Gå til innhold

*prikker mrxx på skulderen*


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Jeg er litt misunnelig på amber som har fått et bilde av deg, jeg har ikke fått noe jeg..

Amber skryter sånn av øynene dine så jeg blir litt nysjerrig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    41

  • Mary Poppins

    18

  • flisa

    8

  • amber sun

    8

Mest aktive i denne tråden

Så, du har ikke fått sett noe ennå altså?

;)

Får håpe du også får en titt på de sexy øynene hans snart da, hehe.

Han ser ut til å ha det litt travelt, nå stakk han akkurat på trening så jeg i tråden nedenfor her - og om natta er han fullt opptatt med å oppfylle ønskene om søvnorgasmer hos lurulf og meg - vi har jo tegnet abonnement, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, du har ikke fått sett noe ennå altså?

;)

Får håpe du også får en titt på de sexy øynene hans snart da, hehe.

Han ser ut til å ha det litt travelt, nå stakk han akkurat på trening så jeg i tråden nedenfor her - og om natta er han fullt opptatt med å oppfylle ønskene om søvnorgasmer hos lurulf og meg - vi har jo tegnet abonnement, hehe ;)

Mener å huske at jeg også bestilte en søvnorgasme jeg - har han glemt meg tro?

Ja jeg så han skulle stikke på trening nå, så jeg får vente spent til han er tilbake. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså......solguden har ikke fått bilde av meg. Hun har kun fått ett par øyne...thats it.....Ikke mye å se heller.

En ting til....det er ikke gratis:-)......det gis ikke noe ved dørene her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså......solguden har ikke fått bilde av meg. Hun har kun fått ett par øyne...thats it.....Ikke mye å se heller.

En ting til....det er ikke gratis:-)......det gis ikke noe ved dørene her..

Hehe vet det ikke er gratis da, men i motsetning til deg så er jeg ikke så veldig sjenert -kan fint sende tilbake bilde jeg ;)

Og solguden har fortalt at det bare er øyne å få av deg.. eller de var visst ikke bare bare har jeg hørt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vet det ikke er gratis da, men i motsetning til deg så er jeg ikke så veldig sjenert -kan fint sende tilbake bilde jeg ;)

Og solguden har fortalt at det bare er øyne å få av deg.. eller de var visst ikke bare bare har jeg hørt ;)

Hehe..ok, du får sende det du vil og du må sende først.

Kan jo kanskje, hvis bilde du sender er verdt det, få ett bilde av en overarm også, hehe.

Som sagt, dette er bare bilde av ett par gamle plirende griseøyne, så du gjør ett dårlig bytte. Så dette er en fordel for meg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, du har ikke fått sett noe ennå altså?

;)

Får håpe du også får en titt på de sexy øynene hans snart da, hehe.

Han ser ut til å ha det litt travelt, nå stakk han akkurat på trening så jeg i tråden nedenfor her - og om natta er han fullt opptatt med å oppfylle ønskene om søvnorgasmer hos lurulf og meg - vi har jo tegnet abonnement, hehe ;)

Ja, har trent, så nå sitter jeg her og er nytrent og nydusjet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at jeg også bestilte en søvnorgasme jeg - har han glemt meg tro?

Ja jeg så han skulle stikke på trening nå, så jeg får vente spent til han er tilbake. :0)

Er litt usikker på den bestillingen din, tror den var litt uklar, men ok.....jeg kan komme i kveld, er nydusjet, så det passer jo godt:-)

Gled deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vet det ikke er gratis da, men i motsetning til deg så er jeg ikke så veldig sjenert -kan fint sende tilbake bilde jeg ;)

Og solguden har fortalt at det bare er øyne å få av deg.. eller de var visst ikke bare bare har jeg hørt ;)

Forresten så er dere spenna gærne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..ok, du får sende det du vil og du må sende først.

Kan jo kanskje, hvis bilde du sender er verdt det, få ett bilde av en overarm også, hehe.

Som sagt, dette er bare bilde av ett par gamle plirende griseøyne, så du gjør ett dårlig bytte. Så dette er en fordel for meg, hehe.

Oi en overarm også? wow!

Det er forresten ikke sikkert det er noen fordel for deg da :)

Mailaddresse har du det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på den bestillingen din, tror den var litt uklar, men ok.....jeg kan komme i kveld, er nydusjet, så det passer jo godt:-)

Gled deg:-)

Ikveld passer utmerket! Kom nettopp ut av dusjen så jeg er ren og pen jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på den bestillingen din, tror den var litt uklar, men ok.....jeg kan komme i kveld, er nydusjet, så det passer jo godt:-)

Gled deg:-)

Pass endelig på at du tar bestillingene i riktig rekkefølge nå da!

Jeg er først i kveld - så da passer det bra at du er nydusjet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi en overarm også? wow!

Det er forresten ikke sikkert det er noen fordel for deg da :)

Mailaddresse har du det da?

Har mailadresse og den ligger allerede ute under tråden til bebbba. Du har dårlig fantasi som ikke har klart å funnet ut det, selv om solguden har tipset deg:-)

Men ok, jeg står til tjeneste og adressen er

[email protected]

Husk understreken mellom mrxx og 41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mailadresse og den ligger allerede ute under tråden til bebbba. Du har dårlig fantasi som ikke har klart å funnet ut det, selv om solguden har tipset deg:-)

Men ok, jeg står til tjeneste og adressen er

[email protected]

Husk understreken mellom mrxx og 41

Takk, da skal jeg sende mail senere idag:) - nå må jeg på forelesning..*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo bare henge meg på og tilstå at jeg er like gal (etter deg) som amber og MP :))

Vet dere ikke at mannen er 64 år - tett, liten, bebrillet, skallet, med snurrebart, snusleppe, hår på nesa og sitter der i sin gulskjoldete helsetrøye og er helt vill? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere ikke at mannen er 64 år - tett, liten, bebrillet, skallet, med snurrebart, snusleppe, hår på nesa og sitter der i sin gulskjoldete helsetrøye og er helt vill? hehe

Å, var det deg ILDG hadde konspirert med? Det var ikke festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...