Gå til innhold

Det smeller i London


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai

Som sagt, du har litt tungt for det. Skal vi finne fram te-skjeen?

Du snakker om muslimer som om de alle er potensielle terrorister. Som bør utslettes fra jordens oveflate for felles beste. Det er en temmelig ekstremt holdning, som heldigvis ikke deles av så veldig mange andre mennesker.

Og de muslimske mørkemennene (neida, det er ingen som benekter at de finnes!) hevder omtrent det samme om folk i den vestlige verden.

Og hadde de meningene dere vestlige mørkemenn og de muslimske mørkemennene står for vært representative for flertallet av mennesker, så hadde det vært full krig og helvete på jord allerede.

Så kan du fortsette å male fanden på veggen så lenge du vil. Men det er ekstremistenes meninger - både dine og muslimske mørkemenns - som er farlige. Heldigvis er dere i mindretall, begge to :-)

Si meg, er du av dem som argumenterer med Jehovas Vitner også når de kommer på døren? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mr Kahn

    92

  • Prozak

    62

  • snø

    42

  • Goliath

    33

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai

*Applaus*

Bra skrevet, snø.

Jeg er forøvrig helt enig med deg.

Jeg er så vanvittig enig! Applaus fra meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Jeg skal fortelle deg en liten historie fra Sudan:

Muslimske krigsmenn herjet et område som heter Bar al Jabal. De kom til en landsby hvor lærere og alle i administrasjon hadde flyktet inn i skogen. Soldatene sendte bud om at de ville ha forhandlinger og lovet alle fritt leide om de kom fram. Etter to dager kom de fram under forsikringer fra mange i landsbyen. Da alle var kommet, ble alle menn bakbundet og skutt, kvinnene voldtatt og senere drept. Soldatene var kun ute etter intellektuelle og adminstratorer. En plakat med "de vantro skal dø" ble satt opp midt i likhaugen.

Islam skal innføres med makt. De som står i veien drepes.

Toleranse, respekt, snillhet og tålmodighet slik du forfekter tolkes som svakhet, og svakhet møtes med dyp forakt.

Du må først sette deg inn i hva som ligger i begrepet "vantro" for disse primitive galningene, og hvor dyp forakten er. Selv den mest moderate muslim har dyp forakt for vantro.

"Islam skal innføres med makt. De som står i veien drepes."

Ja, tenk så fælt. For en ting er i alle fall sikkert, det var _ikke_ sånn da kristendommen kom til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett gjennom de fleste innleggene i denne tråden, har vi etter en helhetsvurdering valgt å la den bli stående til tross for at vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske. Dette fordi særlig snø sine innlegg i tråden er for leseverdige til at vi ønsker at de skal følge med i dragsuget.

Mottar gjerne synspunkter på å la en slik helhetsvurdering bli utslagsgivende.

Det syns jeg var fornuftig, webbis.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fortelle deg en liten historie fra Sudan:

Muslimske krigsmenn herjet et område som heter Bar al Jabal. De kom til en landsby hvor lærere og alle i administrasjon hadde flyktet inn i skogen. Soldatene sendte bud om at de ville ha forhandlinger og lovet alle fritt leide om de kom fram. Etter to dager kom de fram under forsikringer fra mange i landsbyen. Da alle var kommet, ble alle menn bakbundet og skutt, kvinnene voldtatt og senere drept. Soldatene var kun ute etter intellektuelle og adminstratorer. En plakat med "de vantro skal dø" ble satt opp midt i likhaugen.

Islam skal innføres med makt. De som står i veien drepes.

Toleranse, respekt, snillhet og tålmodighet slik du forfekter tolkes som svakhet, og svakhet møtes med dyp forakt.

Du må først sette deg inn i hva som ligger i begrepet "vantro" for disse primitive galningene, og hvor dyp forakten er. Selv den mest moderate muslim har dyp forakt for vantro.

"Islam skal innføres med makt. De som står i veien drepes.

Toleranse, respekt, snillhet og tålmodighet slik du forfekter tolkes som svakhet, og svakhet møtes med dyp forakt."

Dette, og det øvrige i ditt innlegg, hørtes ut som da kristendommen ble innført i Norge. Da ble også vantro hugget ned.

Men det er såklart mye verre når det er muslimer som står bak. Da kristendommen ble innført med makt og vold, var det bare "nødvendig".

*himle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

"Islam skal innføres med makt. De som står i veien drepes.

Toleranse, respekt, snillhet og tålmodighet slik du forfekter tolkes som svakhet, og svakhet møtes med dyp forakt."

Dette, og det øvrige i ditt innlegg, hørtes ut som da kristendommen ble innført i Norge. Da ble også vantro hugget ned.

Men det er såklart mye verre når det er muslimer som står bak. Da kristendommen ble innført med makt og vold, var det bare "nødvendig".

*himle*

Alt for en god sak, vett'u. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Barbara St.

Etter å ha sett gjennom de fleste innleggene i denne tråden, har vi etter en helhetsvurdering valgt å la den bli stående til tross for at vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske. Dette fordi særlig snø sine innlegg i tråden er for leseverdige til at vi ønsker at de skal følge med i dragsuget.

Mottar gjerne synspunkter på å la en slik helhetsvurdering bli utslagsgivende.

En ganske hårreisende avgjørelse å la slike rasistiske utsagn stå. Jeg kan godt være enig i at snø sine innlegg er saklige, men det forsvarer ikke den avgjørelsen at her kan hver og en skrive slik om folkegrupper.

Håper flere er enige med meg, og spesielt etter mine reaksjoner før i dag hvor jeg har kritisert bedømmelser og kommentarer fra webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ganske hårreisende avgjørelse å la slike rasistiske utsagn stå. Jeg kan godt være enig i at snø sine innlegg er saklige, men det forsvarer ikke den avgjørelsen at her kan hver og en skrive slik om folkegrupper.

Håper flere er enige med meg, og spesielt etter mine reaksjoner før i dag hvor jeg har kritisert bedømmelser og kommentarer fra webmaster.

Mr.Kahn er kjent her inne for sånne utsagn. Hissige, olme, bitre, sinte utsagn, ofte med rasistisk innhold.

Det snø har skrevet er så bra og fornuftig skrevet at jeg forstår hvorfor webmaster lar tråden stå. Ellers hadde det også gått med i dragsuget, for det gjør det alltid i sånne slettinger.

Jeg lar være å lese den edder og galle som Mr.Kahn vrenger ut i sånne tråder, men andre kan ha fornuftige, og seriøse, ting å komme med. Derfor er det synd om dette også skulle bli borte ved en evt. sletting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Etter å ha sett gjennom de fleste innleggene i denne tråden, har vi etter en helhetsvurdering valgt å la den bli stående til tross for at vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske. Dette fordi særlig snø sine innlegg i tråden er for leseverdige til at vi ønsker at de skal følge med i dragsuget.

Mottar gjerne synspunkter på å la en slik helhetsvurdering bli utslagsgivende.

Det synes jeg var en seriøst vettug avgjørelse..

Snø argumenterer fletta av disse tragiske halv&hel rasistene! Gode innlegg, og all ære til henne for at hun kan OG gidder og til deg for at du lar det bli:-)

Jeg mener det er mye berde at slike tullinger som Kahn & co får blottlagt hvordan de hater og hvor ekstremt de mener, og således ligger åpne for svar på tiltale, enn at de blir slettet og påfølgende kan påberope seg martyrstempel og sensur.

Jeg er i hvertfall fornøyd mede avgjørelsen din! Kjempe! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Nei, mulig det, men sånn helt uoffisielt har vel Al-Qaida sagt at de står bak etter hva avisene skriver.

Jo,du har vel rett...etterhvert ser det slik ut at det er en eller annen innenriks undergruppe.

Men...hvor mange muslimer representerer de?

her anslaaes det (jeg har endelig hatt mulighet til aa se nyheter ikveld etter en laaaang dag i London) at bare 8% av muslimene her i landet forsvarer terroraksjoner.

Mitt utbrudd var egentlig rettet mot dette aa saann uten videre aa mene at terror mot noen er loksom "bedre" enn terror mot "oss"

Saa lang har jeg faatt vite at jeg har mistet en god venn og en bekjent.

Russel Square er ikke langt herfra hvor jeg har logget meg paa. jeg har ikke engang forsoekt aa komme meg hjem til ungene mine i kveld.

Folk som sitter langt borte og "forstaar"...det gjoer meg sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,du har vel rett...etterhvert ser det slik ut at det er en eller annen innenriks undergruppe.

Men...hvor mange muslimer representerer de?

her anslaaes det (jeg har endelig hatt mulighet til aa se nyheter ikveld etter en laaaang dag i London) at bare 8% av muslimene her i landet forsvarer terroraksjoner.

Mitt utbrudd var egentlig rettet mot dette aa saann uten videre aa mene at terror mot noen er loksom "bedre" enn terror mot "oss"

Saa lang har jeg faatt vite at jeg har mistet en god venn og en bekjent.

Russel Square er ikke langt herfra hvor jeg har logget meg paa. jeg har ikke engang forsoekt aa komme meg hjem til ungene mine i kveld.

Folk som sitter langt borte og "forstaar"...det gjoer meg sint.

Så trist å høre, Liza.

Tenkte faktisk på deg i dag og lurte på hvordan det gikk med deg, da jeg hørte om bombene i London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jo,du har vel rett...etterhvert ser det slik ut at det er en eller annen innenriks undergruppe.

Men...hvor mange muslimer representerer de?

her anslaaes det (jeg har endelig hatt mulighet til aa se nyheter ikveld etter en laaaang dag i London) at bare 8% av muslimene her i landet forsvarer terroraksjoner.

Mitt utbrudd var egentlig rettet mot dette aa saann uten videre aa mene at terror mot noen er loksom "bedre" enn terror mot "oss"

Saa lang har jeg faatt vite at jeg har mistet en god venn og en bekjent.

Russel Square er ikke langt herfra hvor jeg har logget meg paa. jeg har ikke engang forsoekt aa komme meg hjem til ungene mine i kveld.

Folk som sitter langt borte og "forstaar"...det gjoer meg sint.

Uff, kondolerer!:-(

Det er jo helt fryktelige greier, uansett hvem og hvorfor.

Skjønner godt at du blir sint av at det sitter fortåsegpåere langt unna og kan forklare ALT med at muslimene som sådann ikke er gode i hodet.

Det er for billig, og det er provoserende.

MERE hat trenger man minst av alt, tror jeg.

*symp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest måneogsol

Etter å ha sett gjennom de fleste innleggene i denne tråden, har vi etter en helhetsvurdering valgt å la den bli stående til tross for at vi vurderer enkeltstående kommentarer som rasistiske. Dette fordi særlig snø sine innlegg i tråden er for leseverdige til at vi ønsker at de skal følge med i dragsuget.

Mottar gjerne synspunkter på å la en slik helhetsvurdering bli utslagsgivende.

Det er aldeles utrolig at det går an å la slike rasistiske utsagn stå på internet. Tror det strider mot norsk lovgivning. Det er ikke noe argument at andre skriver gode innlegg, dette handler om ren og skjær trakassering av mennesker og det er strengt forbudt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liza i London

Uff, kondolerer!:-(

Det er jo helt fryktelige greier, uansett hvem og hvorfor.

Skjønner godt at du blir sint av at det sitter fortåsegpåere langt unna og kan forklare ALT med at muslimene som sådann ikke er gode i hodet.

Det er for billig, og det er provoserende.

MERE hat trenger man minst av alt, tror jeg.

*symp*

Takk.

det er akkurat det jeg mener,men ikke klarer aa uttrykke "Vi trenger ikke mere hat"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste her som appladuerer ekstremisme er du og Mr Kahn.

Og jeg er enig i at vi står på randen av en katastrofe om vi lar ekstremistene få råde fritt. Og nå snakker jeg om ekstremister i ordets rette betydning. Både de som vil utslette vantro kristne og de som vil utslette fæle muslimer.

En ekstremist er ikke bedre enn en annen. Det er mitt poeng. Jeg hører hva du sier, men det skremmer meg å tenke på at du nok bruker nøyaktig de samme argumentene som de som står bak 11/9 og dagens angrep. De synes nok også at de har en god sak og gjør det som er rett for saken og folket.

Det burde skremme deg også.

Det er patetisk å se en islamisthore som deg utgyte slikt kulturrelativistisk ordgyteri.

Du smeller i bordet en rekke selvfølgeligheter, bl.a. at muslimer ser på Vesten slik vi ser på dem.

Dette er krig mellom det gode og det onde og vi må opptre i samsvar med det faktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Så trist å høre, Liza.

Tenkte faktisk på deg i dag og lurte på hvordan det gikk med deg, da jeg hørte om bombene i London.

Takk skal du ha!

Du skulle sett det...paa fortauene,mennesker som var fraktet fra undergrunnen til "friheten" i busser som endte som vrak i metall og blod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

"Islam skal innføres med makt. De som står i veien drepes.

Toleranse, respekt, snillhet og tålmodighet slik du forfekter tolkes som svakhet, og svakhet møtes med dyp forakt."

Dette, og det øvrige i ditt innlegg, hørtes ut som da kristendommen ble innført i Norge. Da ble også vantro hugget ned.

Men det er såklart mye verre når det er muslimer som står bak. Da kristendommen ble innført med makt og vold, var det bare "nødvendig".

*himle*

Dette skjer i dag.

Kristendommen ble innført for 1000 år siden. Det kalles relativisme, evt kulturrelativisme. Du unnskylder et overgrep med at et annet i en annen tid i en annen kultur var like ille.

Og det er i grunn ikke så relevant å gjøre det.

Terroristene skal hevne korsfarerene og redde østen fra vestens dekadense. Islam skal redde alle, med vold og død, splid og hat.

Kun en religion kan i moderne tid, dvs de siste 30 år, skryte av å ha drept 6 mill mennesker og jaget tre ganger så mange fra sine hjem. Med koranen under armen og allah på leppene.

Selv ikke kristendommens innføring i Norge drepte så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

"Islam skal innføres med makt. De som står i veien drepes."

Ja, tenk så fælt. For en ting er i alle fall sikkert, det var _ikke_ sånn da kristendommen kom til Norge.

Nei. Kvitekrists menn drepte ikke 6 mill mennesker på 30 år. Og dette skjer i dag, ikke for tusen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det er patetisk å se en islamisthore som deg utgyte slikt kulturrelativistisk ordgyteri.

Du smeller i bordet en rekke selvfølgeligheter, bl.a. at muslimer ser på Vesten slik vi ser på dem.

Dette er krig mellom det gode og det onde og vi må opptre i samsvar med det faktum.

Fy faen, du virker som en usympatisk liten orm..

"islamisthore"..!!

Hva skjedde med den dere såkalte "dannetheten" du vanligvis brisker deg med og er så skinnhellig opptatt av?

Du er jaggu meg en søt en gitt.

Æsj&phøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, du har litt tungt for det. Skal vi finne fram te-skjeen?

Du snakker om muslimer som om de alle er potensielle terrorister. Som bør utslettes fra jordens oveflate for felles beste. Det er en temmelig ekstremt holdning, som heldigvis ikke deles av så veldig mange andre mennesker.

Og de muslimske mørkemennene (neida, det er ingen som benekter at de finnes!) hevder omtrent det samme om folk i den vestlige verden.

Og hadde de meningene dere vestlige mørkemenn og de muslimske mørkemennene står for vært representative for flertallet av mennesker, så hadde det vært full krig og helvete på jord allerede.

Så kan du fortsette å male fanden på veggen så lenge du vil. Men det er ekstremistenes meninger - både dine og muslimske mørkemenns - som er farlige. Heldigvis er dere i mindretall, begge to :-)

Du er så naiv at det er pinlig.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6940773

Tallet er sikkert langt høyere i virkeligheten..

.....

Kan du vise til en moderat muslim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...