Gå til innhold

File/slipe tenner?


Gjest Bittelusa

Anbefalte innlegg

Gjest Bittelusa

Hei!

Er det noen som vet noe om dette? Har et par tenner jeg gjerne skulle ha gjort litt mindre. Slipe eller file de litt ned. Noen som har prøvd dette? Er det dyrt? Gjør det vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mallika1365380836

Jeg har slipt ned flere tenner, det er ikke dyrt eller vondt, og tennene ble kjempefine. Har heller ikke hatt komplikasjoner av noe slag. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en annen

Ikke vondt og ikke dyrt vil jeg tro. Men hvorfor skal du slipe dem ned? Jeg hadde spisse hjørnetenner før, en viss

Dracula-loook, disse slipte en tannlege ned uten å spørre først! Enda bitter på den jævelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cerruti 1881

Jeg har slipt ned flere tenner, det er ikke dyrt eller vondt, og tennene ble kjempefine. Har heller ikke hatt komplikasjoner av noe slag. Lykke til :-)

Hei!

Hva legger du i ikke dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bittelusa

Ikke vondt og ikke dyrt vil jeg tro. Men hvorfor skal du slipe dem ned? Jeg hadde spisse hjørnetenner før, en viss

Dracula-loook, disse slipte en tannlege ned uten å spørre først! Enda bitter på den jævelen.

Det er fortenner. Vil slipe de litt så de blir ca like store som de ved siden av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...