Gå til innhold

.


Gjest Hildegard von Bingen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hildegard B.

furh langht.

Ich har nu af hensun dir allmeinheitunga bezluten at brugche kun ein nich. Uden at ich noengang haben vørit ekkling oder lagen broblemen didlegare.

;0P

Venliche hilzung

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LucySky

Ich har nu af hensun dir allmeinheitunga bezluten at brugche kun ein nich. Uden at ich noengang haben vørit ekkling oder lagen broblemen didlegare.

;0P

Venliche hilzung

:0

Må man ha vøri ekkling for å ha bare ett nick? Dessuten trodde jeg du var død, Hildegard. I alle fall har noe helt fatalt skjedd med rettskrivinga di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildegard B.

:0

Må man ha vøri ekkling for å ha bare ett nick? Dessuten trodde jeg du var død, Hildegard. I alle fall har noe helt fatalt skjedd med rettskrivinga di!

:oP

Jeg fant ut at man fort kan bli beskyldt for å lage hysteriske tilstander her. Når man ikke har et fast nick.

Grunnen til at jeg har surfet under flere ettersom de passer innlegget, er at jeg ikke har følt for å få en "profil" trykket ned over hodet her inne!

Men som sagt, jeg er ikke en ekkling. Så da får jeg heller være Hildegard! Ferm dame det der...

Litt vanzkelich å legge av seg dialekta da, etter noen hundreår som død... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...