Gå til innhold

- ShitDiddelyDo - øj, døh!


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Ja, Jeg fikk en msn natt til søndag hvor du advarte meg om at du var dritings. Det var alt som sto. "Jeg er dritings, bare så du vet det". Forsto ikke den helt der og da siden jeg ikke visste den var fra deg.

Meldingen kom forresten ikke fra ditt vanlige nummer, men et ukjent nummer. Og der og da tok jeg det for å være fra en annen jeg fikk meldinger av akkurat da. Altså svarte jeg på meldingen jeg fikk til den jeg drev og sendte med (hun var også dritings så det jeg svarte ble uansett ikke helt feil), og siden jeg ikke hadde hørt noe fra henne på flere år så jeg på det som veldig logisk - utrolig hva som enkelte ganger blir logisk - at meldingene fra henne i ny og ne kom med ukjent nummer. Ingen logikk i det, men jeg er ikke alltid en logisk person.

Men så våknet jeg og sjekket nummeret fordi jeg gikk igjennom nattas sms, og så at du skrev "jeg" som "jeg", mens hun skrev på dialekt "ei". En rar dialekt. Men uansett; hun skrev "ei". Da gikk det plutselig opp for meg at det ukjente nummeret kanskje ikke hadde vært henne likevel.

Derfor sendte jeg til 1999, fikk ditt navn, og forventet et eller annet sinnssykt her på dol siden du advart meg om din tilstand i en sms - men jeg fant ikke noe rabiat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herregud - har du vært på fylla igjen nå da.....?!

Ja, ja - noen plager kattunger mens andre plager prepubertale guttunger :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Jeg fikk en msn natt til søndag hvor du advarte meg om at du var dritings. Det var alt som sto. "Jeg er dritings, bare så du vet det". Forsto ikke den helt der og da siden jeg ikke visste den var fra deg.

Meldingen kom forresten ikke fra ditt vanlige nummer, men et ukjent nummer. Og der og da tok jeg det for å være fra en annen jeg fikk meldinger av akkurat da. Altså svarte jeg på meldingen jeg fikk til den jeg drev og sendte med (hun var også dritings så det jeg svarte ble uansett ikke helt feil), og siden jeg ikke hadde hørt noe fra henne på flere år så jeg på det som veldig logisk - utrolig hva som enkelte ganger blir logisk - at meldingene fra henne i ny og ne kom med ukjent nummer. Ingen logikk i det, men jeg er ikke alltid en logisk person.

Men så våknet jeg og sjekket nummeret fordi jeg gikk igjennom nattas sms, og så at du skrev "jeg" som "jeg", mens hun skrev på dialekt "ei". En rar dialekt. Men uansett; hun skrev "ei". Da gikk det plutselig opp for meg at det ukjente nummeret kanskje ikke hadde vært henne likevel.

Derfor sendte jeg til 1999, fikk ditt navn, og forventet et eller annet sinnssykt her på dol siden du advart meg om din tilstand i en sms - men jeg fant ikke noe rabiat. :)

*knegg* - - da husket jeg riktig!

Jeg sendte fra jobbtelefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herregud - har du vært på fylla igjen nå da.....?!

Ja, ja - noen plager kattunger mens andre plager prepubertale guttunger :-)))

Plaget han ikke - men jeg bruker å si fra til han! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi flisa, har du vært på fylla nå da? ;-)

Ja, og det er sikkert 3 år siden sist -og det bruker jeg å melde fra om :-) Forrige gang var det absint (fytteh*****) nå var det tequila.

Jeg syns det er bare vanlig høflighet å si fra! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Jeg fikk en msn natt til søndag hvor du advarte meg om at du var dritings. Det var alt som sto. "Jeg er dritings, bare så du vet det". Forsto ikke den helt der og da siden jeg ikke visste den var fra deg.

Meldingen kom forresten ikke fra ditt vanlige nummer, men et ukjent nummer. Og der og da tok jeg det for å være fra en annen jeg fikk meldinger av akkurat da. Altså svarte jeg på meldingen jeg fikk til den jeg drev og sendte med (hun var også dritings så det jeg svarte ble uansett ikke helt feil), og siden jeg ikke hadde hørt noe fra henne på flere år så jeg på det som veldig logisk - utrolig hva som enkelte ganger blir logisk - at meldingene fra henne i ny og ne kom med ukjent nummer. Ingen logikk i det, men jeg er ikke alltid en logisk person.

Men så våknet jeg og sjekket nummeret fordi jeg gikk igjennom nattas sms, og så at du skrev "jeg" som "jeg", mens hun skrev på dialekt "ei". En rar dialekt. Men uansett; hun skrev "ei". Da gikk det plutselig opp for meg at det ukjente nummeret kanskje ikke hadde vært henne likevel.

Derfor sendte jeg til 1999, fikk ditt navn, og forventet et eller annet sinnssykt her på dol siden du advart meg om din tilstand i en sms - men jeg fant ikke noe rabiat. :)

...rakk aldri noe rabiat - for jeg sovna! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Å, herregud - har du vært på fylla igjen nå da.....?!

Ja, ja - noen plager kattunger mens andre plager prepubertale guttunger :-)))

Jeg måtte vise legg på Fridays i Oslo på fredag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte vise legg på Fridays i Oslo på fredag. :)

....og jeg får honnørbilett på bussen...!

Sammen hadde vi vært stilige du....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...