Gå til innhold

Flørting på DOL


Gjest merkelige greier

Anbefalte innlegg

Gjest merkelige greier

Det virker som endel folk her inne må ha rimelig triste liv. Veldig mange tråder, spesielt her på sexualitet, forsøples med flørting mellom DOL'ere, med ganske så direkte hentydninger til sex. Mange av disse vites også at har partner der hjemme.

Det blir liksom litt dobbeltmoral da når disse skal svare på utroskapstråder og diverse...

Kan dere ikke flørte på meldinger? Evt la være, og heller varme opp forholdet til den der hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 280
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    68

  • amber sun

    18

  • IngenLurerDenneGutten

    14

  • Goliath

    9

Gjest turlumhei

Jøss, dette har jeg ikke fått med meg, har du en link?:)

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2791421

Dette er et av de mer kvalme eksempler, men de to pleier ikke flørte. Mrxx og Lurulf er vel verst. Uansett synes jeg det blir litt teit, også virker de liksom så stakkarslige når de så tydelig viser hvor lite oppmerksomhet de må få IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2791421

Dette er et av de mer kvalme eksempler, men de to pleier ikke flørte. Mrxx og Lurulf er vel verst. Uansett synes jeg det blir litt teit, også virker de liksom så stakkarslige når de så tydelig viser hvor lite oppmerksomhet de må få IRL.

Det er i det minste en positiv effekt av at flørtingen blir lagt merke til - det er ikke så mange som tror at nicket mitt tilhører en mann lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2791421

Dette er et av de mer kvalme eksempler, men de to pleier ikke flørte. Mrxx og Lurulf er vel verst. Uansett synes jeg det blir litt teit, også virker de liksom så stakkarslige når de så tydelig viser hvor lite oppmerksomhet de må få IRL.

De er sikkert "ungkarer" - og da må de jo få lov til å flørte litt.

Hvorfor hopper du ikke over disse innleggene når de irriterer deg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest merkelige greier

*blunker forførende til "Merkelige greier"*

Men det er jo ganske tydelig at man mangler noe her i livet om man føler et så enormt å flørte så heftig på nettet. Dessuten tviler jeg på at deres evt kjærester hadde syntes det var så morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Det er i det minste en positiv effekt av at flørtingen blir lagt merke til - det er ikke så mange som tror at nicket mitt tilhører en mann lenger :)

Neivel, nå tror vi bare det er en billig dust som har ekstremt behov for anerkjennelse... Mann kan du jo være likevel, jeg vet jo ikke legningen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

De er sikkert "ungkarer" - og da må de jo få lov til å flørte litt.

Hvorfor hopper du ikke over disse innleggene når de irriterer deg?:)

De er ikke ungkarer, og på et spm om de trodde partnerene syntes det var greit det de gjorde, ga de ganske greit inntrykk av nei, det var nok neppe greit hjemme. Altså ikke så uskyldig.

Kan godt hoppe over, men er jo umulig å vite hvilke tråder som er infisert, så litt vanskelig å unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pytt i panne

Enig med deg! Håper bare deres kjære vet om det. Hvis ikke , er dette også en form for utroskap. Å skjule det for partneren altså.

Jeg hadde aldri godtatta at min hadde gått bak ryggen min på denne måten, uskyldig flørt eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngenLurerDenneGutten

Enig med deg! Håper bare deres kjære vet om det. Hvis ikke , er dette også en form for utroskap. Å skjule det for partneren altså.

Jeg hadde aldri godtatta at min hadde gått bak ryggen min på denne måten, uskyldig flørt eller ei.

Her ble mange nye brukere nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke ungkarer, og på et spm om de trodde partnerene syntes det var greit det de gjorde, ga de ganske greit inntrykk av nei, det var nok neppe greit hjemme. Altså ikke så uskyldig.

Kan godt hoppe over, men er jo umulig å vite hvilke tråder som er infisert, så litt vanskelig å unngå.

"De er ikke ungkarer, og på et spm om de trodde partnerene syntes det var greit det de gjorde, ga de ganske greit inntrykk av nei, det var nok neppe greit hjemme."

Er jeg fortsatt en av dem du omtaler nå? Nå du må gjerne kritisere meg, men du trenger ikke lyve. Jeg har aldri blitt spurt om min partner synes dette er greit.

Ikke at du har noe med det, men jeg har faktisk vist disse flørtetrådene til min mann. Han er klar over at det bare er tull og har ikke noe i mot det.

Hadde jeg gjort det i skjul hadde det vært noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke har skjønt betydningen av en uskyldig flørt, det være ser her eller der, så er det igrunn deg det er mest synd på.

En flørt betyr ikke nødvendigvis mangel på "noe", for mange er det kun en hyggelig måte å kommunisere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2791421

Dette er et av de mer kvalme eksempler, men de to pleier ikke flørte. Mrxx og Lurulf er vel verst. Uansett synes jeg det blir litt teit, også virker de liksom så stakkarslige når de så tydelig viser hvor lite oppmerksomhet de må få IRL.

Ja for dette var sikkert alvorlig ment?

Nei, jeg tror ikke det gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh-heh. Sjelden ser man så mye uintelligent skvalder som du og et par andre klarer å trøkke ut av dere i denne tråden. Det er rett og slett underholdende :-)

Noe annet er at dette er en feig liten mark, som ikke tør å skrive en slik tråd med sitt egentlige nick, og i tillegg har huet så langt opp i ræva at håpene om å få dratt det ut er mikroskopiske :-)

Jajajaja....kom igjen og syt om ufin oppførsel etc og bla-bla. Det endrer ikke fakta. En spade bør kalles en spade.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Hvis du ikke har skjønt betydningen av en uskyldig flørt, det være ser her eller der, så er det igrunn deg det er mest synd på.

En flørt betyr ikke nødvendigvis mangel på "noe", for mange er det kun en hyggelig måte å kommunisere på.

Der tror jeg du tar feil. Man kan kommunisere hyggelig uten å hele tiden antyde at man vil ha sex med hverandre. Ikke minst trenger man ikke gjøre det i hver eneste tråd her inne, de må da kunne finne seg "et rom".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Ja for dette var sikkert alvorlig ment?

Nei, jeg tror ikke det gitt.

Det forsøpler veldig med sånt fjas, og det kommer igjen og igjen. Av de samme personene ofte. Den linken jeg la inn var bare kvalm, og ikke så veldig representativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merkelige greier

Heh-heh. Sjelden ser man så mye uintelligent skvalder som du og et par andre klarer å trøkke ut av dere i denne tråden. Det er rett og slett underholdende :-)

Noe annet er at dette er en feig liten mark, som ikke tør å skrive en slik tråd med sitt egentlige nick, og i tillegg har huet så langt opp i ræva at håpene om å få dratt det ut er mikroskopiske :-)

Jajajaja....kom igjen og syt om ufin oppførsel etc og bla-bla. Det endrer ikke fakta. En spade bør kalles en spade.

"........................................."

Vi vet alle hvem som er idioten på DOL, den plassen greier ingen ta fra deg. Og er de tnoen som kan skvaldre her så er det nettopp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...