Gå til innhold

Nå må den forj*&%/# kvalmen gi seg snart!


annegunn

Anbefalte innlegg

Hadde det enda vært så vel...

Men du har ikke noe å glede deg til altså. Ikke i det hele tatt.

Gå å legg deg!

Og ta det som en ordre.

Det er da klart jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • annegunn

    34

  • Gyda

    5

  • mariaflyfly

    5

  • serendipity

    5

Mest aktive i denne tråden

He he.. flaks ;-) Men du er vel ikke førti? (alstå ikek at det er så ille, men jeg har bare innbilt meg at du var sånn 32? eller noe....

Midt i mellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysjom!

Gå og legg deg heter det.

Hehe....

Du skal få lov å glede deg, hvis du lover meg å ikke glede deg så mye til de 3-4 første månedene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var jeg jo ikke... Jeg var 26 helt til en uke før jentungen ble født, sånn var det.

Guri...

ja ja, 27 er da en glimrende alder det også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat. Og så var jeg 26 da jentungen ble født...

Jeg fikk den eldste da jeg var 31 og minstemann da jeg var 39, uten å være kvalm noen av gangene. På den annen side har jeg ikke så lett for å bli gravid som du.

Forresten, hvis noen sier til deg at "etter 7 år er du som førstegangsfødende igjen" eller noe sånt, så er det (som så mye annet rundt graviditet og fødsel) bare en ur-teit myte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den eldste da jeg var 31 og minstemann da jeg var 39, uten å være kvalm noen av gangene. På den annen side har jeg ikke så lett for å bli gravid som du.

Forresten, hvis noen sier til deg at "etter 7 år er du som førstegangsfødende igjen" eller noe sånt, så er det (som så mye annet rundt graviditet og fødsel) bare en ur-teit myte.

Å være gravid mer en sju år etter er ihvertfall ikke som å være gravid for første gang, det skal være sikkert.

Vi har forøvrig allerede fått høre den med to enebarn... Og det av svigermor, som har 6.5 år mellom sine. Heldigvis kunne datteren hennes fortelle henne at man ikke er enebarn, selv om storebror er 6.5 år eldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Gå å legg deg!

Og ta det som en ordre.

Det er da klart jeg gleder meg.

Klart du skal glede deg!

Husker du ikke at vi ble enige om at du får et helt problemfritt svangerskap? De finnes, de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være gravid mer en sju år etter er ihvertfall ikke som å være gravid for første gang, det skal være sikkert.

Vi har forøvrig allerede fått høre den med to enebarn... Og det av svigermor, som har 6.5 år mellom sine. Heldigvis kunne datteren hennes fortelle henne at man ikke er enebarn, selv om storebror er 6.5 år eldre...

Du kommer nok til å få høre mye rart i den retning, men det er jo bare å la det prelle av. Noe av det merkeligste kommer fra de som forsøker å være "snille", slik som kollegaen min som sa at "de får kontakt med hverandre når de blir voksne!"

Jeg hevder også alltid at OK, den eldste var enebarn lenge, men han som ble født inn i en ettbarnsfamilie - hvorfor og hvordan er han enebarn?

Det de to selv er minst fornøyde med, er at de er av motsatt kjønn. Den eldste ville ha en lillesøster, og den yngste vil ha en bror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart du skal glede deg!

Husker du ikke at vi ble enige om at du får et helt problemfritt svangerskap? De finnes, de også :)

Hvis laban og jeg duger som grunnlag for en statistisk analyse, er det de som har lett for å bli gravide som har tunge svangerskap, og motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Hvis laban og jeg duger som grunnlag for en statistisk analyse, er det de som har lett for å bli gravide som har tunge svangerskap, og motsatt.

Du har ikke tatt med meg i den analysen, forstår jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok til å få høre mye rart i den retning, men det er jo bare å la det prelle av. Noe av det merkeligste kommer fra de som forsøker å være "snille", slik som kollegaen min som sa at "de får kontakt med hverandre når de blir voksne!"

Jeg hevder også alltid at OK, den eldste var enebarn lenge, men han som ble født inn i en ettbarnsfamilie - hvorfor og hvordan er han enebarn?

Det de to selv er minst fornøyde med, er at de er av motsatt kjønn. Den eldste ville ha en lillesøster, og den yngste vil ha en bror...

Jeg hadde argumentet klart, godt oppdratt av deg, men de ble ikke overbevist.

Jentungen har forlengst bestilt en lillesøster, og hvis det blir en gutt 'får vi vel bare ta han'. Men det var et par-tre år siden, nå er hun så overmoden at hun blir like glad uansett, visstnok. Det hjelper nok også at hun har en sjarmerende gutte-tremenning på to år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde argumentet klart, godt oppdratt av deg, men de ble ikke overbevist.

Jentungen har forlengst bestilt en lillesøster, og hvis det blir en gutt 'får vi vel bare ta han'. Men det var et par-tre år siden, nå er hun så overmoden at hun blir like glad uansett, visstnok. Det hjelper nok også at hun har en sjarmerende gutte-tremenning på to år.

Det blir nok _både_ gutt og jente skal du se ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...