Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Man skal ikke hate disse menneskene, kun eliminere dem...til beste for siviliserte mennesker.

Den dagen du må skrape dine egne unger ned fra veggene på Oslo S eller hvor det måtte være, vil nok pisspreiket ditt ta en annen form.

"Man skal ikke hate disse menneskene, kun eliminere dem...til beste for siviliserte mennesker."

Tusen takk for at du understreker poenget mitt, Grip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liza i London

Stopp tullet om muslimer!

Ennaa vet vi ikke - ingen har offisiellt paatatt seg ansvar.

Hvis dere hadde sett dette....og hva om vi hadde sett sivilbefolkningen i Bagdahd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å skrive så gode innlegg er at du vil irritere deg over tiden du brukte på det når webbis sletter tråden og dine innlegg blir med i dragsuget.

Men jeg er selvfølgelig helt enig med deg.

;o)

Jeg er jo rent smigret over responsen på innlegget. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å ikke gidde si mer i danne saken. Men jeg har i grunnen aldri klar å holde kjeft...

Foreløpig har webbis bestemt seg for å la tråden stå, ser jeg, så får vi se...

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel i motsetning til deg, pissboy, har jeg militær bakgrunn. Mens jeg lå i knappetelt lå du hjemme hos mora di og fikk lommepenger til å spandere på småjentene for å fingre små musehull.

Du er neppe den rette til å snakke om virkelighet, assosiale militærnekter.

http://www.wimp.com/idiot/

Hohoho...når du nevner virkelighet og liknende i samme setning som militæret, så er det umulig å ta deg seriøst. Ærlig talt, din lavpanne - hvilken tidsalder lever du i?

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke hate disse menneskene, kun eliminere dem...til beste for siviliserte mennesker.

Den dagen du må skrape dine egne unger ned fra veggene på Oslo S eller hvor det måtte være, vil nok pisspreiket ditt ta en annen form.

"Den dagen du må skrape dine egne unger ned fra veggene på Oslo S eller hvor det måtte være, vil nok pisspreiket ditt ta en annen form."

Du din fascist-spire, har vel vokst opp i besteborgerlige øvre-middelklasse-forhold, og aldri vært i nærheten av å se eller oppleve noe mer alvorlig enn at du ikke var fornøyd med barnepiken din.

Jeg rister bare på hodet når slike fjols forsøker å tre ned over hodet på folk hvordan de ville ha reagert i den og den situasjonen, uten å hverken ha begrep om hva de snakker, eller ane noe om de som de trer dette nedover ørene på.

Forøvrig - i det øyeblikket man mister sine nære i noe slikt, så er man automatisk inhabil til å diktere hva som skal/bør gjøres.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett gjennom de fleste innleggene i denne tråden, har vi etter en helhetsvurdering valgt å la den bli stående til tross for at vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske. Dette fordi særlig snø sine innlegg i tråden er for leseverdige til at vi ønsker at de skal følge med i dragsuget.

Mottar gjerne synspunkter på å la en slik helhetsvurdering bli utslagsgivende.

En god avgjørelse, webmaster.

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;o)

Jeg er jo rent smigret over responsen på innlegget. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å ikke gidde si mer i danne saken. Men jeg har i grunnen aldri klar å holde kjeft...

Foreløpig har webbis bestemt seg for å la tråden stå, ser jeg, så får vi se...

Beste hilsen fra

...det er alltid godt med folk som har noe vettugt å si, og som i tillegg ikke klarer å holde kjeft:-)

Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den dagen du må skrape dine egne unger ned fra veggene på Oslo S eller hvor det måtte være, vil nok pisspreiket ditt ta en annen form."

Du din fascist-spire, har vel vokst opp i besteborgerlige øvre-middelklasse-forhold, og aldri vært i nærheten av å se eller oppleve noe mer alvorlig enn at du ikke var fornøyd med barnepiken din.

Jeg rister bare på hodet når slike fjols forsøker å tre ned over hodet på folk hvordan de ville ha reagert i den og den situasjonen, uten å hverken ha begrep om hva de snakker, eller ane noe om de som de trer dette nedover ørene på.

Forøvrig - i det øyeblikket man mister sine nære i noe slikt, så er man automatisk inhabil til å diktere hva som skal/bør gjøres.

"..................................."

Jeg har vansker med å finne ut hva som er poenget ditt, men ser at du mener pårørende er inhabile i saken.

For øvrig støttes terroren av muslimer flest:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/07/436839.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Man skal ikke hate disse menneskene, kun eliminere dem...til beste for siviliserte mennesker."

Tusen takk for at du understreker poenget mitt, Grip.

Jeg får vel egentlig ikke tak i poenget ditt.

Består det utelukkende i at vi skal fortsette å "suge araberpikk" til vi alle blir sprengt eller fortrengt vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vansker med å finne ut hva som er poenget ditt, men ser at du mener pårørende er inhabile i saken.

For øvrig støttes terroren av muslimer flest:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/07/436839.html

Når begynte vi å bruke Dagbladet som sannhetskilde? Og flertallet av muslimer? 100 000 står det. Av 1,5 millioner bosatt i UK. Jadda, din prosentregning er så som så...

Og når du først bruker Dagbladet som sannhetskilde, så burde du sett linken nederst...

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/07/436855.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynte vi å bruke Dagbladet som sannhetskilde? Og flertallet av muslimer? 100 000 står det. Av 1,5 millioner bosatt i UK. Jadda, din prosentregning er så som så...

Og når du først bruker Dagbladet som sannhetskilde, så burde du sett linken nederst...

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/07/436855.html

Jeg har tidligere lagt ut linker som viser til undersøkelser som bekrefter min påstand. Disse ble gjort etter 11/9-01 og jeg kan godt dra de frem igjen.

Vi står på randen av en katastrofe i den vestlige verden, og du kan gjerne fortsette å holde hodet dypt i sanden. Oppgjøret vil komme uavhengig av hva jukebokser som deg måtte mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel egentlig ikke tak i poenget ditt.

Består det utelukkende i at vi skal fortsette å "suge araberpikk" til vi alle blir sprengt eller fortrengt vekk?

Nei jeg har jo forstått at du har litt tungt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har jo forstått at du har litt tungt for det.

Du var da veldig til slagkraftig argumentasjon du kommer med.

Så vidt jeg skjønner er ditt poeng at man skal snu det andre kinnet til og fortsatt klø muslimene på ryggen...i den tro at de da blir fornøyd og holder fred.

Man kan av og til undres over hvor naiv det går an å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrPimmel

;o)

Jeg er jo rent smigret over responsen på innlegget. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å ikke gidde si mer i danne saken. Men jeg har i grunnen aldri klar å holde kjeft...

Foreløpig har webbis bestemt seg for å la tråden stå, ser jeg, så får vi se...

Beste hilsen fra

Jeg skal fortelle deg en liten historie fra Sudan:

Muslimske krigsmenn herjet et område som heter Bar al Jabal. De kom til en landsby hvor lærere og alle i administrasjon hadde flyktet inn i skogen. Soldatene sendte bud om at de ville ha forhandlinger og lovet alle fritt leide om de kom fram. Etter to dager kom de fram under forsikringer fra mange i landsbyen. Da alle var kommet, ble alle menn bakbundet og skutt, kvinnene voldtatt og senere drept. Soldatene var kun ute etter intellektuelle og adminstratorer. En plakat med "de vantro skal dø" ble satt opp midt i likhaugen.

Islam skal innføres med makt. De som står i veien drepes.

Toleranse, respekt, snillhet og tålmodighet slik du forfekter tolkes som svakhet, og svakhet møtes med dyp forakt.

Du må først sette deg inn i hva som ligger i begrepet "vantro" for disse primitive galningene, og hvor dyp forakten er. Selv den mest moderate muslim har dyp forakt for vantro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere lagt ut linker som viser til undersøkelser som bekrefter min påstand. Disse ble gjort etter 11/9-01 og jeg kan godt dra de frem igjen.

Vi står på randen av en katastrofe i den vestlige verden, og du kan gjerne fortsette å holde hodet dypt i sanden. Oppgjøret vil komme uavhengig av hva jukebokser som deg måtte mene.

De eneste her som appladuerer ekstremisme er du og Mr Kahn.

Og jeg er enig i at vi står på randen av en katastrofe om vi lar ekstremistene få råde fritt. Og nå snakker jeg om ekstremister i ordets rette betydning. Både de som vil utslette vantro kristne og de som vil utslette fæle muslimer.

En ekstremist er ikke bedre enn en annen. Det er mitt poeng. Jeg hører hva du sier, men det skremmer meg å tenke på at du nok bruker nøyaktig de samme argumentene som de som står bak 11/9 og dagens angrep. De synes nok også at de har en god sak og gjør det som er rett for saken og folket.

Det burde skremme deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Etter å ha sett gjennom de fleste innleggene i denne tråden, har vi etter en helhetsvurdering valgt å la den bli stående til tross for at vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske. Dette fordi særlig snø sine innlegg i tråden er for leseverdige til at vi ønsker at de skal følge med i dragsuget.

Mottar gjerne synspunkter på å la en slik helhetsvurdering bli utslagsgivende.

En riktig avgjørelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var da veldig til slagkraftig argumentasjon du kommer med.

Så vidt jeg skjønner er ditt poeng at man skal snu det andre kinnet til og fortsatt klø muslimene på ryggen...i den tro at de da blir fornøyd og holder fred.

Man kan av og til undres over hvor naiv det går an å bli.

Som sagt, du har litt tungt for det. Skal vi finne fram te-skjeen?

Du snakker om muslimer som om de alle er potensielle terrorister. Som bør utslettes fra jordens oveflate for felles beste. Det er en temmelig ekstremt holdning, som heldigvis ikke deles av så veldig mange andre mennesker.

Og de muslimske mørkemennene (neida, det er ingen som benekter at de finnes!) hevder omtrent det samme om folk i den vestlige verden.

Og hadde de meningene dere vestlige mørkemenn og de muslimske mørkemennene står for vært representative for flertallet av mennesker, så hadde det vært full krig og helvete på jord allerede.

Så kan du fortsette å male fanden på veggen så lenge du vil. Men det er ekstremistenes meninger - både dine og muslimske mørkemenns - som er farlige. Heldigvis er dere i mindretall, begge to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Stopp tullet om muslimer!

Ennaa vet vi ikke - ingen har offisiellt paatatt seg ansvar.

Hvis dere hadde sett dette....og hva om vi hadde sett sivilbefolkningen i Bagdahd?

Nei, mulig det, men sånn helt uoffisielt har vel Al-Qaida sagt at de står bak etter hva avisene skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mangler begrep

;o)

Jeg er jo rent smigret over responsen på innlegget. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å ikke gidde si mer i danne saken. Men jeg har i grunnen aldri klar å holde kjeft...

Foreløpig har webbis bestemt seg for å la tråden stå, ser jeg, så får vi se...

Beste hilsen fra

vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske, sier webbis.

Rase, er det snakk om raser her? Muslimer er vel ikke en rase. Kan du forklare nærmere?

Stå på Snø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vansker med å finne ut hva som er poenget ditt, men ser at du mener pårørende er inhabile i saken.

For øvrig støttes terroren av muslimer flest:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/07/436839.html

Visst har du problemer med å skjønne poenget. Ekstremister som ikke ser annet enn sine egne rallinger har sjelden evnen til å se ting i et litt videre perspektiv. Og derfor reagerer de med å anklage alle som ikke er enig i deres ekstremisme for lakeier for den andre siden, uvitende, marxister (i DOL-apenes tilfelle) etc.

Slik har det sannsynligvis alltid vært, og slik kommer det etter all sansynlighet til å fortsette å være. Ekstremisme er ekstremisme, uansett hvilke "edle" mål ekstremistene selv tror de har.

Du og dine meningaper her inne maner ikke til hverken forståelse eller sympati for saken deres. Dere klager på onskap utført av den andre siden, og roper om bruk av nøyaktig samme ondskap selv. Det er klart at få tar slike seriøst.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...