "lus" ettersom jeg har skjønt. Hvorfor da være så ivrig på å SI hvem man tror hun er - etter 2-3 innlegg ser man som DOLER hvem hun er likevel- men denne "lusa" fra utsiden evnt. kanskje ikke gjør det.

Jeg byttet også nick for et par år siden da en hele klassen til min mellomste ville se hva mora hennes skrev - de søkte på nicket mitt. Det fortalte jeg til DOLERNE på Meldinger - og ba dem pent å ikke drive og gjette "høylydt" -det var ikke hemmelig for dere DOLERE - jeg ville abre ikke være søkbar for en klasse som akkurat hadde fått internett.

er det så forbaska viktig å vise at man har gjettet det?... når det kan ødelegge for den det gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hun sier jo at hun ikke gjemmer seg for DOLERE - men for en eller annen "lus" ettersom jeg har skjønt. Hvorfor da være så ivrig på å SI hvem man tror hun er - etter 2-3 innlegg ser man som DOLER hvem hun er likevel- men denne "lusa" fra utsiden evnt. kanskje ikke gjør det.

Jeg byttet også nick for et par år siden da en hele klassen til min mellomste ville se hva mora hennes skrev - de søkte på nicket mitt. Det fortalte jeg til DOLERNE på Meldinger - og ba dem pent å ikke drive og gjette "høylydt" -det var ikke hemmelig for dere DOLERE - jeg ville abre ikke være søkbar for en klasse som akkurat hadde fått internett.

er det så forbaska viktig å vise at man har gjettet det?... når det kan ødelegge for den det gjelder?

Nei, jeg synes ABSOLUTT IKKE det at bebba outet henne var ok.

Jeg ville med dette si fra til Ade|ina og kanskje andre som har tenkt å skifte nick;

Ikke kunngjør det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg synes ABSOLUTT IKKE det at bebba outet henne var ok.

Jeg ville med dette si fra til Ade|ina og kanskje andre som har tenkt å skifte nick;

Ikke kunngjør det her!

men om man IKKE kunngjør det - så er det enda fler som gjetter...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, du forsvarer hennes angrep på meg, og merker deg at jeg misforstår og du forstår.

Jeg har også lest hele tråden det er snakk om nå, og jeg forstår ikke hvorfor du overreagerer som du gjør.

Jeg kan ikke se at hun behandler deg på noen verre eller bedre måte enn hva du gjør mot henne - annet enn at jeg synes din outing av henne var simpel og langt over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men om man IKKE kunngjør det - så er det enda fler som gjetter...hehe

Om hun bare hadde kommet inn som Ade|ina, så har nok de fleste trodd det var en ny bruker vil jeg tro.

Jeg for min del hadde ikke kommet til å prøve å finne ut hvem det var da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun bare hadde kommet inn som Ade|ina, så har nok de fleste trodd det var en ny bruker vil jeg tro.

Jeg for min del hadde ikke kommet til å prøve å finne ut hvem det var da.

Men for henne tror jeg det var viktig at vi visste hvem hun var likevel - det er da ikke morsomt å bli oppfattet som ny bruker når man har fartstid på en 6-8 år på DOL,- da må man jo begynne å forklare etc. og da blir det i alle fall ville tilstander - jeg prøvde nemlig den varianten og fikk bare "hvem er du som sier sånt?" - og da måtte jeg nærmest hviske hvem jeg var - og sende mail til de som var mine venner etc. etc.

nei, livet på DOL er ikke lett! hoho! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for henne tror jeg det var viktig at vi visste hvem hun var likevel - det er da ikke morsomt å bli oppfattet som ny bruker når man har fartstid på en 6-8 år på DOL,- da må man jo begynne å forklare etc. og da blir det i alle fall ville tilstander - jeg prøvde nemlig den varianten og fikk bare "hvem er du som sier sånt?" - og da måtte jeg nærmest hviske hvem jeg var - og sende mail til de som var mine venner etc. etc.

nei, livet på DOL er ikke lett! hoho! :)

Jo da, du har rett i det:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Jeg har lest tråden du reagerer så kraftig på, men jeg skjønner ikke hvorfor du tar av så til de grader.

Hvor er den tråden?

Er den sletta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...