Gå til innhold

hvor varmt er for varmt?


konradkaffe

Anbefalte innlegg

Det er det eneste argumentet jeg har fått gjennomslag for i denne saken, sexen blir bedre når jeg ikke fryser ihjel ;-)

Hehe, ja det hjelper med bevegeligeheten intakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    25

  • mil1365380270

    9

  • Klara Q

    5

  • Babette

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Man må kle av seg når man kommer inn ;-)

Jo, men det varme tøyet består jo ikke kun i yttertøy, da! ;-)

På en varm sommerdag går jeg gjerne i en florlett kjole, med bare bh og truse under.

Om vinteren har jeg da kanskje på meg strømpebukser (gjerne 40-70 denier), fôret skjørt (kanskje endogtil av ull), topp og fôret dressjakke! ;-)

Men jeg har lært via livets harde skole at når min venninne inviterer til middags el lign, så passer jeg på å ha et natrekk hvor det er _meningen_ at jeg ikke skal ha på f eks dressjakke! ;-)

Tilsvarende har hun lært seg å ha på varmere tøy når hun kommer til meg! *he he*

Puslete damer som fryser i 22 grader har jeg aldri helt skjønt meg på! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Skal du ha det så varmt inne kan du jo ikke gjøre annet enn å sitte der pent og pyntelig på en stol/sofa. Begynner man å gjøre noe i en slik innevarme, vil du jo bli så varm at du nesten renner bort.

Og det mener jeg som liker å ha det varmt inn, men jeg liker at tempen inne er mellom 21-23.

Da lufter jeg. Men grunntemperaturen i huset må være høy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En venninne er enda "verre" enn deg - hun vil helst ha 28-30 garder inne!!!"

Ser for meg 30 utsendte fra den kongelige garde plassert rundt om i huset til venninna di.

:)

*he he* Jeg måtte leste den flere ganger før jeg skjønte poenget!!

Tasteleifer kan bli morsomme til tider! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det eneste argumentet jeg har fått gjennomslag for i denne saken, sexen blir bedre når jeg ikke fryser ihjel ;-)

Apropos det: Var det ikke en artikkel for en tid tilbake om noen som hadde forsket på dette med kalde føtter og sex, og det viste seg at det var større orgasme-rate blant dem (av forsøkspersonene) som hadde sex med sokker på enn dem som hadde sex uten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha det så varmt inne kan du jo ikke gjøre annet enn å sitte der pent og pyntelig på en stol/sofa. Begynner man å gjøre noe i en slik innevarme, vil du jo bli så varm at du nesten renner bort.

Og det mener jeg som liker å ha det varmt inn, men jeg liker at tempen inne er mellom 21-23.

Enig med deg - men det er vel her det kommer inn at vi er forskjellige på dette området.

Selv vil jeg ha en temperatur som gjør at det er behagelig å gjøre "småhusarbeid" kun iført f eks dongeribukse og t-skjorte, men når jeg så synker hen i godstolen så tar jeg på meg en innejakke el lign.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Jo, men det varme tøyet består jo ikke kun i yttertøy, da! ;-)

På en varm sommerdag går jeg gjerne i en florlett kjole, med bare bh og truse under.

Om vinteren har jeg da kanskje på meg strømpebukser (gjerne 40-70 denier), fôret skjørt (kanskje endogtil av ull), topp og fôret dressjakke! ;-)

Men jeg har lært via livets harde skole at når min venninne inviterer til middags el lign, så passer jeg på å ha et natrekk hvor det er _meningen_ at jeg ikke skal ha på f eks dressjakke! ;-)

Tilsvarende har hun lært seg å ha på varmere tøy når hun kommer til meg! *he he*

Puslete damer som fryser i 22 grader har jeg aldri helt skjønt meg på! ;-)

Lufter hvis gjestene antar en hissig, rød ansiktsfarge ;-)

Misliker sterkt å fryse, det gidder jeg ikke hjemme. Skal jeg bort, tilpasser jeg hjemmet jeg kommer i. For min del betyr det grusomt mye klær ;-)

Det er inne jeg vil ha det varmt, går fortsatt i sandaler ute. Men jeg hadde nok hatt det vel så bra i et varmere klima enn vi har her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Apropos det: Var det ikke en artikkel for en tid tilbake om noen som hadde forsket på dette med kalde føtter og sex, og det viste seg at det var større orgasme-rate blant dem (av forsøkspersonene) som hadde sex med sokker på enn dem som hadde sex uten?

Det er fordi de som har sex med sokkene på, er grusomt kåte, og ikke rekker å ta de av ;-)

Neida, det er jo en grunn til at de fleste legger utesexen til sommerhalvåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomsterløk

Enig med deg - men det er vel her det kommer inn at vi er forskjellige på dette området.

Selv vil jeg ha en temperatur som gjør at det er behagelig å gjøre "småhusarbeid" kun iført f eks dongeribukse og t-skjorte, men når jeg så synker hen i godstolen så tar jeg på meg en innejakke el lign.

Ja, i grunn samme som hos meg.

jeg har alltid en deilig strikkejakke på meg når jeg er i ro.

Bare håper jeg får på sønnen i huset litt mer klær nå når det begynner å bli kaldt. Fortsatt vil han helst gå i boxer og t-skjorte. Litt i kaldeste laget det nå, men han er aldri kald han. Han er snart 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufter hvis gjestene antar en hissig, rød ansiktsfarge ;-)

Misliker sterkt å fryse, det gidder jeg ikke hjemme. Skal jeg bort, tilpasser jeg hjemmet jeg kommer i. For min del betyr det grusomt mye klær ;-)

Det er inne jeg vil ha det varmt, går fortsatt i sandaler ute. Men jeg hadde nok hatt det vel så bra i et varmere klima enn vi har her :-)

*S*

Ja, folk er forskjellige! :-)

Men når min venninne har 28 gr inne når vi ankommer middagsselskapet, og så derpå lager et KJEMPEBÅL på peisen, da synes jeg nesten det grenser til gjestemishandling!!! *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i grunn samme som hos meg.

jeg har alltid en deilig strikkejakke på meg når jeg er i ro.

Bare håper jeg får på sønnen i huset litt mer klær nå når det begynner å bli kaldt. Fortsatt vil han helst gå i boxer og t-skjorte. Litt i kaldeste laget det nå, men han er aldri kald han. Han er snart 4.

*S*

Jeg har en som elsker å ha på seg ullundertøy om vinteren!! Det er nesten vasneklig å få det av ham igjen når våren kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

*S*

Ja, folk er forskjellige! :-)

Men når min venninne har 28 gr inne når vi ankommer middagsselskapet, og så derpå lager et KJEMPEBÅL på peisen, da synes jeg nesten det grenser til gjestemishandling!!! *he he*

Det er jeg faktisk helt enig i! Nå har vi 25-26, og det er absolutt maks. Da er det godt å gå barbeint inne, varmere orker selv ikke jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomsterløk

*S*

Jeg har en som elsker å ha på seg ullundertøy om vinteren!! Det er nesten vasneklig å få det av ham igjen når våren kommer!

Ja, det viser igjen hvor forskjellige man er.

Men jeg har ikke tenkt å øke gradene over 21-23 i hjemmet, da får han heller få på seg litt klær.

Men tror nok bare det er vanen, har nå vært vant til å gå med litt lite klær. For han er også glad i ulltøyet sitt når han først begynner å bruke det.

Også sliter han litt med knapper i buksa når han har vært på do, og hjelp vil han ikke ha, da er det bedre å ta av buksa.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg faktisk helt enig i! Nå har vi 25-26, og det er absolutt maks. Da er det godt å gå barbeint inne, varmere orker selv ikke jeg :-)

25-26 tåler jeg selvsagt uten problemer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det viser igjen hvor forskjellige man er.

Men jeg har ikke tenkt å øke gradene over 21-23 i hjemmet, da får han heller få på seg litt klær.

Men tror nok bare det er vanen, har nå vært vant til å gå med litt lite klær. For han er også glad i ulltøyet sitt når han først begynner å bruke det.

Også sliter han litt med knapper i buksa når han har vært på do, og hjelp vil han ikke ha, da er det bedre å ta av buksa.

:-)

Ja, bukser med knepping er noe herk i den alderen der! :-)

Men fortsatt ser jeg av og til min 8-åring gjerne vrikke og vri seg som en kålorm for å få ned olabuksa uten å åpne opp smekken!! ;-)

Det hadde sikkert vært både enklere pg kjappere å bare åpne opp!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25-26 tåler jeg selvsagt uten problemer! :-)

Hva hadde du sagt til å våkne hos oss den gangen det ikke var penger til noe, og det ble knepet inn på ALT, også strømbruken? Termometeret i stua viste 13 grader en vintermorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du sagt til å våkne hos oss den gangen det ikke var penger til noe, og det ble knepet inn på ALT, også strømbruken? Termometeret i stua viste 13 grader en vintermorgen.

Ja, det er selvsagt i kaldeste laget! Men må man, så må man.

Jeg synes det er helt best å ha stuetemp på 20-22 grader, selv om jeg hadde tålt å besøke noen m litt varmere stue! :-) Og jeg tåler fint 18 grader. Bruker bare en innejakke,

Men dere skrudde kanskje opp varmen i løpet av dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er selvsagt i kaldeste laget! Men må man, så må man.

Jeg synes det er helt best å ha stuetemp på 20-22 grader, selv om jeg hadde tålt å besøke noen m litt varmere stue! :-) Og jeg tåler fint 18 grader. Bruker bare en innejakke,

Men dere skrudde kanskje opp varmen i løpet av dagen?

Da valget sto mellom overkonkurs eller fryse ihjel var det litt for drastisk å begå gruppeselvmord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos det: Var det ikke en artikkel for en tid tilbake om noen som hadde forsket på dette med kalde føtter og sex, og det viste seg at det var større orgasme-rate blant dem (av forsøkspersonene) som hadde sex med sokker på enn dem som hadde sex uten?

Sex med sokker på, ja. Så det er det horene mener når de tilbyr sokketur eller liggetur. Jeg har ligget mye våken og lurt på akkurat det.

*noterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med sokker på, ja. Så det er det horene mener når de tilbyr sokketur eller liggetur. Jeg har ligget mye våken og lurt på akkurat det.

*noterer*

*LOL*!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...