Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt som har funnet ut at jeg liker en ting som jeg ikke er sikker på om jeg egentlig vil like. Jeg synes det er utrolig godt å beføle meg i anus, både utenpå og inni, når jeg onanerer. Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Helt normalt. :o) Man har mange erogene soner der, om man vil det eller ikke.

godt er det ihvertfall:)

Er det flere som har samme erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt er det ihvertfall:)

Er det flere som har samme erfaring?

Tja - liker nå best å ha rumpa mi i fred jeg da, men anal-sex var ikke så ille som jeg hadde trodd. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarmsystemet vårt skal visst være en eneste stor erogen sone.

men er det normalt for gutter å like å ha "ting" oppi der da? som da f.eks. fingrer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TarmenLange

men er det normalt for gutter å like å ha "ting" oppi der da? som da f.eks. fingrer

Nei. Det er derfor oppegående jenter krever at hun først får dytte ting oppi han, før hun går med på at han får ta henne bak. Det nekter de aller fleste gutter, så analsex blir deretter et ikke-tema i forholdet. Smart strategi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er derfor oppegående jenter krever at hun først får dytte ting oppi han, før hun går med på at han får ta henne bak. Det nekter de aller fleste gutter, så analsex blir deretter et ikke-tema i forholdet. Smart strategi.

har du prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er normalt, for begge kjønn, uansett legning, til tross for hva enkelte her liker å skrive. Det er også normalt å ikke like det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er normalt, for begge kjønn, uansett legning, til tross for hva enkelte her liker å skrive. Det er også normalt å ikke like det.

har du erfaring med det?

hvilket kjønn er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Typen min likte det når vi hadde sex. Desverre slutt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Anus er et sensitivt området. De som nekter for dette er ekstremt homofobe. Sannsynligvis er de skaphomser selv. Uten at de har forstått det ennå. Livredde for sin egen seksualitet, og nekter derfor plent for at anus er en erogen sone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anus er et sensitivt området. De som nekter for dette er ekstremt homofobe. Sannsynligvis er de skaphomser selv. Uten at de har forstått det ennå. Livredde for sin egen seksualitet, og nekter derfor plent for at anus er en erogen sone.

Eller de har dårlig hygiene. Eller bare synes alt som har med "den delen av kroppen" å gjøre er ekkelt... hehe

Det er jo deres problem, ikke vårt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Eller de har dårlig hygiene. Eller bare synes alt som har med "den delen av kroppen" å gjøre er ekkelt... hehe

Det er jo deres problem, ikke vårt! ;-)

Nei, det er forsåvidt ikke mitt problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er derfor oppegående jenter krever at hun først får dytte ting oppi han, før hun går med på at han får ta henne bak. Det nekter de aller fleste gutter, så analsex blir deretter et ikke-tema i forholdet. Smart strategi.

I så tilfelle er jeg en riktig så dum og tåpelig jente.

Jeg har tillatt begge deler og syntes om det, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TarmenLange

I så tilfelle er jeg en riktig så dum og tåpelig jente.

Jeg har tillatt begge deler og syntes om det, faktisk.

Vitner i hvertfall ikke om særlige kvaliteter, hverken hos mannen eller kvinnen, når de velger å bedrive tarmsex.

*grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sinaed

Anus er et sensitivt området. De som nekter for dette er ekstremt homofobe. Sannsynligvis er de skaphomser selv. Uten at de har forstått det ennå. Livredde for sin egen seksualitet, og nekter derfor plent for at anus er en erogen sone.

Sludder. Mennesket er så nytelsessykt, og forsker såpass mye på sin nytelse, og hva de tenner på, at de VET inderlig godt hva de liker og ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sinaed

Eller de har dårlig hygiene. Eller bare synes alt som har med "den delen av kroppen" å gjøre er ekkelt... hehe

Det er jo deres problem, ikke vårt! ;-)

Sludder. Mennesket er så nytelsessykt, og forsker såpass mye på sin nytelse, og hva de tenner på, at de VET inderlig godt hva de liker og ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitner i hvertfall ikke om særlige kvaliteter, hverken hos mannen eller kvinnen, når de velger å bedrive tarmsex.

*grøsser*

Dersom du sier det, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...