Gå til innhold

?samlivsbrudd?


Gjest kokkelure

Anbefalte innlegg

Gjest kokkelure

Hei. har noen spørsmål forbindelse med et samlivsbrudd.

jeg er en mann som er har vært samboer i 10år gift i 2år og vi har 2 barn. jeg fikk meg en på tryne for ca 2mnd siden. dama kom hjem å fortalte meg at hun ikke ville mere å at hun skulle skilles/flytte,

jeg ville jo prate med hun om dette men hun sier at det ikke var noe å snakke om hun var ferdig med oss, jeg fikk vite at hun hadde vært utro med en mann fra jobben. hun ble også meget kald over for meg. men hun legger ikke skulda på at det var utroskapet som var utslaget! jeg mener det da vi aldri har hatt noe form for krise i disse årene som vi har vært i lag, vi har etter min mening hatt det kjempe bra, det var hun som kom til meg for 2år siden å ville at vi skulle gifte oss, men etter at hun fortalte meg om utroskapet forteller hun meg at hun har hatt disse tankene før vi giftet oss da jeg spurte om hun sto å løg til presten så sa hun ja det gjore hun. hun virket som hun hadde det bra etter hun fortalte meg at hun ville skilles hun var ok å prat om de vanlige ting ikke det som kom til å skje, så etter 3uker fikk jeg henne til å flytte ut så jeg kunne få litt ro i kroppen, å da bled det en anna tone på hun, hun begynte å sette store krav til at hun skulle ha barn og huset, begynte også å bli tverr vrenger alt til det negativet vi får ikke til å prat/lag noe som helst avtale om barna/huset. hun sa at hun skulle ordne alt men banken,skola,barnehagen og salg av huset men hun har ikke gjort en dritt det er meg som har ordnet med alt uten om for en uke siden kom det et brev fra hennes advokat hun skal ta advokat på alt,

etter en tid har jeg forstått at det ikke går så bra med hun, hun sover/spiser ikke er blitt hatisk over for meg hun har også fått noen avslapnings tabeletter fra legen hennes og hun ser også meget dårlig ut. Jeg har jo prøvd i di første ukene å få hun til å forstå at dette er noe som vi kunne kjempe/redde/reparere men hun sa bare at hun ikke ville lengere. jeg håper på et bra svar på hva hun egentlig vil eller hva hun tenker på? er det en vanlig reaksjon etter et utroskap? er det noe jeg kan gjøre eller er det bare å sitte på sidelinjen å vente på dette er over til skillsmissen er over

Arve....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres litt rart ut dette inlegget, vet ikke helt hva jeg skal svare når hun sier at hun ikke mente det at hun giftet seg med deg.

Synes du burde roe deg litt ned, samle tankene og kanskje skrive et nytt inlegg MED avsnitt, det er fryktelig tungt og lese dette, samtidig som det blir forvirrende siden det føles som du har vært opprørt når du skrev.

Jeg tror du vil få mange flere svar om du gjør det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kokkelure

takker for brae svar!!!

er ikke forvirret eller noe sånt vil bare høre hva andre syns om hva hun driver på med.

jeg vet jo at hun ikke kommer tilbake, og jeg vil heller ikke at hun kommer tilbake, men jeg ville bare ha litt svar på hva hun murlig tenker på! synes hun virker som hun ikke tenker klart.

jeg tenker på at det må no være noen der ute som har opplevd noe av det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...