Gå til innhold

Buk plastikk operasjon


mayk

Anbefalte innlegg

HVor lang tid tok operasjonen din? Min tok 4 timer. Og jeg var veldig skravlesyk når jeh våkna fr anarkosa. Nesten litt morsomt det. :)

Hvor mange dager lå du på sykehuset? Kom inn på mandag, og hjem på lørdag. Hvor mange adger hadde du dren? Jeg hadde de 3, og jeg hadde 2.

Må jo spørre. ;)

Operasjonen tok ca 2 timer. Å når jeg våknet var jeg kjempe sulten!! av alle ting!! He...he:-) Å skravle syk ja!! Ringte til flere mens jeg lå der. Jeg opererte ved Ringvoll klinikken i Askim. Og det var inn og ut samme dag. Lå til observasjon i ca 3 timer etter også var det hjem! Hadde 1 dren, og det fjernet jeg dagen etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mayk

    33

  • fant

    32

  • pepsi6

    2

Mest aktive i denne tråden

HVor lang tid tok operasjonen din? Min tok 4 timer. Og jeg var veldig skravlesyk når jeh våkna fr anarkosa. Nesten litt morsomt det. :)

Hvor mange dager lå du på sykehuset? Kom inn på mandag, og hjem på lørdag. Hvor mange adger hadde du dren? Jeg hadde de 3, og jeg hadde 2.

Må jo spørre. ;)

Ser du har blitt operert på Ringvoll klinikken avdeling Askim.

Jeg skal igjennom en bukplastikk der i november.

Lurte derfor på hva dine erfaringer med å bli operert der er?

Er dem koselige og sånn der?

Hvem opererte deg?

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operasjonen tok ca 2 timer. Å når jeg våknet var jeg kjempe sulten!! av alle ting!! He...he:-) Å skravle syk ja!! Ringte til flere mens jeg lå der. Jeg opererte ved Ringvoll klinikken i Askim. Og det var inn og ut samme dag. Lå til observasjon i ca 3 timer etter også var det hjem! Hadde 1 dren, og det fjernet jeg dagen etter!

Hei igjen¨

Hvrodan er formen om dagen?

Jeg klør en del for tiden, men det er jo bare fint regner jeg med.

Bytta teip for to dager siden, og arret ser fint ur. Nesten ikke skorpe igjen på sidene.

Tar du på teipen loddrett eller vannrett?

Jeg fikk beskjed om små teip biter, loddrett.

Fortsatt god bedring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen¨

Hvrodan er formen om dagen?

Jeg klør en del for tiden, men det er jo bare fint regner jeg med.

Bytta teip for to dager siden, og arret ser fint ur. Nesten ikke skorpe igjen på sidene.

Tar du på teipen loddrett eller vannrett?

Jeg fikk beskjed om små teip biter, loddrett.

Fortsatt god bedring. :)

Hei! Joda formen er bra den bortsett fra at jeg er veldig forkjøla! Hosta masse igår og fikk skikkelig vondt i magen, men bedre idag! Jeg var å tok resten av stinga i navelen igår, og det ser pent ut! Så fint at arret ditt ser bra ut! Har du fått beskjed om å masere det når det er tørt?(ikke væsker mer) Jeg bruker silke teip. Den klør ikke så mye som den andre og er "lettere" å få av.(syntes jeg) Jeg tar også små stykker med teip, for da må en ikke dra de så veldig liksom! Setter de på vannrett jeg, men sikkert ikke nøye hvordan en gjør det! Hvor lenge har du fått beskjed om å bruke teip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har blitt operert på Ringvoll klinikken avdeling Askim.

Jeg skal igjennom en bukplastikk der i november.

Lurte derfor på hva dine erfaringer med å bli operert der er?

Er dem koselige og sånn der?

Hvem opererte deg?

Takk for svar

Hei.

så innlegget ditt først nå!

Jeg har vel ikke så mye positivt å si om de som er på avd. der man ligger til observasjon. Følte ikke at de var noe hyggelige liksom! Jeg til og med "krangla" med ho ene sykepleieren rett etter de hadde vekket meg og jeg skulle på do! Men det kan være tilfeldig at det var sånn den dagen da!

Det var Bo Cederqvist som opererte meg! Og all honør til han og hans team!! Utrolig bra!!

Lykke til!! Og spør gjerne mer hvis det er noe jeg kan svare på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har blitt operert på Ringvoll klinikken avdeling Askim.

Jeg skal igjennom en bukplastikk der i november.

Lurte derfor på hva dine erfaringer med å bli operert der er?

Er dem koselige og sånn der?

Hvem opererte deg?

Takk for svar

Hei.

så innlegget ditt først nå!

Jeg har vel ikke så mye positivt å si om de som er på avd. der man ligger til observasjon. Følte ikke at de var noe hyggelige liksom! Jeg til og med "krangla" med ho ene sykepleieren rett etter de hadde vekket meg og jeg skulle på do! Men det kan være tilfeldig at det var sånn den dagen da!

Det var Bo Cederqvist som opererte meg! Og all honør til han og hans team!! Utrolig bra!!

Lykke til!! Og spør gjerne mer hvis det er noe jeg kan svare på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

så innlegget ditt først nå!

Jeg har vel ikke så mye positivt å si om de som er på avd. der man ligger til observasjon. Følte ikke at de var noe hyggelige liksom! Jeg til og med "krangla" med ho ene sykepleieren rett etter de hadde vekket meg og jeg skulle på do! Men det kan være tilfeldig at det var sånn den dagen da!

Det var Bo Cederqvist som opererte meg! Og all honør til han og hans team!! Utrolig bra!!

Lykke til!! Og spør gjerne mer hvis det er noe jeg kan svare på!!!!

Takk så mye for svar:)

Jeg skal opereres av Dr Jan Frøyen jeg..koselig han.

Jeg får dette dekket i gjennom staten.

Jeg var igjennom det samme inngrepet for ca 1 år siden på Ringerike sykehus,og for å si det sånn som legen sa.

Magen min ser ikke ut i måneskinn!

Skal bli deilig å få det retta på:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for svar:)

Jeg skal opereres av Dr Jan Frøyen jeg..koselig han.

Jeg får dette dekket i gjennom staten.

Jeg var igjennom det samme inngrepet for ca 1 år siden på Ringerike sykehus,og for å si det sånn som legen sa.

Magen min ser ikke ut i måneskinn!

Skal bli deilig å få det retta på:)

Klem

Magen min var heller ikke pen! Helt grusom igrunn!! Men jeg trodde Dr Frøyen var på Askim klinikken..ikke Ringvoll?? Det blir helt sikkert kjempe bra!! Masse lykke til!! Er jo 15 dager siden idag jeg var inne! Å er fornøyd! har jo fått flat mage!! Helt utrolig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for svar:)

Jeg skal opereres av Dr Jan Frøyen jeg..koselig han.

Jeg får dette dekket i gjennom staten.

Jeg var igjennom det samme inngrepet for ca 1 år siden på Ringerike sykehus,og for å si det sånn som legen sa.

Magen min ser ikke ut i måneskinn!

Skal bli deilig å få det retta på:)

Klem

Var ikke helt med nå- har du tatt den operasjonen før, uten at det ble bra???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Joda formen er bra den bortsett fra at jeg er veldig forkjøla! Hosta masse igår og fikk skikkelig vondt i magen, men bedre idag! Jeg var å tok resten av stinga i navelen igår, og det ser pent ut! Så fint at arret ditt ser bra ut! Har du fått beskjed om å masere det når det er tørt?(ikke væsker mer) Jeg bruker silke teip. Den klør ikke så mye som den andre og er "lettere" å få av.(syntes jeg) Jeg tar også små stykker med teip, for da må en ikke dra de så veldig liksom! Setter de på vannrett jeg, men sikkert ikke nøye hvordan en gjør det! Hvor lenge har du fått beskjed om å bruke teip?

Hei.

Jeg skal bruke teipen i 3 mnd. Har en brun teip som heter micropure. Den er hudvennlig og puster liksom.

Ja, har fått beskjed om å massere arret. Men jeg har ikke begynt med det enda, tørr ike. :P

Uff, så dumt med hsotinga da. Men kan du ikke ringe legen å få noe hostedempende? Forklar situasjonen.

God bedring til deg. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg skal bruke teipen i 3 mnd. Har en brun teip som heter micropure. Den er hudvennlig og puster liksom.

Ja, har fått beskjed om å massere arret. Men jeg har ikke begynt med det enda, tørr ike. :P

Uff, så dumt med hsotinga da. Men kan du ikke ringe legen å få noe hostedempende? Forklar situasjonen.

God bedring til deg. klem

Hei igjen!

Hostinga har gitt seg litt, har fått sterk hoste mix!!! Åssen går det med deg da?? Er du fornøyd med resultatet så langt? Syntes fortsatt at jeg har en kul på magen, og den er veldig hard!! leste på nettet ista at en skal begynne å massere etter 3 uker..så nå er det snart på tide å begynne med det!! God helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Hostinga har gitt seg litt, har fått sterk hoste mix!!! Åssen går det med deg da?? Er du fornøyd med resultatet så langt? Syntes fortsatt at jeg har en kul på magen, og den er veldig hard!! leste på nettet ista at en skal begynne å massere etter 3 uker..så nå er det snart på tide å begynne med det!! God helg:-)

Auda, gruer til masseringa. Redd det skal gjøre vondt.

Hvor ofte og lenge skal en massere da?

Det går bra her. Begynner å bli rettere i ryggen nå også.

Arret synes jeg ser fint ut så langt. Har fremdeles hevelse i magen, og er nummen i nederste del av magen. Men det hjelper seg det også. :)

God helg til deg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Hostinga har gitt seg litt, har fått sterk hoste mix!!! Åssen går det med deg da?? Er du fornøyd med resultatet så langt? Syntes fortsatt at jeg har en kul på magen, og den er veldig hard!! leste på nettet ista at en skal begynne å massere etter 3 uker..så nå er det snart på tide å begynne med det!! God helg:-)

Hei igjen. :D

Hvordan går det med arret og alt?

Jeg har fått et lite (erte) område som har blitt rødt. Midt i så er det en hvit prikk.

Har du sett noe slikt på deg

Begynner å bli forkjøla, med kløende hals. Tar turen til legen i morgen, i håp om noe som hjelper på halsen. ;)

Har du før og etter bilder av magen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen. :D

Hvordan går det med arret og alt?

Jeg har fått et lite (erte) område som har blitt rødt. Midt i så er det en hvit prikk.

Har du sett noe slikt på deg

Begynner å bli forkjøla, med kløende hals. Tar turen til legen i morgen, i håp om noe som hjelper på halsen. ;)

Har du før og etter bilder av magen din?

Hei.

forkølelse nå er ikke noe godt! Håpe du får noe som hjelper skikkelig!!!

Jeg har også sånn rød liten sak med hvit prikk inni. kan ligne på en kvise egentlig. Har ikke gjort noe med det, for syntes ikke det er vondt, og håper den går bort av seg selv!!! Jeg har tatt noen "etter" bilder! Før er egentlig ikke noe å ha!!! He..he... Tenkte å spørre legen som opererte meg om å få det fra han!!

I natt er det liksom siste natta med body`n på. Er litt usikker på om jeg tørr å sove uten i morgen...... God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

forkølelse nå er ikke noe godt! Håpe du får noe som hjelper skikkelig!!!

Jeg har også sånn rød liten sak med hvit prikk inni. kan ligne på en kvise egentlig. Har ikke gjort noe med det, for syntes ikke det er vondt, og håper den går bort av seg selv!!! Jeg har tatt noen "etter" bilder! Før er egentlig ikke noe å ha!!! He..he... Tenkte å spørre legen som opererte meg om å få det fra han!!

I natt er det liksom siste natta med body`n på. Er litt usikker på om jeg tørr å sove uten i morgen...... God bedring!!

Hvor har du den røde saken med prikk inni da?

Tenkte å be legen se på det i morgen, i samme slengen.

Ei ana jeg har "snakka" med, hadde også hatt noe slikt. Var visst tråden de har sydd med som hadde hvert inni den prikken hos henne. Jaja.

Kjenner ikke noe til det jeg heller, men jeg har vel ikke så mye følelser der enda heller tror jeg.

Du skulle bare ha bodyen i 3 uker du? Skal ha den i 4 jeg. Gruer også til å ha den av om natta ja.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du den røde saken med prikk inni da?

Tenkte å be legen se på det i morgen, i samme slengen.

Ei ana jeg har "snakka" med, hadde også hatt noe slikt. Var visst tråden de har sydd med som hadde hvert inni den prikken hos henne. Jaja.

Kjenner ikke noe til det jeg heller, men jeg har vel ikke så mye følelser der enda heller tror jeg.

Du skulle bare ha bodyen i 3 uker du? Skal ha den i 4 jeg. Gruer også til å ha den av om natta ja.

:)

Hei.

Den prikken sitter liksom i arret mitt nede ved hår feste.. Er nok ikke umulig at det er som ho andre sa.... stinga som kommer ut på en måte!!! Spent på hva legen sier til deg idag jeg!!! Håper du mailer når du har vært der!

Lurer på hvorfor de sier så forskjellig ang den body`n, det er jo samme operasjon;:-)

Lykke til hos legen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Den prikken sitter liksom i arret mitt nede ved hår feste.. Er nok ikke umulig at det er som ho andre sa.... stinga som kommer ut på en måte!!! Spent på hva legen sier til deg idag jeg!!! Håper du mailer når du har vært der!

Lurer på hvorfor de sier så forskjellig ang den body`n, det er jo samme operasjon;:-)

Lykke til hos legen!!!!!

Ja, da har jeg hvert hos legen.

Kommer hostesaft på bussen, så håper jeg det hjelper, så jeg får sove litt mer i natt. ;)

Ang det røde, så kunne det være en deffekt i hude, men som absolutt kunne gå vekk.

Jeg skulle rense det hver dag, med klohexedin, og følge med bare.

JA, rart det der med beltet. Men jeg har det gjerne på om natta 1-2 uker til jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg hvert hos legen.

Kommer hostesaft på bussen, så håper jeg det hjelper, så jeg får sove litt mer i natt. ;)

Ang det røde, så kunne det være en deffekt i hude, men som absolutt kunne gå vekk.

Jeg skulle rense det hver dag, med klohexedin, og følge med bare.

JA, rart det der med beltet. Men jeg har det gjerne på om natta 1-2 uker til jeg. ;)

Godt at du fikk noe for hosten da!!!! Så litt på mitt ista når jeg dusja..og jeg syntes det kan se ut som bettenelse.

Bør nok være flink til å rense og lufte det tror jeg!!

Har du fortsatt kompress på navelen din?? Og hvor ofte bytter du teip?? Er ille redd for å bruke den samme etter dusjing, for de sa at det var masse bakterier i vannet.. også liker jeg ikke å dra av den tipen hver dag eller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du fikk noe for hosten da!!!! Så litt på mitt ista når jeg dusja..og jeg syntes det kan se ut som bettenelse.

Bør nok være flink til å rense og lufte det tror jeg!!

Har du fortsatt kompress på navelen din?? Og hvor ofte bytter du teip?? Er ille redd for å bruke den samme etter dusjing, for de sa at det var masse bakterier i vannet.. også liker jeg ikke å dra av den tipen hver dag eller!!

Fikk bare beskjed om å ha teip på navelen også jeg. Så jeg har bare det der også.Jeg bytter teip 1 gang i uka. Men akkurat der det er rødt, kommer jeg nok til å gjøre det hver dag nå, så jeg får renset skikkelig. Skulle ikke gjøre noe å bytte teipen hver dag sa de på sykehuset.

Men når det roe eventuellt roer seg ned igjen, så skifter jeg nok litt sjeldnere igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare beskjed om å ha teip på navelen også jeg. Så jeg har bare det der også.Jeg bytter teip 1 gang i uka. Men akkurat der det er rødt, kommer jeg nok til å gjøre det hver dag nå, så jeg får renset skikkelig. Skulle ikke gjøre noe å bytte teipen hver dag sa de på sykehuset.

Men når det roe eventuellt roer seg ned igjen, så skifter jeg nok litt sjeldnere igjen. ;)

Okay.. Hvor er du har sånn rødt da?? Da jeg hadde bryst reduksjon for 4 år siden, fikk jeg skikkelig bet, under ene puppen, og det var også sånn rødt med hvit/gul guff i. Å det var ikke godt..og der er stygt ennå!!!

Jeg har på sånn jelonett på navelen ennå jeg da.. Har du sår/skorpe der ennå?? Spørr om mye rart jeg nå:-) he..he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...