Gå til innhold

Kjennes spiral-tråden under sex?


Hianina

Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg hormonspiral og så kjente jeg her en dag at de trådene ikke var særlig myke akkurat... men overalt står det jo at mannen ikke kjenner dette under samleie.

Men penis er vel superfølsom? Og når jeg kjenner et med en finger...?

Legen sa hun hadde klippet de veldig korte husker jeg.

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, det er slettes ikke uvanlig at mannen kan kjenne trådene under samleie, hvis dyp penetrering iallefall.

Det kjennes ut som små såre stikk har jeg hørt.

Trådene kan da evnt. klippes ennå kortere, men jeg har hørt at selv de som har klippet trådene både to og tre ganger kan ha dette problemet.

Men jeg har også hørt at trådene kan mykne seg til litt over tid, har ikke egen kjennskap til om det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er slettes ikke uvanlig at mannen kan kjenne trådene under samleie, hvis dyp penetrering iallefall.

Det kjennes ut som små såre stikk har jeg hørt.

Trådene kan da evnt. klippes ennå kortere, men jeg har hørt at selv de som har klippet trådene både to og tre ganger kan ha dette problemet.

Men jeg har også hørt at trådene kan mykne seg til litt over tid, har ikke egen kjennskap til om det stemmer.

oi da...men da får jeg bare se hvordan det går og høre med han om han kjenner de...

ikke akkurat festlig nyhet.

Fikk den for 3mnd siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kjennes, ja. Jeg fikk noen ganske så kjipe rifter i pikken av nettopp det for noen år side.

"...................................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket den hos en kvinne for noen år siden, ganske ubehagelig, men hun var avgårde og fikk klippet den litt, og da ble det bra. Er forøvrig ikke sammen med henne lenger, men det har ingenting med spiraltråden å gjøre. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kjennes, ja. Jeg fikk noen ganske så kjipe rifter i pikken av nettopp det for noen år side.

"...................................................."

å kjære vene!! Det høres jo ikke bra ut!

Må få sjekka det så fort jeg kan jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min stakk seg konstant da jeg hadde hormonspiral, og den kunne ikke klippes kortere.

En kompis truet dama med at hun ikke fikk sex dersom hun ikke fjernet spiralen pga. at han stakk seg hver gang. Mannen min hadde faktisk sår på penis hver gang vi hadde hatt samleie, uten at jeg skal skryte om det. Så JA de fleste menn vil nok kjenne trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min stakk seg konstant da jeg hadde hormonspiral, og den kunne ikke klippes kortere.

En kompis truet dama med at hun ikke fikk sex dersom hun ikke fjernet spiralen pga. at han stakk seg hver gang. Mannen min hadde faktisk sår på penis hver gang vi hadde hatt samleie, uten at jeg skal skryte om det. Så JA de fleste menn vil nok kjenne trådene.

"En kompis truet dama med at hun ikke fikk sex dersom hun ikke fjernet spiralen pga. at han stakk seg hver gang. Mannen min hadde faktisk sår på penis hver gang vi hadde hatt samleie, uten at jeg skal skryte om det. Så JA de fleste menn vil nok kjenne trådene."

Jeg har hørt leger si at det som regel ikke er noe problem i de fleste tilfeller. Så dermed skriver jeg det til at det tross alt er individuelle forskjeller på den indre geometrien på kvinner.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg kan berolige deg med at hormonspiral ikke stikker alle peniser ;)

Min mann merket aldri trådene de årene jeg brukte hormonspiral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hormonspiral, og trådene har ikke vært noe problem.

Kanskje trådene fra spiralen din er for lange eller noe? Ta en tur til gyn. og få sjekket det, det bør ikke være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssenavn så mange som har stukket tissen sin på en tråd her inne..:o)

Jeg har aldri hørt klager på tråden min dog. Det er sikkert en spesielt myk og føyelig tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...
Den 21.11.2005 at 7.50, Gjest Ulvinnen Lurulf skrev:

Jeg kan berolige deg med at hormonspiral ikke stikker alle peniser ;)

 

Min mann merket aldri trådene de årene jeg brukte hormonspiral.

Kanskje din manns penis er litt kort da siden dette ikke har vært noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...