Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Stakkars deg -- går diskusjonen innpå deg? Eller har du bare igjen en fryktelig dårlig dag. Jeg må innrømme at jeg synes litt synd på deg nå -- sikker på du vil fortsette?

Heh-heh...forsøker du å være morsom, eller å provosere? Da må du nok prøve veldig mye hardere.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Prozak,

ditt personlige engasjement i denne debatten er nesten litt rørende. For andre kanskje heller forstemmende? Ikke vet jeg.

Hvorom alltid er: Å være homofil mann kan ikke reduseres til å ville stikke pikken inn i en tarm ev. få en pikk innstukket i egen tarm. Poenget her er hva som er *typisk* for homofile -- og det er et faktum at lysten til å stikke pikk inn i en vagina, nær sagt er fraværende hos homofile menn. Lysten på vagina fremfor tarm er sterkest blant heterofile menn. Mens bifile kan tenke seg begge deler.

Jeg vet ikke hvorfor du har problemer med å innse dette -- kanskje du føler du har noe å tape på det. Ikke vet jeg. Men du kommer ikke bort fra det faktum at opplevelsen av tarm som noe vakkert / sexuelt opphissende / erotisk / romantisk, er klart mest vanlig blant homofile og bifile enn blant heterofile.

"ditt personlige engasjement i denne debatten er nesten litt rørende"

Heh-heh...MITT engasjement? :-)

Nei, du - det er forsvinnende lite. Du gjør det så enkelt å parkere enhver uttalelse du kommer med at det koster ikke tankervirksomhet engang. Du gjentar deg selv om og om igjen, og nekter å komme med argumenter og dokumentasjon. Slike er enkle å diskutere med, da alt de kan håpe å oppnå er at motparten går lei.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett for deg å komme med en påstand; umulig for deg å gi noen rasjonell grunn for din helt uholdbare kortslutning.

Men for all del, om du synes det er forferdelig at jeg omtaler tarmelskende menn som enten bi- eller homofile, så kan jeg godt la være å gjøre det i debatt med deg. Jeg skjønner at du tar dette ekstra tungt.

"Lett for deg å komme med en påstand; umulig for deg å gi noen rasjonell grunn for din helt uholdbare kortslutning."

Det er ingen påstand, noe du hadde sett hvis du hadde vært i stand til å tenke gjennom det du selv sier.

Og iom. at det ikke er en påstand, så trengs det ikke noe begrunnelse. Imidlertid er det faktum at din slutning ikke tilfredsstiller et eneste krav om logisk gyldighet helt åpenbart. Argumentasjonen for det er, i sin enkelthet, å se på påstanden din. Den logiske bristen er selve essensen av det du sier.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er flere pakistanere enn nordmenn som liker pakistansk mat.

Kan vi av det konkludere med at nordmenn som liker pakistansk mat i realiteten er pakistanere?

hihi ;) jeg også har prøvd meg på noen sånne, men han ser ikke sammenhengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er jeg ikke vennen din.

For det andre går det rett og slett ikke an å diskutere med deg. Det virker som om du er uten evne til å se virkeligheten på en annen måte enn akkurat sånn du har bestemt deg for å mene.

At jeg gadd å begynne å svare når jeg så hvordan tråden har vært til nå, er et mysterium.

jeg kan ikke gjøre annet enn å le ;) der gjør han det igjen... (se svaret han skrev til deg)

"Du mener det å tenne på tarm er typisk for heterofile menn; jeg hevder tarmsex er et klart sigifikant trekk ved homofile/bifile menn"

har du noen gang ment at å tenne på "tarm" er typisk for heterofile menn??

kan noen gi beskjed til meg om han noen gang klarer å lese hva som virkelig står som svar til ham... og hvis han klarer å innse at han tar feil.

kan jo være at jeg leser svar et døgn etter de har blitt skrevet, og at jeg ikke er så oppdatert at jeg ikke vet at han viser seg til å være en bløff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

hihi ;) jeg også har prøvd meg på noen sånne, men han ser ikke sammenhengen

Jeg liker Sushi også. Har fått utrolig sansen for det. Kanskje jeg egentlig er asiatisk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt: visse avvik fins det jo alltid... Vi snakker her om hva som er signifikant vil forskjell fra visse standardavvik.

Det fins heterofile som ikke vil ha sex. Men det typiske for en heterofil mann, er at han vil ha sex med en kvinne -- han vil ha vaginalsex, ikke ha noe stukket opp i tarmen og/eller selv stikke sin pikk opp i en annens tarm.

Det er godt mulig at den erfaring du har hatt med menn er en annen. Men jeg snakker ikke om de menn du liker, men om heterofile menn.

du kan ikke definere menneskers normal i forhold til deg selv!! det er det du må forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo ikke hva det er som får deg til å suge... :)

Men en ting er sikkert, oralsex er ikke noe som er signifikant hverken blant homo-, bi- eller heterofile menn. Dog er oralsex i forbindelse med tarmen, nok noe som er mer utbredt blant homo- og bifile menn. Igjen ser vi at opplevelsen av tarmen som noe sexuelt, er noe som er typisk for homo- og bifile menn.

Igjen ser vi at opplevelsen av tarmen som noe sexuelt, er noe som er typisk for homo- og bifile menn.

du konstanterer fakta ut fra egne teorier...flott - du skulle blitt forsker!eller vitenskapsmann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er mulig at du og dine finner sexuell glede av tarm."

Hvis du greier å lese og huske mer enn fem minuter tilbake så har jeg skrevet at jeg ikke selv har prøvd, eller hatt lyst til å prøve analsex. Dette gjelder også mine kjærester opp gjennom åra. Men på det grunnlag avviser jeg jo ikke dermed at ALLE heterofile ikke liker det.. det er jo helt teit da.

"Morsomt hvordan du rasjonaliserer naturen og slik sett kan finne ut hva som er meningen med den... :)"

Det er nå engang sånn det er. meningen med alle organsismer er å formere seg... ikke så komplisert det...

"Jeg tror som sagt ikke at homofile opplever seg selv som sekundære eller som noen avart -- de opplever seg som minst like naturlige som heterofile."

De finnes jo, ergo er de "naturlige", men de er ikke helt riktig satt sammen, om de ikke fra naturens side er en mekanisme for å hindre en eksplosiv folkeøkning.

Tror alle homifile og heterofile er klar over at heterofil er det "rette" uten at det betyr at homofili er galt.

"Selv legger jeg meg ikk opp i det -- for meg er det tilstrekkelig å kunne fastslå at tarmsex er noe som er signifikant for homofile og bifile menn."

Er du ikke søt slik du kaller det tarmsex, sitter sikkert og rynker på nesen og synes det er SÅ ekkelt gidameg.. når jeg tenker på deg slik, fremstår du faktisk litt homofil.. sånn gid person.. *lol*

det siste avsnittet der... *lol* du er beinhard! ;) gode poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine usakliheter til side -- det er du som ikke klarer å gi en rasjonell grunn for at en skal anta at heterofile menn tenner på tarm.

Du har selv vedgått at tarmsex er noe som er typisk for homofile menn og for bifile menn.

Men kanskje du rett og slett ikke vil akseptere virkeligheten som den er?

Hadde jeg vært litt freudinask, kunne det vært fristende å hevde at du har hatt omfattende problemer like etter oralstadiet

:)

Men nå får du ha god påske...

dersom jeg skulle være freudiansk, er det tydelig at DU har hatt problemer i den anale fasen. når alle motsier din teori, må du jo forstå at det er du som kanskje tar feil.

Ubevisste og fortrengte følelser vil påvirke våre tanker og dermed vår atferd. Problem kan fortrenges sånn at det ligger ved det ubevisste. Det vil derfra fortsette å påvirke oss selv om vi ikke vet om det. Av og til vil disse følelsene prøve å komme tilbake til bevisstheten, mens bevisstheten med forskjellige forsvarsmekanismer vil prøve å undertrykke dem videre. Om forsvarsmekanismene til slutt bryter sammen, kommer følelsene fram til bevisstheten, og gir angst eller depresjon fordi bevisstheten ikke klarer å håndtere dem

det er nok du som har hatt problemer etter den orale fasen, som gjør at du sliter med å innse at vi har rett. hvis dine forsvarsmekanismer bryter sammen, forstår du hva vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er mulig at de mennene du har vært sammen med / vært henvist til / foretrekker, opplever tarmen som sexuelt opphissende -- du kaller dem heterofile. Selv vil jeg anta at de er bifile."

S+å definisjonen på en homofil/bifil mann er ikke at han tenner på menn, men at han tenner på anus?

Så det vil si at en homofil mann som ikke liker analsex er hetero da eller?

slik jeg forstår florellis, skiller han heterofile og bifile menn ved at bifile liker å bli befølt ved anus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...standradavvik -- med mindre du hevder at tarmsex er det som er vanligst blant homofile kvinner. Gjør du?

kan du være så snill å slutte å si (standard)avvik eller tarm?? det er akkurat som å høre de (få) latterlige som skal si noe de brenner for på tv, så banner de!! de blir ikke like godt hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en jobb innen PPT, så jeg vet hvilken hjelp denne instansen kan yte for deg og dine likesinnede -- men i ditt tilfelle tror jeg et besøk hos fastlegen vil være påkrevd.

Lykke til!

sommerjobb som vaskehjelp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det er mulig at homofile og bifile menn har det du kaller et "g-punkt" i tarmen. Dette gjelder ikke for heterofile menn."

Joda, punktet som faktisk er prostata er der for begge de, men ikke alle "bruker" det, eller har funnet gleden ved det.

"Heterofile menn har ikke noe ønske om å få noen dildo eller noe annet opp i tarmen -- tvert imot:"

Dette gjelder nok for de fleste, men langt nær alle heterofile menn. Smak og behag vet du..

"de ønsker selv å stikke noe opp i vagina på en kvinne. De tenner ikke på tarm."

Joda, noen gjør det. Mange heteromenn liker å penetrere damens rompe, uten å bli penetrert selv. Anus skal visstnok være mye trangere.

"Jeg kan si at jeg synes vagina i seg selv er vakker, erotisk og deilig. Jeg regner med at homofile og bifile menn sier det samme om tarmen;"

Igjen, så er det nok pikken til den andre, og det faktum at det er en gutt som tenner de homofile, ikke nødvendigvis anus i seg selv, selv om noen homser bruker ordet fitte om anusen sin.

"for mitt vedkommende er tarmen en avføringskanal -- ikke noe annet."

Ja, men plager det deg så voldsom at noen andre har et annet syn?

jeg må tilstå at jeg lo ganske hardt når jeg såg fiorello/fiorellis/ florellis skreiv at han gikk med på at det kunne finnes et g-punkt for homofile/bifile...

han mener altså at homofile/bifile menn skiller seg fysiologisk fra heterofile menn.

kanskje det er en genfeil som gjør at homofile/bifile får kjenne nytelse ved berøring/penetrering av anus/anal... ;)

ha - ha - ha!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truet? :)

Jeg føler meg ikke mer truet av din påstand om at noen heterofile menn tenner på tarm enn du av min påstand om at alle menn som tenner på tarm, enten er bifile eller homofile.

Jeg forstår ikke hvordan du kan komme på "truet" -- er det noe du vil fortelle oss?

Det jeg forholder meg til, er harde facts: nemlig at noe av det som er signifikant for homofile menn, er lysten på tarm. Og at frekvensen for lyst på tarm, synker rapide når en kommer til heterofile.

Hvordan du klarer å forholde deg til dette, blir din sak. Men hvorfor er du så uvillig til å erkjenne at menn som tenner på tarm enten er bifile eller homofile -- føler du at du lider et personlig nederlag om du vedgår dette? Hva er galt med å være bifil eller homofil?

tror det er DU som føler du at du lider et personlig nederlag om du vedgår at DU tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"det eneste jeg forsvarer, er retten til å hevde at det å tenne på tarm/oppleve tarmen som sexuelt opphissende er vanligst blant homofile menn og minst vanlig blant heterofile mennn."

Når du sier det sånn så er jeg med. Men å kalle det å tenne på tarmen, somi at de tenner på tarmen isolert sett blir for dumt. De tenner på den sexuelle opplevelsen av å knulle noen (i dette tilfellet da i anus, siden gutter ikke har vagina).

Nå sier du også at det er vanlig, dog minst vanlig for heterofile menn å tenne på analsex, og da kan jeg kanskje også være med. Selv om det er blitt veldig vanlig med analsex blant heterofile par nå.

"Det er da andre her som med nebb og klør forsvarer myten om at heterofile menn elsker tarm..."

hehe.. det er nå engang slik det er da. Homofile menn har ikke "enerett" på å tenne på analsex. Og det vet du, innerst inne.

"Konkret spørsmål: hvorfor kan du ikke akseptere at menn som tenner på tarm er bi- eller homofil."

Fordi jeg VET at det ikke er sånn... Og det å tenne på tarm som nevnt ovenfor hører ingensteds hjemme i denne debatten.

"Årsaken til at jeg våger den påstand om at de som liker tarm ikke er heterofile, er at det faktisk er slik at tarmsexualitet er noe som er klart mest utbredt blant homofile og bifile. Heterofile tenderer klart mot å foretrekke vagina."

Foretrekker ja, men forandring fryder da. Men du virker som en som har vaniljesex med lyset av, en gang i mnd slik far engang lærte deg...

"Dette er hard facts!" Tviler ikke på at du TROR det er det.. er bare sånn at du tar feil...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!! hvordan får han det til å bli hard facts???? dette er jo hysterisk morsomt!! han har jo ikke fjerneste idè om hva som er fakta.

nå begynner jeg å tenke litt mer på hvem han er. han er ikke 19-20 år.. han er jo over 80 år, mannen! ikke så mange andre enn de nekter å innse/akseptere hvordan det er i dagens samfunn...med tanke på ungdommers fritidssysler.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!! hvordan får han det til å bli hard facts???? dette er jo hysterisk morsomt!! han har jo ikke fjerneste idè om hva som er fakta.

nå begynner jeg å tenke litt mer på hvem han er. han er ikke 19-20 år.. han er jo over 80 år, mannen! ikke så mange andre enn de nekter å innse/akseptere hvordan det er i dagens samfunn...med tanke på ungdommers fritidssysler.

;)

Tror ikke han er mer enn 44 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke gjøre annet enn å le ;) der gjør han det igjen... (se svaret han skrev til deg)

"Du mener det å tenne på tarm er typisk for heterofile menn; jeg hevder tarmsex er et klart sigifikant trekk ved homofile/bifile menn"

har du noen gang ment at å tenne på "tarm" er typisk for heterofile menn??

kan noen gi beskjed til meg om han noen gang klarer å lese hva som virkelig står som svar til ham... og hvis han klarer å innse at han tar feil.

kan jo være at jeg leser svar et døgn etter de har blitt skrevet, og at jeg ikke er så oppdatert at jeg ikke vet at han viser seg til å være en bløff?

Nettopp. Det er det som er så frustrerende. Vedkommende leser ikke det vi svarer, han leser noe helt annet ut av det.

Jeg gir opp. Som sagt hadde jeg ikke tenkt å begynne å svare her engang, men så tenkte jeg å prøve på en meget enkel forklaringmodell. Men selv den ble for komplisert til at han skjønte det. *oppgitt*

Tror ikke Florellis noensinne vil komme til å forstå, og ihvertfall ikke forandre mening. Han virker helt fastlåst, og ærlig talt tror jeg han bare skriver tull for å provosere og irritere.

Ja ja, så ble det i det minste en lang tråd her. kanskje det var det som var meningen hans, sånn egentlig. Kanskje derfor han bare gjentar masse vrøvl.

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Det er det som er så frustrerende. Vedkommende leser ikke det vi svarer, han leser noe helt annet ut av det.

Jeg gir opp. Som sagt hadde jeg ikke tenkt å begynne å svare her engang, men så tenkte jeg å prøve på en meget enkel forklaringmodell. Men selv den ble for komplisert til at han skjønte det. *oppgitt*

Tror ikke Florellis noensinne vil komme til å forstå, og ihvertfall ikke forandre mening. Han virker helt fastlåst, og ærlig talt tror jeg han bare skriver tull for å provosere og irritere.

Ja ja, så ble det i det minste en lang tråd her. kanskje det var det som var meningen hans, sånn egentlig. Kanskje derfor han bare gjentar masse vrøvl.

*ler*

jepp, kanskje derfor han bare gjentar masse vrøvl... ser han også klipper og limer inn ganske mange ganger fordi han ikke har stort annet å si eller andre argument...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...