Gå til innhold

Flørting på DOL


Gjest merkelige greier

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Det forsøpler veldig med sånt fjas, og det kommer igjen og igjen. Av de samme personene ofte. Den linken jeg la inn var bare kvalm, og ikke så veldig representativ.

Det er ikke slik at jeg får kvalmeanfall, selv om jeg også ikke synes slike tråder ikke er av de mest spennende.

Men det er jo bare å hoppe over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 280
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    68

  • amber sun

    18

  • IngenLurerDenneGutten

    14

  • Goliath

    9

Gjest Othilie

Men det er jo ganske tydelig at man mangler noe her i livet om man føler et så enormt å flørte så heftig på nettet. Dessuten tviler jeg på at deres evt kjærester hadde syntes det var så morro.

Jeg synes dessuten at de overdriver litt, de vet liksom ikke når de skal slutte. Det var litt artig i begynnelsen - men når de bare fortsetter i all evighet. Det er ikke gøy _alltid_, og de bare kverner rundt det samme om og om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Othilie

Det er ikke slik at jeg får kvalmeanfall, selv om jeg også ikke synes slike tråder ikke er av de mest spennende.

Men det er jo bare å hoppe over.

Det er bare det at de lurer seg inn i alle slags tråder - og da er det ikke så lett å unngå.

Til og med i den tråden om klikker på DOL - nettopp hvor enkelte mente at det ble masse tull og fjas som kom i alle slags tråder.

Jeg har for så vidt ikke noe ikke noe i mot flørtingen deres - jeg synes bare det blir litt teit når det handler om det samme om og om igjen, og de dukker opp i alle slags tråder. Det er liksom grenser for hvor lenge det er gøy.

Men for all del, bare la dem holde på - det fins verre ting på DOL :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2791421

Dette er et av de mer kvalme eksempler, men de to pleier ikke flørte. Mrxx og Lurulf er vel verst. Uansett synes jeg det blir litt teit, også virker de liksom så stakkarslige når de så tydelig viser hvor lite oppmerksomhet de må få IRL.

Er det noen grunn til at du ikke kan benytte ett nick i det minste i den samme tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle individualister, og har forskjellig smak når det gjelder det meste - heldigvis.

Alt som står i alle tråder vil derfor nødvendigvis ikke være like interessant eller "ok" for alle.

Ergo er løsningen så ENKEL som at man unnlater å lese innlegg man vet at man ikke liker....eller slutte å lese så snart man får "misstanke" om det.

For hvorfor leser du da disse?

For å ha noe å ergre deg over?

For å kunne kritisere andre her?

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel, nå tror vi bare det er en billig dust som har ekstremt behov for anerkjennelse... Mann kan du jo være likevel, jeg vet jo ikke legningen din.

Og vi andre her aner ikke en gang hvor mange nick du opererer med her - også i denne ene tråden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke har skjønt betydningen av en uskyldig flørt, det være ser her eller der, så er det igrunn deg det er mest synd på.

En flørt betyr ikke nødvendigvis mangel på "noe", for mange er det kun en hyggelig måte å kommunisere på.

må si meg enig i "merkelige greier" der... men jeg er jo selvfølgelig helt enig i deg at det er fint å flørte med andre. det gjør jeg, og det gjør min kjære. men ingen av oss flørter på den måten mange av de på dol gjør.

jeg tror ikke at noen av de som flørter her inne (sånn flørting en bare gjør med kjæresten) går ut å har sex med vedkommende. men hadde det vært så enkelt, kunne jeg jo vært luremus til alle mine venner og bekjente, siden jeg har kjærest og aldri vil ha sex med de likevel.

nei, fy-fy. det jeg ikke vil kjæresten skal gjøre mot andre jenter, gjør heller ikke jeg mot andre gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet alle hvem som er idioten på DOL, den plassen greier ingen ta fra deg. Og er de tnoen som kan skvaldre her så er det nettopp deg.

*LOL*

Ikke barer lirer du av deg noe som er så sytete, barnslig og uintelligent at det konkurrerer med det aller "beste", men du presterer å trøkke huet enda lenger inn :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forsøpler veldig med sånt fjas, og det kommer igjen og igjen. Av de samme personene ofte. Den linken jeg la inn var bare kvalm, og ikke så veldig representativ.

Det har vel kun vært én "forsøpling" i løpet av de siste timene her, og det er tråden din :-)

Og de som har litt mellom ørene unnlater å syte over det.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg er ikke kvinnen20

Heh-heh. Sjelden ser man så mye uintelligent skvalder som du og et par andre klarer å trøkke ut av dere i denne tråden. Det er rett og slett underholdende :-)

Noe annet er at dette er en feig liten mark, som ikke tør å skrive en slik tråd med sitt egentlige nick, og i tillegg har huet så langt opp i ræva at håpene om å få dratt det ut er mikroskopiske :-)

Jajajaja....kom igjen og syt om ufin oppførsel etc og bla-bla. Det endrer ikke fakta. En spade bør kalles en spade.

"........................................."

nå sier jeg dette til deg på en rolig måte, og jeg håper jeg ikke får bøtter og spann etter meg når det er sagt.

helt seriøst, så er det faktisk vanskelig å skrive nicket mitt til deg noen ganger. du kan en gang i blandt ta litt av når du svarer folk. jeg blir faktisk litt provosert av og til, men jeg lar være å svare deg fordi jeg orker bare ikke å få kjeft, og jeg orker ikke trigge deg.

du er helt sikkert en helt all-right person, jeg kan ikke dømme deg siden jeg aldri har sett kroppsspråket ditt. jeg vet ikke om du hån-ler, ler eller griner når du sitter på den andre siden av kabelen, og dette fører naturligvis lett til misforståelser, når 80% av budskapet er non-verbalt.

jeg er ikke redd for konfrontering i RL. da blir jeg helst aldri misforstått, og om jeg blir, kommer vanligvis vennene tilbake til meg og spør meg "misforsto jeg deg, eller var dette noe du mente negativt mot meg". det er ihvertfall det jeg prøver å gjøre mot dem, slik at jeg unødvendig trenger å ta noe tungt. da kan begge parter få en sjans for å forklare seg.

jeg orker bare ikke bruke energi på å ikke like andre. liker ikke de meg, og bruker tiden på å irritere seg over meg og min personlighet, er det jo ganske synd for de. liker jeg ikke dem, aksepterer jeg at ved noen folk så passer ikke kjemien. men jeg orker ikke å merkbart unngå dem eller å putte på meg et falskt smil og en falsk latter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå sier jeg dette til deg på en rolig måte, og jeg håper jeg ikke får bøtter og spann etter meg når det er sagt.

helt seriøst, så er det faktisk vanskelig å skrive nicket mitt til deg noen ganger. du kan en gang i blandt ta litt av når du svarer folk. jeg blir faktisk litt provosert av og til, men jeg lar være å svare deg fordi jeg orker bare ikke å få kjeft, og jeg orker ikke trigge deg.

du er helt sikkert en helt all-right person, jeg kan ikke dømme deg siden jeg aldri har sett kroppsspråket ditt. jeg vet ikke om du hån-ler, ler eller griner når du sitter på den andre siden av kabelen, og dette fører naturligvis lett til misforståelser, når 80% av budskapet er non-verbalt.

jeg er ikke redd for konfrontering i RL. da blir jeg helst aldri misforstått, og om jeg blir, kommer vanligvis vennene tilbake til meg og spør meg "misforsto jeg deg, eller var dette noe du mente negativt mot meg". det er ihvertfall det jeg prøver å gjøre mot dem, slik at jeg unødvendig trenger å ta noe tungt. da kan begge parter få en sjans for å forklare seg.

jeg orker bare ikke bruke energi på å ikke like andre. liker ikke de meg, og bruker tiden på å irritere seg over meg og min personlighet, er det jo ganske synd for de. liker jeg ikke dem, aksepterer jeg at ved noen folk så passer ikke kjemien. men jeg orker ikke å merkbart unngå dem eller å putte på meg et falskt smil og en falsk latter...

Heh-heh. Hva er det du snakker om her, da? Her kaller jeg en spade for en spade, og hvis du ser på resten denne feige lille dotten skriver nedover i tråden her, så bekrefter h*n flere ganger at huet sitter rimelig fast oppi der.

Hvis du har problemer med å skrive nicket ditt til meg, så er jo det trist. Jeg blir verken sint eller provosert i diskusjoner, men når det som sies er så til de grader uintelligent, så er jeg lite interessert i å bruke utelukkende saklige ord. Jeg er ikke alltid like flink til å ta hensyn til at enkelte er ekstremt finfølende, så det kan jeg bare beklage.

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh-heh. Sjelden ser man så mye uintelligent skvalder som du og et par andre klarer å trøkke ut av dere i denne tråden. Det er rett og slett underholdende :-)

Noe annet er at dette er en feig liten mark, som ikke tør å skrive en slik tråd med sitt egentlige nick, og i tillegg har huet så langt opp i ræva at håpene om å få dratt det ut er mikroskopiske :-)

Jajajaja....kom igjen og syt om ufin oppførsel etc og bla-bla. Det endrer ikke fakta. En spade bør kalles en spade.

"........................................."

Det er jo ikke så rart at man ikke våger å bruke sitt eget nick når man får denslags edder og galle slengt etter seg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Othilie

Det er jo ikke så rart at man ikke våger å bruke sitt eget nick når man får denslags edder og galle slengt etter seg, da.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle individualister, og har forskjellig smak når det gjelder det meste - heldigvis.

Alt som står i alle tråder vil derfor nødvendigvis ikke være like interessant eller "ok" for alle.

Ergo er løsningen så ENKEL som at man unnlater å lese innlegg man vet at man ikke liker....eller slutte å lese så snart man får "misstanke" om det.

For hvorfor leser du da disse?

For å ha noe å ergre deg over?

For å kunne kritisere andre her?

Eller?

Det er nå engang slik i et diskusjonsforum at innlegg fra andre tråder kan inspirere til en ny tråd.

Leser man langt nede i en tråd som startet om noe annet at noen f eks vasker tøyet sitt på en bestemt måte, så kan det kanskje dukke opp en ny tråd: "inspirert av tråden nedenfor - hvordan vasker du tøyet ditt".

I et debattforum må man vel få lov til å debattere i hvilken grad folk bedriver denslags nettflørting, om partneren synes det er ok etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i det minste en positiv effekt av at flørtingen blir lagt merke til - det er ikke så mange som tror at nicket mitt tilhører en mann lenger :)

*Hehe* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så rart at man ikke våger å bruke sitt eget nick når man får denslags edder og galle slengt etter seg, da.

Hvilken eder og galle? Hvis man begynner å syte om at folk ikke snakker rom det en selv vil lese og snakke om, og klager over alt en ikke liker men ikke gider å ignorere - sorry, men da burde man dra ut hodet. Beklager hvis du er så fintfølende at du ikke tåler slikt. Det er stor forskjell på å uttrykke sin mening og å syte som en lite unge.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel, nå tror vi bare det er en billig dust som har ekstremt behov for anerkjennelse... Mann kan du jo være likevel, jeg vet jo ikke legningen din.

Største dusten i denne sammenhengen må vel være deg. Ikke nok med at du opererer med flere nick, du har faen ikke baller til å bruke ditt eget nick når du slenger dritt til andre engang.

Jeeezes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så rart at man ikke våger å bruke sitt eget nick når man får denslags edder og galle slengt etter seg, da.

Morsomt dette. Prozzie er svær i kjeften (og skal ha honnør for det), men får apoplektisk anfall hvis noen svarer med tilnærmet samme mynt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...