Gå til innhold

Navnekonkuranse


Gjest lurulf

Anbefalte innlegg

Noe annet om lange nick; hvor ble det av engelen som hadde med vin eller eddik? Endret ikke hun navn til noe annet med engel?

Jeg er så dårlig med nick, kanskje det er derfor jeg blir så ergelig hver gang folk skifter og det tar lang tid før jeg skjønner hvem det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hare1365380455

    21

  • cecily

    11

  • Patsi

    8

  • favn

    6

Mest aktive i denne tråden

"Ulvinnen Lurulf" er det beste sålangt :-)

Takk for forslaget!

Jeg lar tråden stå noen dager før jeg bestemmer meg, å skifte nick er et stort skritt å ta...

Da vet vi til og med hvem du er ;o)

Nickskifte er en alvorlig sak. Jeg tror ikke jeg hadde klart å skifte, jeg tror snart jeg heter Dorthe jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dårlig med nick, kanskje det er derfor jeg blir så ergelig hver gang folk skifter og det tar lang tid før jeg skjønner hvem det er.

Jeg er enig med deg, det er derfor jeg har holdt på "lurulf" så lenge.

Det er litt synd om jeg blir et "ukjent" nick nå, så det er en av grunnene til at jeg vil ha et nick som gjør det lett å huske at jeg var "lurulf".

"Ulvinnen lurulf" er genialt i så måte, men jeg må smake litt på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i at det nicket var feminint, men det var ganske så langt unna "Lurulf"...

Lurine Gurisprekken eller Gurrine Luresprekken da.

Bedre ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Jeg er så dårlig med nick, kanskje det er derfor jeg blir så ergelig hver gang folk skifter og det tar lang tid før jeg skjønner hvem det er.

Jeg er IKKE flink til å skjønne hvem det er (de som bytter), så jeg forstår deg der. Lurulf får gi oss beskjed hva det nye nicket blir!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

:-)

Tenk du, og kom med tilbakemelding. Jeg forandrer ikke nick før om noen dager uansett!

Til den lure ulven: Bare gi beskjed hva det nye nicket blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

"Lurifaxine" vet jeg ikke helt...

Hva syns du om Lurifoxine? Så går jeg fra ulv til rev?

Lurifox uten -ine til sist heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg er enig med deg, det er derfor jeg har holdt på "lurulf" så lenge.

Det er litt synd om jeg blir et "ukjent" nick nå, så det er en av grunnene til at jeg vil ha et nick som gjør det lett å huske at jeg var "lurulf".

"Ulvinnen lurulf" er genialt i så måte, men jeg må smake litt på det...

Men det går det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å søren, trodde du var ei kjerring på 40, kanskje 50:0)

Bruker kjerringer på 40 eller 50 hofteholder da? Du må vel høyere opp i alder for å finne det, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...