Gå til innhold

Mennesker som "glemmer"


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg alltid går med båndopptager på meg. For enkelte mennesker sier ting, men hvis jeg påpeker at de har sagt det så nekter de fullstendig blankt!

De nekter så overbevisende at jeg begynner å lure på om de virkelig tror at de ikke har sagt det.

Noen som har erfaring? Kan det være psykisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt erfaringer når det gjelder det du skrev om. F.eks. at foreldrene mine lover meg diverse ting, men de glemmer det fort og når jeg minner dem på det igjen, sier de at de aldri har sagt det....blablalbalbalbla...jeg blir så forbanna.

Og f.eks når jeg rydder og støvsuger hjemme, så kjefter dem om at jeg aldri har gjort noenting i huset,,,åååååååååå

Skal vi starte en pakt??

Jeg og du og vi to??? ===> utrydde hele skiten!!!!

Hva sier du til det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Vanligvis tror jeg dette er noe folk benytter seg av.

Det har imidlertid kommet en del ny forskning som viser at personer som er under et svært stress ofte har store hull i hukommelsen mht hva de har sagt og gjort. Spesielt dersom dette gjelder dagligdagse og "mindre viktige" ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Presenil

Vanligvis tror jeg dette er noe folk benytter seg av.

Det har imidlertid kommet en del ny forskning som viser at personer som er under et svært stress ofte har store hull i hukommelsen mht hva de har sagt og gjort. Spesielt dersom dette gjelder dagligdagse og "mindre viktige" ting.

Jeg er en sånn som glemmer alt, og har som du nhd skriver store hull i hukommelsen.

Sier forskningen noe om hva man kan gjøre med det, NHD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...