Gå til innhold

Buk plastikk operasjon


mayk

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan ser disse stingene ut?

Skal ikke på kontroll i det hele ttt, før det har gått 3 mns jeg. Litt rart egentlig.

De sier at de syr sammen musklene, men det er bare vevet de syr sammen, sa de til meg. Men jeg vet jo ikke.

Godt å få fjernba stinga da ville jeg tro. Men de skal vel forsvinen av seg selv, hvis ikke de blir fjerna?

På den ene brosjyra jeg leste på sykehsuet, sto det at det tok 3 til 4 timer.

Hehe, mange forskjellige greier ute å går ja...

Gjorde du det privat, elelr offentlig?

Klem

De stinga skulle jo egentlig bli borte av seg selv..men noen som kommer ut..

Jeg har kjent tråden når jeg har masert om kveldene.. litt ekkelt.. stive og harde liksom..

Jeg opererte på privat klinikk, men fikk det dekket av det offentlige! Du da? Gjorde du det for egen regning??

når det gjelder de musklene har jeg ikke peiling.. bare håpe at det blir bedre enn det er nå!!

Er du fornøyd med resultatet ditt da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mayk

    33

  • fant

    32

  • pepsi6

    2

Mest aktive i denne tråden

De stinga skulle jo egentlig bli borte av seg selv..men noen som kommer ut..

Jeg har kjent tråden når jeg har masert om kveldene.. litt ekkelt.. stive og harde liksom..

Jeg opererte på privat klinikk, men fikk det dekket av det offentlige! Du da? Gjorde du det for egen regning??

når det gjelder de musklene har jeg ikke peiling.. bare håpe at det blir bedre enn det er nå!!

Er du fornøyd med resultatet ditt da???

Oki, nesten ikke massert jeg. Men kjenenr ikek noe gjennom teipen iallefall. :)

Fikk det dekket av astaten jeg også. Og gjorde det som sagt på offentlig sykehus.

Håper det blir bedre her og. E ganske hoven (håper og tror jeg) og er såt og øm ove det meste av magen.

Så langt er jeg fornlyd med resultatet ja.

Tror det blir bra. :)

Andre som har sett bilde av før og etter, sier det ser veeeldig bra ut. Så da velger jeg og tro på dem. ;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, nesten ikke massert jeg. Men kjenenr ikek noe gjennom teipen iallefall. :)

Fikk det dekket av astaten jeg også. Og gjorde det som sagt på offentlig sykehus.

Håper det blir bedre her og. E ganske hoven (håper og tror jeg) og er såt og øm ove det meste av magen.

Så langt er jeg fornlyd med resultatet ja.

Tror det blir bra. :)

Andre som har sett bilde av før og etter, sier det ser veeeldig bra ut. Så da velger jeg og tro på dem. ;)

Klem

Jeg har også blitt mye bedre asså!!!

Henge magen er jo borte og det er vannvittig deilig!!!!! Men om jeg har gått ned noe i kles str er jeg ikke så sikker på!

Fikk beskjed idag at det kunne være håvent og ømt i ca 6 mnd, og at en måtte begynne å leve "normalt" og bruke magen en gor stund før en ser helt hvordan det blir!

Svigerinna mi så meg på lørdag, og syntes jeg var blitt kjempe fine!! Så jeg har jo også bare fått positive tilbake meldinger!!

men jeg hadde kanskje litt for store forventninger til dette!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blitt mye bedre asså!!!

Henge magen er jo borte og det er vannvittig deilig!!!!! Men om jeg har gått ned noe i kles str er jeg ikke så sikker på!

Fikk beskjed idag at det kunne være håvent og ømt i ca 6 mnd, og at en måtte begynne å leve "normalt" og bruke magen en gor stund før en ser helt hvordan det blir!

Svigerinna mi så meg på lørdag, og syntes jeg var blitt kjempe fine!! Så jeg har jo også bare fått positive tilbake meldinger!!

men jeg hadde kanskje litt for store forventninger til dette!!

Klem

Jeg har ikke gått ned i str. Det vet jeg, selv om jeg ikek har prøvd de vanlige klærne mine enda. Går i gode tøybukser jeg assa. :)

6 mnd med hovent og ømt. Det var lenge det. Håper da ikek vi går så lenge.

Gøy med positive tilbakemeldinger ja. Har du bilde på datan eller?

Er redd jeg kanskje hadde det også. Men er uansett veldig fornøyd. Spessielt pga at det er lite strekk merker igjen, og magen ikke henger. :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått ned i str. Det vet jeg, selv om jeg ikek har prøvd de vanlige klærne mine enda. Går i gode tøybukser jeg assa. :)

6 mnd med hovent og ømt. Det var lenge det. Håper da ikek vi går så lenge.

Gøy med positive tilbakemeldinger ja. Har du bilde på datan eller?

Er redd jeg kanskje hadde det også. Men er uansett veldig fornøyd. Spessielt pga at det er lite strekk merker igjen, og magen ikke henger. :)

klem

Syntes det er så godt å høre at det ikke bare er meg!!

Strekk merkene mine er også blitt veldig mye bedre!!

Bare litt på under magen liksom!!

Ja jeg har bilde på dataen, og på mobil tlf.. He..he...

Alt er bedre enn hvordan jeg så ut asså!!!

Prøver også å bare gå i "strikk" bukser som ikke strammer.. men nå begynner jeg å bli lei det også!! Hvor høy er du?? Måtte du ned i vekt før operasjonen?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er så godt å høre at det ikke bare er meg!!

Strekk merkene mine er også blitt veldig mye bedre!!

Bare litt på under magen liksom!!

Ja jeg har bilde på dataen, og på mobil tlf.. He..he...

Alt er bedre enn hvordan jeg så ut asså!!!

Prøver også å bare gå i "strikk" bukser som ikke strammer.. men nå begynner jeg å bli lei det også!! Hvor høy er du?? Måtte du ned i vekt før operasjonen?

Klem

Hei. :)

Nei, måtte ikek gå ned i vekt føre. Var gått nok ned fra før av. ;)

Du har ikke en mail adresse elelr noe da, så kunne vi utveksle bilder? :pystre:

Er så sår over hele magen for tiden jeg. Akkurat som om jeg har et blåmerke over hele. Men en kan vel ikek regne med ana. :P

Glemte å ta pencelinen min i dag til morran. Tro om jeg skal ta 2 i kveld. :P

Sov forresten på siden for første gang, i dag til morran, og det gikk veldig greit. :)

Men tror ikek jeg tør sove uten bodyen riktig enda da. Mest fordi ungen våkner på natta, så da er det litt hit og dit

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. :)

Nei, måtte ikek gå ned i vekt føre. Var gått nok ned fra før av. ;)

Du har ikke en mail adresse elelr noe da, så kunne vi utveksle bilder? :pystre:

Er så sår over hele magen for tiden jeg. Akkurat som om jeg har et blåmerke over hele. Men en kan vel ikek regne med ana. :P

Glemte å ta pencelinen min i dag til morran. Tro om jeg skal ta 2 i kveld. :P

Sov forresten på siden for første gang, i dag til morran, og det gikk veldig greit. :)

Men tror ikek jeg tør sove uten bodyen riktig enda da. Mest fordi ungen våkner på natta, så da er det litt hit og dit

Klem

Hei.

Joda jeg har mail adr.

[email protected]

Kanskje like greit.. så slipper vi å bruke opp denne siden...he..he...

Send meg en mail du da!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...