Gå til innhold

Liker beføling av anus


Jdemaio

Anbefalte innlegg

Vel, da er det jo påfallende at analsex er klart mest vanlig hos dem som definerer seg selv som enten bi- og homofil.

:)

halooo?? er det noen der inne? partneren har ikke vagina...

vagina, analen, vanalen!

erstatning, kalles det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 358
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kvinnen20

    57

  • Prozak

    37

  • ShitDiddelyDo

    20

  • cecily

    15

Gjest Florellis

åjaaaa... tok meg en tid før jeg forstod det: det er du som er skaphomo... godt kamuflert, må jeg si...

men nå er du i vennlige kretser: bare fortell det

Vel, den dagen de som tar avstand fra pedofili er skappedoer... den dagen kan du kalle meg skaphomo.

(Og hvorfor skaphomo og ikke skapbi?)

Snakk om drittprat!

Om du ikke klarer å forholde deg til at ikke alle menn tenner på (ting i sin) tarm, er det din sak.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt -- fødselskanal er deilig. Det kan ikke sies om avføringskanal. Om du vil snakke med en som tenner på avføringskanal, får du snakke med en mann som er bi- eller homofil. Jeg er heterofil og tenner på fødselskanal.

...og slik sett er jeg kanskje ikke din type mann? Men ikke fortvil, du finner deg nok en bi- eller homofil mann. Lykke til!

Så lenge min nuværende ektemann finner rumpa mi lekker og liker å ta på den både her og der, så rekker det for meg.

Eller takk som byr.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Det er da mange som liker beføling av anus mens de har vaginal sex.

Det blir reknet som en erogen sone. Det har jeg lest opp til flere ganger bl.a i spm& svar i Vi Menn.

Ja, om det står "der", så bare må det jo være sant.

Men klart at bi- og homofile menn opplever tarmen som erogen. Det har jeg da aldri protestert mot.

Poenget er at ikke alle menn tenner på tarm. Vi er fremdeles noen som er heterofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, den dagen de som tar avstand fra pedofili er skappedoer... den dagen kan du kalle meg skaphomo.

(Og hvorfor skaphomo og ikke skapbi?)

Snakk om drittprat!

Om du ikke klarer å forholde deg til at ikke alle menn tenner på (ting i sin) tarm, er det din sak.

:)

jeg har aldri påstått at alle menn liker å ha ting der, jeg har aldri påstått at alle jenter liker å ha ting der, å vi vet ingenting om alle homofile liker å ha ting der!

kan tro de også sliter litt de første gangene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

halooo?? er det noen der inne? partneren har ikke vagina...

vagina, analen, vanalen!

erstatning, kalles det...

Men jeg snakker om heterofile menn, ikke om bi- og homofile menn med annen mann som partner.

Poenget er at heterofile menn ikke tenner på tarm.

Got it?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

Så lenge min nuværende ektemann finner rumpa mi lekker og liker å ta på den både her og der, så rekker det for meg.

Eller takk som byr.

c",)

Kos dæ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om det står "der", så bare må det jo være sant.

Men klart at bi- og homofile menn opplever tarmen som erogen. Det har jeg da aldri protestert mot.

Poenget er at ikke alle menn tenner på tarm. Vi er fremdeles noen som er heterofile.

Hvor kommer alle drittungene fra, mon?

Jeg grøsser med tanke på alle snørrungene. Hvordan ble _de_ til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florellis

jeg har aldri påstått at alle menn liker å ha ting der, jeg har aldri påstått at alle jenter liker å ha ting der, å vi vet ingenting om alle homofile liker å ha ting der!

kan tro de også sliter litt de første gangene

Men vi kan kanskje enes om at opplevelsen av tarm som erogen sone er vanligst blant homo- og bifile menn?

Så kan hver og en tenke sitt...

Natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om det står "der", så bare må det jo være sant.

Men klart at bi- og homofile menn opplever tarmen som erogen. Det har jeg da aldri protestert mot.

Poenget er at ikke alle menn tenner på tarm. Vi er fremdeles noen som er heterofile.

Mange menn har du hatt sex med da siden du har så god erfaring med hvor mange menn som som ikke liker tarm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg snakker om heterofile menn, ikke om bi- og homofile menn med annen mann som partner.

Poenget er at heterofile menn ikke tenner på tarm.

Got it?

Men hvor mange hetrofile menn har du hatt sex med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge min nuværende ektemann finner rumpa mi lekker og liker å ta på den både her og der, så rekker det for meg.

Eller takk som byr.

c",)

...og slik sett er jeg kanskje ikke din type mann? Men ikke fortvil, du finner deg nok en bi- eller homofil mann. Lykke til!

dette skrev han oppfor deg... :) altså: jenter som liker å bli befølt rundt/i anus må faktisk finne seg menn som ikke liker kvinner så godt...? er det jeg som er idiot, eller?

*ler meg halvt ihel* (eller så er det den gassen husverten har fylt huset med for å drepe skadedyra)

sitter med en sterk lukt og fryser halvt ihel fordi jeg har dører oppe... kanskje jeg bør overnatte en annen plass i natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn har du hatt sex med da siden du har så god erfaring med hvor mange menn som som ikke liker tarm?

veeeldig godt poeng!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Det er et faktum at opplevelsen av tarm som erogen sone er mer fremtredende blant homofile og bifile gutter enn blant heterofile gutter.

Det er godt mulig at tarmen er erogen sone hos kvinner -- det vet jeg ikke noe om. Men det er jo en del likhetspunkter mellom heterofile kvinner og homofile menn: f.eks. det at begge tenner på menn... så kanskje de også deler opplevelsen av tarm som erogen sone?

Men hetrofile menn har jo vaginalt samleie som valg, det har jo ikke homofile menn.

Det er vaginalt samleie som er det vanligste, det en lærer om.

Ergo så prøver man kanskje ikke ut andre områder på kroppen. Men noen utforsker og finner ut at anus er godt og bli befølt.

Men man er ikke homofil fordet!

Spør en sexolog og jeg er sikker på at h*n vil svare at det er helt normalt og like og bli befølt i anus når en er hetrofil!

Dessuten: -er alle menn i hetrofile parforhold som praktiserer analsex, homofile? Fordi det er godt for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og slik sett er jeg kanskje ikke din type mann? Men ikke fortvil, du finner deg nok en bi- eller homofil mann. Lykke til!

dette skrev han oppfor deg... :) altså: jenter som liker å bli befølt rundt/i anus må faktisk finne seg menn som ikke liker kvinner så godt...? er det jeg som er idiot, eller?

*ler meg halvt ihel* (eller så er det den gassen husverten har fylt huset med for å drepe skadedyra)

sitter med en sterk lukt og fryser halvt ihel fordi jeg har dører oppe... kanskje jeg bør overnatte en annen plass i natt...

Der har du et poeng, gitt. Huff! Er han egentlig bare glad i rumpa mi og ikke meg? *rive seg i håret*

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg snakker om heterofile menn, ikke om bi- og homofile menn med annen mann som partner.

Poenget er at heterofile menn ikke tenner på tarm.

Got it?

du vet dette med sikkerhet, altså...selv om samtlige sier du ikke har rett i din påstand...

vanskelig å godta at du kan ha feil?

jeg sier at homofile kan bruke analen som erstatning for vagina. tror nesten du må ta deg litt i analen for å kjenne selv at du har økt følelse der. ikke nødvendigvis godt for deg, men forstå at mange andre (også straite) synes det er godt!

Got it?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Ja, om det står "der", så bare må det jo være sant.

Men klart at bi- og homofile menn opplever tarmen som erogen. Det har jeg da aldri protestert mot.

Poenget er at ikke alle menn tenner på tarm. Vi er fremdeles noen som er heterofile.

Ikke alle menn tenner på beføling av anus nei.

MEN!!! En er ikke homofil eller bifil selv om en gjør det, det er normalt!

Jeg oppgav bare en kilde for og vise at det er alment forstått at anus er en erogen sone.

Menge hetrofile par har analsex og trives med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...