Gå til innhold

Trene bak låra og rumpa


Gjest trene mer nå gitt

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Joda sant det. Strekkmerker har jeg ikke enda heldigvis, for barn har jeg ikke fått enda, og ikke slapp mage heller. Føler meg egentlig ganske ung enda, men trekkes så ned av at låra mine ser ut som noen deigklumper.. i riktig lys... hehe

Hvilke bein gjør ikke det i riktig lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    22

  • Babette

    16

  • Goliath

    5

  • morsan

    2

Mest aktive i denne tråden

kan jeg få se bildet?

Adelina la ut bildet i går kveld. Se på sex-forumet på en tråd om kvinner og hårete anus, innlegg fra Adelina rundt kl. 22.30, tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trene mer nå gitt

Adelina la ut bildet i går kveld. Se på sex-forumet på en tråd om kvinner og hårete anus, innlegg fra Adelina rundt kl. 22.30, tror jeg det var.

ok.. men jeg får ikke til å søke jeg da.. har prøvd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. men jeg får ikke til å søke jeg da.. har prøvd..

Du trenger ikke å søke. Bare gå inn på forum for seksualitet, og let til du finner en tråd som heter Kvinner og hårete anus. Så ser du på dato og klokkeslett og finner Adelinas innlegg. Hvis du selv har hatt et innlegg i samme tråd, kan du gå inn på svar til deg, og Se tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trene mer nå gitt

Du trenger ikke å søke. Bare gå inn på forum for seksualitet, og let til du finner en tråd som heter Kvinner og hårete anus. Så ser du på dato og klokkeslett og finner Adelinas innlegg. Hvis du selv har hatt et innlegg i samme tråd, kan du gå inn på svar til deg, og Se tråd.

aha.. tenkte ikke på det jeg.. er ikke så mye innom på det forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha.. tenkte ikke på det jeg.. er ikke så mye innom på det forumet..

Nå har jeg også bedt Adelina hjelpe deg, så det ordner seg nok uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trene mer nå gitt

Nå har jeg også bedt Adelina hjelpe deg, så det ordner seg nok uansett.

Fant det.. grusomt.. heldigvis ganske langt fr ahvordan jeg ser ut. Når jeg studerte meg selv litt i går, så er jeg faktisk blitt veldig mye bedre. Har tatt en sånn Bio Drain kur, og da har jeg jo også drukket mye mer vann enn jeg pleier, så hva som har hjulpet vet jeg ikke. I tillegg har jeg sluttet med all brus, (drakk lettbrus før).

Så.. overlever nok bikinisesongen i år og da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det.. grusomt.. heldigvis ganske langt fr ahvordan jeg ser ut. Når jeg studerte meg selv litt i går, så er jeg faktisk blitt veldig mye bedre. Har tatt en sånn Bio Drain kur, og da har jeg jo også drukket mye mer vann enn jeg pleier, så hva som har hjulpet vet jeg ikke. I tillegg har jeg sluttet med all brus, (drakk lettbrus før).

Så.. overlever nok bikinisesongen i år og da.. ;)

Ja, dette var skikkelig blomkålgrateng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det.. grusomt.. heldigvis ganske langt fr ahvordan jeg ser ut. Når jeg studerte meg selv litt i går, så er jeg faktisk blitt veldig mye bedre. Har tatt en sånn Bio Drain kur, og da har jeg jo også drukket mye mer vann enn jeg pleier, så hva som har hjulpet vet jeg ikke. I tillegg har jeg sluttet med all brus, (drakk lettbrus før).

Så.. overlever nok bikinisesongen i år og da.. ;)

Du overlever sikkert, ja.

Hvis man har noe på kroppen man er misfornøyd med, ser man liksom bare det.

Men andre ser det ikke slik, de ser helheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...