Gå til innhold

FU : Dol-julebord!


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Er ikke Riki lake på TV lenger?

Jeg har ikke helt oversikten, men jeg har sett såpass av showene hennes at jeg vet hva du snakker om.

Tror sannelig ikke det går på norsk tv i alle fall! Så mye på henne den gang jeg lå på sofaen og spiste konfekt mens jeg ammet vesledyret. Ricki Lake er finfint amme-TV. Akkurat passe hjernedødt når man likevel er i ammetåka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 576
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    59

  • amber sun

    49

  • hare1365380455

    49

  • DarkPink

    32

Praten tar du der du ønsker.

Men det er mange menn som lurer på hvorfor jenter går på do to og to. De trenger ikke å sitte med det inntykket at vi klenger oss sammen i samme bås også!

Det har jeg trodd dere (?) gjør, så det er ikke rart at menn tror det samme, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praten tar du der du ønsker.

Men det er mange menn som lurer på hvorfor jenter går på do to og to. De trenger ikke å sitte med det inntykket at vi klenger oss sammen i samme bås også!

Jeg ser virkelig i kryss for tiden. Jeg klarte å få den første setningen din til å bli, "Presten tar du der du ønsker", og så så jeg at overskriften var "Dol-julebord", og da må jeg innrømme at jeg la to og to sammen litt for fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg ser virkelig i kryss for tiden. Jeg klarte å få den første setningen din til å bli, "Presten tar du der du ønsker", og så så jeg at overskriften var "Dol-julebord", og da må jeg innrømme at jeg la to og to sammen litt for fort ;)

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det har jeg trodd dere (?) gjør, så det er ikke rart at menn tror det samme, kanskje.

Da var det jommen godt vi fikk avklart det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Tror sannelig ikke det går på norsk tv i alle fall! Så mye på henne den gang jeg lå på sofaen og spiste konfekt mens jeg ammet vesledyret. Ricki Lake er finfint amme-TV. Akkurat passe hjernedødt når man likevel er i ammetåka.

"Vesledyret"? Håper ikke det er det eneste kjælenavnet barnet ditt har?

Men jeg er enig, det var mens jeg var hjemme i barselpermisjon at jeg fikk med meg litt Riki Lake show. Jeg kan vel gjerne gi ammetåka skylda for at jeg ikke husker så mye fra dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Men er du egentlig sikker? *skeptisk*

;-)

Jeg kan bare snakke for meg selv, men de eneste jeg har hatt med meg i samme toalettavluke er barna mine når de trengte hjelp...

Jeg kan ikke huske å ha sett andre jenter dele avlukke heller.

Du kan jo starte en FU og spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare snakke for meg selv, men de eneste jeg har hatt med meg i samme toalettavluke er barna mine når de trengte hjelp...

Jeg kan ikke huske å ha sett andre jenter dele avlukke heller.

Du kan jo starte en FU og spørre?

Nå overbeviste du meg. Dessuten risikerer du selvsagt ikke ditt gode navn og rykte på å spre usannheter.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Nå overbeviste du meg. Dessuten risikerer du selvsagt ikke ditt gode navn og rykte på å spre usannheter.

:)

"Dessuten risikerer du selvsagt ikke ditt gode navn og rykte på å spre usannheter."

:-)

Nei, selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vesledyret"? Håper ikke det er det eneste kjælenavnet barnet ditt har?

Men jeg er enig, det var mens jeg var hjemme i barselpermisjon at jeg fikk med meg litt Riki Lake show. Jeg kan vel gjerne gi ammetåka skylda for at jeg ikke husker så mye fra dem :-)

Vesledyret fant jeg på i farta. Men hun er også kosejenta, prinsessa og skatten min. Med mer. Forandring fryder :)

Dessuten er hun dyr i drift, så derfor var det ikke helt upassende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Vesledyret fant jeg på i farta. Men hun er også kosejenta, prinsessa og skatten min. Med mer. Forandring fryder :)

Dessuten er hun dyr i drift, så derfor var det ikke helt upassende ;)

Med den forklaringen og de andre kjæledyrene, så er det godkjent :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Og fniser av den gule kula?

Jepp - den gule kula må jo være med. hehe

Vi får inne et biljardbord og spiller biljard når vi er på en snurr. Det er da den gule kula kommer til sin rett, ser du. *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Skjønte det ;)

Men har sannelig tre kjæledyr med pels og poter, så du traff likevel!

Av og til kan man ha mer flaks enn man fortjener :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...