Gå til innhold

Adelines svar til meg


Gjest bebba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 235
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Vanedis

    48

  • Goliath

    39

  • Lurveline

    23

  • flisa

    21

Mest aktive i denne tråden

Men nå er tråden barbert, så da finner vi nok ikke ut av det likevel...

De det gjelder vet sikkert selv hva som har skjedd tidligere, og om det hadde innvirkning på svarene.

Ha en fin kveld! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

Javel, du forsvarer hennes angrep på meg, og merker deg at jeg misforstår og du forstår.

Synes det var du som angrep, jeg.

Ser du har fått mange reaksjoner her, og da kan du jo vurdere å tenke etter om det kanskje ikke er du som oppfatter ting feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du og hun kranglet/diskutert slik i tidligere tråder?

Grunnen til at jeg spør er at det virket som hun hadde en "bagasje" i forhold til deg, da hun svarte deg.

Ja det virker slik, men det kunne ikke jeg vite siden hun har tydeligvis skiftet nick, og det er et eller annet i forhold til det som jeg ikke har forstått og fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det virker slik, men det kunne ikke jeg vite siden hun har tydeligvis skiftet nick, og det er et eller annet i forhold til det som jeg ikke har forstått og fått med meg.

Men kjære deg da.....du må jo ha forstått det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg da.....du må jo ha forstått det nå?

Nei det skal mer til enn det, og kall det gjerne dumhet, ondskap, naivitet eller hva du vil. Jeg forstår overhodet ikke hva dette går utpå, og slik er det. Jeg har ikke blitt så overrasket lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skal mer til enn det, og kall det gjerne dumhet, ondskap, naivitet eller hva du vil. Jeg forstår overhodet ikke hva dette går utpå, og slik er det. Jeg har ikke blitt så overrasket lenge.

Vet du hva bebba - om noen hadde outet deg også så hadde vi stått deg bi! - verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva bebba - om noen hadde outet deg også så hadde vi stått deg bi! - verre er det ikke.

Jeg forstår rett og slett ikke hva dette går på. Jeg leser ikke alle innlegg og det er mye jeg ikke får med meg, og når noen skifter nick så legger jeg ikke merke til det. Jeg tok dette med å be andre om ikke å røpe hvem hun var som noe tull, men hun har av en eller annen grunn vært etter meg med flere nick og det forstår jeg plutselig nå. Jeg skifter ikke nick av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår rett og slett ikke hva dette går på. Jeg leser ikke alle innlegg og det er mye jeg ikke får med meg, og når noen skifter nick så legger jeg ikke merke til det. Jeg tok dette med å be andre om ikke å røpe hvem hun var som noe tull, men hun har av en eller annen grunn vært etter meg med flere nick og det forstår jeg plutselig nå. Jeg skifter ikke nick av den grunn.

...og der kastet til og med JEG inn håndkleet.....

I rest my case!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der kastet til og med JEG inn håndkleet.....

I rest my case!

Det er greit jeg er for lengst lei av dette egentlig, men ganske forvirret fremdeles. Kommer likevel til å fortsette nøyaktig som den jeg er uansett alle dolnetter og doldobbeltsenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår rett og slett ikke hva dette går på. Jeg leser ikke alle innlegg og det er mye jeg ikke får med meg, og når noen skifter nick så legger jeg ikke merke til det. Jeg tok dette med å be andre om ikke å røpe hvem hun var som noe tull, men hun har av en eller annen grunn vært etter meg med flere nick og det forstår jeg plutselig nå. Jeg skifter ikke nick av den grunn.

Det var ganske tydelig at personen har noe usagt i forhold til deg. Synd å måtte forholde seg til skiftende nick, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Jeg forstår rett og slett ikke hva dette går på. Jeg leser ikke alle innlegg og det er mye jeg ikke får med meg, og når noen skifter nick så legger jeg ikke merke til det. Jeg tok dette med å be andre om ikke å røpe hvem hun var som noe tull, men hun har av en eller annen grunn vært etter meg med flere nick og det forstår jeg plutselig nå. Jeg skifter ikke nick av den grunn.

Nå _må_ du passe deg: http://www.lommelegen.no/art/art1773.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ganske tydelig at personen har noe usagt i forhold til deg. Synd å måtte forholde seg til skiftende nick, da.

Og du er like inni saken skjønner jeg? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ærlig talt

Jeg forstår rett og slett ikke hva dette går på. Jeg leser ikke alle innlegg og det er mye jeg ikke får med meg, og når noen skifter nick så legger jeg ikke merke til det. Jeg tok dette med å be andre om ikke å røpe hvem hun var som noe tull, men hun har av en eller annen grunn vært etter meg med flere nick og det forstår jeg plutselig nå. Jeg skifter ikke nick av den grunn.

Ærlig talt bebba.

Du har røpet at du har forstått nøyaktig hva dette dreier seg om i flere av innleggene dine i tråden det her er snakk om. Flere her har også vist deg og referert til nøyaktig hvilke innlegg det er snakk om. Og ikke kom og fortell at du ikke leser alle innlegg mellom deg og andre i en tråd du er såpass mye med i.

Ikke prøv å spille dum, da blir du bare enda dummere. Hvor dumme tror du vi er da for at vi skal tro på alt dette tullet du nå kommer med?

Hvorfor alt dette peset og all denne roingen i etterkant, når det bare er å innrømme og beklage?

Er ikke så farlig det vel?

Dette du nå driver med, sier mer om deg enn om Ade|ina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...