Gå til innhold

hva synes dere om det nye doktoronline etter ett døgns bruk?


Gjest Blomst

Anbefalte innlegg

Gjest Blomst

Er det bedre eller dårligere enn det gamle?

Jeg synes det nye er en smule tungvindt,men det kan jo like gjerne være det at det er nytt;-)

Hva synes du er den største forandringen?

Og den beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser greit ut, det! Likte den teller'n, og håper den kommer tilbake.

Går litt tregt hos meg, blir lei av å vente til tider.

Litt forvirra enda, føles som første skoledag...

Tror nok vi kommer til å trives her!*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd, selv om jeg ikke har vært her så lenge enda! :o)

Det beste er oversikten over de siste svarene, og så hadde jeg sansen for den telleren under innleggene, jeg også! (Hadde jammen vært fint å få den tilbake, Christian! *hint-hint*)

Fargene og layouten er også flott, synes jeg!

Veldig bra!!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre! Liker spesielt godt Nye innlegg - mye lettere å se etter svar på innleggene mine nå! Og telleren var morsom, håper at den kommer tilbake! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flodhest

det er flott at man får mailbeskjed når det har kommet svar.

Det kjedelige er at jeg synes det går noe treigt og at jeg ikke har stor nok skjerm til å få lest tannhelse og nedover på sykdommer.

Og så synes jeg det er rart at man kan søke på å vise nye innlegg i rusforum mens det forumet ikke finnes andre steder.

Også hadde det vært greit å kunne komme inn på småprat uten å måtte gå helt tilbake til 'rein forum'

Og så var det sikkert mye mer, men det kommer jeg ikke på nå.

Rent over er jeg egentlig veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

det er flott at man får mailbeskjed når det har kommet svar.

Det kjedelige er at jeg synes det går noe treigt og at jeg ikke har stor nok skjerm til å få lest tannhelse og nedover på sykdommer.

Og så synes jeg det er rart at man kan søke på å vise nye innlegg i rusforum mens det forumet ikke finnes andre steder.

Også hadde det vært greit å kunne komme inn på småprat uten å måtte gå helt tilbake til 'rein forum'

Og så var det sikkert mye mer, men det kommer jeg ikke på nå.

Rent over er jeg egentlig veldig fornøyd :)

Det kjedelige er at jeg synes det går noe treigt og at jeg ikke har stor nok skjerm til å få lest tannhelse og nedover på sykdommer.

Vi arbeider med å øke hastigheten og håper at dere merker en gradvis forbedring.

Og så synes jeg det er rart at man kan søke på å vise nye innlegg i rusforum mens det forumet ikke finnes andre steder.

Takk for tipset !

Det er nå ordnet.

Også hadde det vært greit å kunne komme inn på småprat uten å måtte gå helt tilbake til 'rein forum'

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hva du mener....?

Og så var det sikkert mye mer, men det kommer jeg ikke på nå.

Rent over er jeg egentlig veldig fornøyd :)

Fint :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Bedre! Liker spesielt godt Nye innlegg - mye lettere å se etter svar på innleggene mine nå! Og telleren var morsom, håper at den kommer tilbake! :-)

Hei Gyrken !

Telleren kommer tilbake :-)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også forandringene er av de bedre, nå som jeg begynner å finne frem igjen. Det eneste er at det går så uhyggelig tregt noen ganger. Stor pågang som har skylda kanskje ? :-)

Enig i at det med telleren var lurt ! Likte den.

Håper jeg føler meg like "hjemme" her etterhvert som på gamle DOL. Nå er det liksom en følelse av "å være på besøk" i ett fint, nytt hus ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

det er flott at man får mailbeskjed når det har kommet svar.

Det kjedelige er at jeg synes det går noe treigt og at jeg ikke har stor nok skjerm til å få lest tannhelse og nedover på sykdommer.

Og så synes jeg det er rart at man kan søke på å vise nye innlegg i rusforum mens det forumet ikke finnes andre steder.

Også hadde det vært greit å kunne komme inn på småprat uten å måtte gå helt tilbake til 'rein forum'

Og så var det sikkert mye mer, men det kommer jeg ikke på nå.

Rent over er jeg egentlig veldig fornøyd :)

Synes det er generelt bedre.

Hovedsiden er "friskere" med mer farger og bilder.

Må nesten bare bli mer vant til alt det nye først :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjedelige er at jeg synes det går noe treigt og at jeg ikke har stor nok skjerm til å få lest tannhelse og nedover på sykdommer.

Vi arbeider med å øke hastigheten og håper at dere merker en gradvis forbedring.

Og så synes jeg det er rart at man kan søke på å vise nye innlegg i rusforum mens det forumet ikke finnes andre steder.

Takk for tipset !

Det er nå ordnet.

Også hadde det vært greit å kunne komme inn på småprat uten å måtte gå helt tilbake til 'rein forum'

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hva du mener....?

Og så var det sikkert mye mer, men det kommer jeg ikke på nå.

Rent over er jeg egentlig veldig fornøyd :)

Fint :-))

Vel dette skulle liksom være et helseforum :-( Jeg har musesyken og må klikke over det dobbelte! Fyttikatta! Mye er bra men all denne dobbelklikkingen gjør meg gal! *snufs* :-( armer. skuldrer og fingrer virker ikke mer! :-( her må man visst klikke seg ihjel! :-/ grrrrrrrrrrrrr :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Vel dette skulle liksom være et helseforum :-( Jeg har musesyken og må klikke over det dobbelte! Fyttikatta! Mye er bra men all denne dobbelklikkingen gjør meg gal! *snufs* :-( armer. skuldrer og fingrer virker ikke mer! :-( her må man visst klikke seg ihjel! :-/ grrrrrrrrrrrrr :-(

Det var ikke meningen å påføre deg musesyke....

Jeg håper armen din snart blir bedre, Amiga.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest puzzle

Hei Gyrken !

Telleren kommer tilbake :-)

Vennlig hilsen

...at telleren kommer tilbake. Vi er mange som savner den, etter "prøvesmakingen" ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel dette skulle liksom være et helseforum :-( Jeg har musesyken og må klikke over det dobbelte! Fyttikatta! Mye er bra men all denne dobbelklikkingen gjør meg gal! *snufs* :-( armer. skuldrer og fingrer virker ikke mer! :-( her må man visst klikke seg ihjel! :-/ grrrrrrrrrrrrr :-(

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flodhest

Det kjedelige er at jeg synes det går noe treigt og at jeg ikke har stor nok skjerm til å få lest tannhelse og nedover på sykdommer.

Vi arbeider med å øke hastigheten og håper at dere merker en gradvis forbedring.

Og så synes jeg det er rart at man kan søke på å vise nye innlegg i rusforum mens det forumet ikke finnes andre steder.

Takk for tipset !

Det er nå ordnet.

Også hadde det vært greit å kunne komme inn på småprat uten å måtte gå helt tilbake til 'rein forum'

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hva du mener....?

Og så var det sikkert mye mer, men det kommer jeg ikke på nå.

Rent over er jeg egentlig veldig fornøyd :)

Fint :-))

Hei

Er visst dårlig til å forklare meg. Det jeg mente er at jeg ikke finner noen direktelink til småprat når jeg er inne i diskusjonsforumet. Jeg må altså tilbake til http://www.doktoronline.no/forum/ for å finne det? Hadde kanskje vært greit om man kunne finne småprat også i den kolonnen helt til venstre.

Men forresten er det ikke noe stort problem, for man komer jo til riktig side ved å trykke på 'Diskusjon' helt øverst så det er ikke _så_ komplisert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vincent skrev i et tidligere innlegg mye av det jeg tenkte. Dette er lakk på gammel rust, og et par smarte finesser kan ikke få meg til å lukke øynene for det.

At en del av hensikten var å lede oppmerksomheten vekk fra tragedien som utspant seg rett foran nesene våre er også noe jeg er fristet til å tro. Men det virket i så fall mot sin hensikt.

Om DOL er mer brukervennlig nå enn før skal jeg ikke si så sikkert. Dess mer leamikk, dess mer tungvint. Se til å få disse krysseboksene side by side så vi slipper å scrolle hver gang.

Jeg hadde håpet på et system som gjorde det mulig å holde rede på hvem som er hvem. Jeg kan dessverre ikke slutte å gnåle om hvor forbanna håpløst det er å snakke/diskutere/krangle med fantom-nick produsert for anledningen.

At webmaster liksom skal kompensere for dette ved å slette innlegg i hytt og gevær gjør ikke saken bedre.

Nei, jeg vet ikke jeg, gitt. Jeg vurderer å si opp hele greia. Kanskje dukke opp utpå vinteren i stedet. Og skulle jeg finne på å ta reper'n, så fanken om det skal annonseres.

Stille ut på gummisåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er visst dårlig til å forklare meg. Det jeg mente er at jeg ikke finner noen direktelink til småprat når jeg er inne i diskusjonsforumet. Jeg må altså tilbake til http://www.doktoronline.no/forum/ for å finne det? Hadde kanskje vært greit om man kunne finne småprat også i den kolonnen helt til venstre.

Men forresten er det ikke noe stort problem, for man komer jo til riktig side ved å trykke på 'Diskusjon' helt øverst så det er ikke _så_ komplisert :-)

Du kan åpne to tre vinduer i browseren din! Det sparer meg en del jobb! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vincent skrev i et tidligere innlegg mye av det jeg tenkte. Dette er lakk på gammel rust, og et par smarte finesser kan ikke få meg til å lukke øynene for det.

At en del av hensikten var å lede oppmerksomheten vekk fra tragedien som utspant seg rett foran nesene våre er også noe jeg er fristet til å tro. Men det virket i så fall mot sin hensikt.

Om DOL er mer brukervennlig nå enn før skal jeg ikke si så sikkert. Dess mer leamikk, dess mer tungvint. Se til å få disse krysseboksene side by side så vi slipper å scrolle hver gang.

Jeg hadde håpet på et system som gjorde det mulig å holde rede på hvem som er hvem. Jeg kan dessverre ikke slutte å gnåle om hvor forbanna håpløst det er å snakke/diskutere/krangle med fantom-nick produsert for anledningen.

At webmaster liksom skal kompensere for dette ved å slette innlegg i hytt og gevær gjør ikke saken bedre.

Nei, jeg vet ikke jeg, gitt. Jeg vurderer å si opp hele greia. Kanskje dukke opp utpå vinteren i stedet. Og skulle jeg finne på å ta reper'n, så fanken om det skal annonseres.

Stille ut på gummisåler.

At noget "gammel forsvinder" betyder blot - at noget nyt begynder

og nye DOL

er så flot nu:-)

men det var nu lettere at lave hjemmeside på gamle DOL (for os der intet fatter)

Især den knap med sidste svar, det er bare super.

Mange timer ligger bag dette flotte arbejde:-)

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...