Gå til innhold

??


Gjest roligen

Anbefalte innlegg

Gjest roligen

å slikke jenta inni rumpa...er det mange som gjør det?jeg fantaserer om å bli slikket der selv, men tror ikke jeg ville latt noen gjøre det pga.lukt, og hadde aldri slikket noen der selv..eller kanskje..men..er det ekkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rå-deilig...

Renslighet er en selvfølge, og etter vask og evt. litt oljer åsånn, så er det rent og luktfritt.

Man kommer selvfølgelig rett fra dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snodigper

Er det ikke det som heter rimming da tro?

men jeg har lest erotiske ting om dette her og jeg synes da at det virker som de liker det hele gjengen...aaah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som ikke fristes av det, ja. Men er det rent, så er det ikke ekkelt. Og ja - det kan fint være rent. Man går som regel ikke med en komling hengende halvveis ut av kikkehullet.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..er det ekkelt?

Du kan jo øve deg på å slikke en stinkende bæsje - bleie, så kan du jo få en føling med hvor "deilig" det er.

Makan til lavpannet svar.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..er det ekkelt?

Du kan jo øve deg på å slikke en stinkende bæsje - bleie, så kan du jo få en føling med hvor "deilig" det er.

det var et ...saklig svar du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

..er det ekkelt?

Du kan jo øve deg på å slikke en stinkende bæsje - bleie, så kan du jo få en føling med hvor "deilig" det er.

"Du kan jo øve deg på å slikke en stinkende bæsje - bleie, så kan du jo få en føling med hvor "deilig" det er."

Hvis du er gutt: Du burde gå for andre jenter enn dine tidligere erobringer. Disse jentene har ikke hatt begrep om god hygiene.

Hvis du er jente: Vel, du kjenner jo deg selv best, og etter svaret å dømme har du seriøse avføringsproblemer. Også du bør revurdere dine hygieniske grep, og muligens også oppsøke lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du kan jo øve deg på å slikke en stinkende bæsje - bleie, så kan du jo få en føling med hvor "deilig" det er."

Hvis du er gutt: Du burde gå for andre jenter enn dine tidligere erobringer. Disse jentene har ikke hatt begrep om god hygiene.

Hvis du er jente: Vel, du kjenner jo deg selv best, og etter svaret å dømme har du seriøse avføringsproblemer. Også du bør revurdere dine hygieniske grep, og muligens også oppsøke lege.

Jeg er hverken gutt eller jente.

Jeg synes det høres perverst ut å slikke en annen i rasshølet, derfor svarte jeg som jeg gjorde på innlegget til "roligen"

Jeg kan godt være enig i at det var et usaklig svar,men han eller hun tålte vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg er hverken gutt eller jente.

Jeg synes det høres perverst ut å slikke en annen i rasshølet, derfor svarte jeg som jeg gjorde på innlegget til "roligen"

Jeg kan godt være enig i at det var et usaklig svar,men han eller hun tålte vel det.

Selvsagt. Det er en grei ting å mene. Det er bare argumentene dine som ikke henger helt på greip når du sammenligner en rumpe (som faktisk kan være veldig ren) med en brukt bleie (altså veldig lite ren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...