Gå til innhold

Lurulf og flyfly


annegunn

Anbefalte innlegg

Det kan også hende at det ikke er så nøye...

Leste du mailen min?

*venter*

Jeg har lest den, men har ikke rukket å svare fordi det popper opp så mange "svar til meg" *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    57

  • mariaflyfly

    25

  • mrxx

    16

Mest aktive i denne tråden

Jeg har lest den, men har ikke rukket å svare fordi det popper opp så mange "svar til meg" *s*

Jeg har bare vært på svar til meg i det siste, så jeg så ikke i hvilken grad vi herpa tråden.

Tror jeg må legge inn meldinger som en av de faste jeg sjekker, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har vært litt for mye på vognforumet på nybaktmamma, men det aner meg at ideen til vognposen din ikke er helt din egen?

Åh? Harru lest snøggelbøggeltråden? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? Harru lest snøggelbøggeltråden? ;)

Snøggelbøggel??? Link? Evt på mail?

Sikkert ikke - eller kanskje, tatt i betraktning hvor mye jeg har lest - men det var uansett nok bilder til at jeg så likheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er fin kan det jo hende din gode smak overbeviser meg?

Fin og fin.....så veldig fin er den nok ikke. Det er en stor sykkel, men gammel. Men går som ei kule:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snøggelbøggel??? Link? Evt på mail?

Sikkert ikke - eller kanskje, tatt i betraktning hvor mye jeg har lest - men det var uansett nok bilder til at jeg så likheten.

Du har mail! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annegunn har fått et par mailer fra meg i dag også som hun ikke har svart på. Kanskje hun ikke er på nett i dag?

Fikk akkurat mail fra henne nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat mail fra henne nå. :)

Mariaflyfly, kan du sende meg en mail? Jeg skulle ha spurt deg om noe. Skriv navnet til datteren til annegunn i mailen så jeg er sikker på det er fra deg.

Jeg kunne ha sendt det deg via annegunn, men jeg får ikke tak i henne på mail eller tlf nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariaflyfly, kan du sende meg en mail? Jeg skulle ha spurt deg om noe. Skriv navnet til datteren til annegunn i mailen så jeg er sikker på det er fra deg.

Jeg kunne ha sendt det deg via annegunn, men jeg får ikke tak i henne på mail eller tlf nå.

Du kan maile meg hvis du vil på [email protected] :)

Så kan du heller få privatadressa mi der, jeg gidder ikke legge den ut her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han spør vel, når lysten til å sende meg bilde blir stor nok, tror du ikke det?

Døø, jeg spør aldri etter mailadresser. Her gis det ikke noe ved dørene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...