Gå til innhold

Trene bak låra og rumpa


Gjest trene mer nå gitt

Anbefalte innlegg

Gjest trene mer nå gitt

Tror celulitter er noe som er funnet opp av kosmetikkprodusentene for å luke enda mer penger ut av kvinnfolk! :)

De finnes, tro du meg.. stygt som faen.. gjør et bilde søk på google med ordet cellulite.. så ser du hvor støgt det er.. ikke rart en gjør litt av hvert (bruker masse penger) for å prøve å bli kvitt de.

Men er jo positivt at dere gutta ikke ser det så godt da. Eller har du bare "hatt deg" med "perfekte" damer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    22

  • Babette

    16

  • Goliath

    5

  • morsan

    2

Mest aktive i denne tråden

Tror celulitter er noe som er funnet opp av kosmetikkprodusentene for å luke enda mer penger ut av kvinnfolk! :)

Hehe. Du må visst be flisa om å finne fram det blomkål-bildet hun leita fram.

Fliiiiiisaaaa! Snurr film, vis fram blomkål-bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Jeg kan iallfall ikke se noen cellulitter etter at jeg har trent av meg 12-15 kg...Var overvektig. Normal nå.

Jeg ser dem ikke jeg heller, hvis jeg står normalt. men de kommer til syne hvis jeg løfter foten bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

De finnes, tro du meg.. stygt som faen.. gjør et bilde søk på google med ordet cellulite.. så ser du hvor støgt det er.. ikke rart en gjør litt av hvert (bruker masse penger) for å prøve å bli kvitt de.

Men er jo positivt at dere gutta ikke ser det så godt da. Eller har du bare "hatt deg" med "perfekte" damer? ;)

Det er nok heller det at vi kanskje ikke legger like mye merke til det som dere. Det er smådetaljer. Samme som strekkmerker. Får inntrykk av at det plager dere stort. Men hvem bryr seg om den slags? I hvert fall ikke jeg.

Bagateller som noe appelsinhud, et og annet strekkmerke eller en mage som ikke er steinhard, har lite å si for helheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hehe. Du må visst be flisa om å finne fram det blomkål-bildet hun leita fram.

Fliiiiiisaaaa! Snurr film, vis fram blomkål-bildet!

Det så jeg, men jeg vil påstå at det var et ganske ekstremt tilfelle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trene mer nå gitt

Det er nok heller det at vi kanskje ikke legger like mye merke til det som dere. Det er smådetaljer. Samme som strekkmerker. Får inntrykk av at det plager dere stort. Men hvem bryr seg om den slags? I hvert fall ikke jeg.

Bagateller som noe appelsinhud, et og annet strekkmerke eller en mage som ikke er steinhard, har lite å si for helheten.

Joda sant det. Strekkmerker har jeg ikke enda heldigvis, for barn har jeg ikke fått enda, og ikke slapp mage heller. Føler meg egentlig ganske ung enda, men trekkes så ned av at låra mine ser ut som noen deigklumper.. i riktig lys... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det så jeg, men jeg vil påstå at det var et ganske ekstremt tilfelle. :)

Javisst. Mange har kun celulitter i den forstand at de må klemme sammen huden for å se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trene mer nå gitt

Jeg ser dem ikke jeg heller, hvis jeg står normalt. men de kommer til syne hvis jeg løfter foten bakover.

Du må skvise huden for at de skal synes? Da er du heldig.. for meg synes de hele tiden.

MEN.. kjæresten min har aldri nevnt det da, tror ikke han vet helt hva cellulitter er heller for en dag i dusjen da han peelte meg (sånn skrubbekrem med "sandkorn" i) så kommenterte han for tøys at når jeg hadde det på låra så det ut som jeg hadde appelsin hud. Altså tror han appelsinhud er når en har sånne prikker utenpå liksom.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dem ikke jeg heller, hvis jeg står normalt. men de kommer til syne hvis jeg løfter foten bakover.

Da får jeg si som legen sa til pasienten som klaget over at det gjorde vondt når han hostet:

Så la det være, værsågod neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trene mer nå gitt

Hehe. Du må visst be flisa om å finne fram det blomkål-bildet hun leita fram.

Fliiiiiisaaaa! Snurr film, vis fram blomkål-bildet!

kan jeg få se bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trene mer nå gitt

Sånn føler vel alle jenter at de ser ut. :)

Men altså hvor ille er det om man faktisk SER sånn ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elinemarie

Jeg ser dem ikke jeg heller, hvis jeg står normalt. men de kommer til syne hvis jeg løfter foten bakover.

Prøvde det ja. Da dukka det faktisk opp noen. Men før vistes de hele tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Det er nok heller det at vi kanskje ikke legger like mye merke til det som dere. Det er smådetaljer. Samme som strekkmerker. Får inntrykk av at det plager dere stort. Men hvem bryr seg om den slags? I hvert fall ikke jeg.

Bagateller som noe appelsinhud, et og annet strekkmerke eller en mage som ikke er steinhard, har lite å si for helheten.

menn har ihvertfall minst like mye strekkmerker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

menn har ihvertfall minst like mye strekkmerker :)

Jeg har strekkmerker i bryst-/skulderpartiet.

Er ikke akkurat noe jeg ikke trives med. Ser de kommer mer til sin rett når jeg trener bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trene mer nå gitt

Det er jo uansett helheten som teller.

Men det bildet der lyver. Se på dama. Er det i det hele tatt samme dame? Magen er jo også mye slankere og fastere på bilde nummer to.

Rart folk går på den slags reklamer.

hehe.. du unviker å svare, men jeg vat jo hva svaret er da.. jeg ville heller ikke hatt noen som så sånn ut.. selv om helheten liksom skal telle mest.. kast på små pupper og sånn så blir bildet enda værre..

:( hehe, må bare klage litt i dag.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Jeg har strekkmerker i bryst-/skulderpartiet.

Er ikke akkurat noe jeg ikke trives med. Ser de kommer mer til sin rett når jeg trener bra. :)

Det har jeg ikke sett på noen menn hittil... på rumpe, hofte og lår derimot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

hehe.. du unviker å svare, men jeg vat jo hva svaret er da.. jeg ville heller ikke hatt noen som så sånn ut.. selv om helheten liksom skal telle mest.. kast på små pupper og sånn så blir bildet enda værre..

:( hehe, må bare klage litt i dag.. ;)

Den jenta der kan jo se nydelig ut med klær på. Jeg ville selvfølgelig aldri kastet henne fordi hun så sånn ut. Syntes nok at hun hadde relativt mye disselår, men det i seg selv trenger ikke å bety stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...