Gå til innhold

Mistermannen har kommet hjem! :-)))


gyrken

Anbefalte innlegg

Nå er han i dusjen, så jeg ser mitt snitt til å ta en tur inn her og fortelle dere at lykken er fullkommen! :-)

God helg til hele bunten her inne, og takk for alt selskap mens jeg var alene! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det var godt å høre, gyrken! :o) (Begynte å bli lei av å vente på at skulle komme hjem, jeg og! :o)) )

KOS deg da!! Og hils Idar fra meg!

God helg, Gyrken! (Prøv nå å sove litt innimellom, da! ;o> )

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre gyrken :)

Du får binde han fast litt hardere den gangen her også får du mobbe meg litt mindre nesten gang på småprat!

Du vet jeg er en veldig sart person og tåler ikke slikt :)

(Jeg datt forresten ut, stakk ikke med vilje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Håper du får en riktig hyggelig helg og at det blir lenge til du og Idar blir så lenge alene igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre. Lurer litt på hvorfor du ikke er i dusjen sammen med han jeg... ;) Jaja, nå sitter jeg i alle fall her og teller timene til jeg kan være sammen med mitt eget mannebein igjen, og du trenger vel ikke bruke fantasien for å vite hvordan jeg har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du leser vel ikke dette du?

Jeg tror muligens at du har bundet den stakkars mannen fast til senga - slik at du kan utføre visse aktiviteter - og at du vet hvor du har han :-))

Kos deg du!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...