Gå til innhold

liker ikke oral og anal sex


Mirjen55

Anbefalte innlegg

Det er overhodet ikke normalt å bli forlatt av kjærester fordi man ikke vil slikt. Analsex er langt ifra vanlig på hvert soverom i Norges land. Oralsex er kanskje mer slikt som gutter forventer, men om du ikke liker det, så skal kjæresten din respektere det. Du får bare stå på og holde ut til du finner en som respekterer deg, for du skal ikke finne deg i å bli tvunget til noe du ikke vil, spesielt ikke av en person som er ment å stå deg veldig nær.

Jeg tror nok ikke det er direkte uvanlig å avslutte ett forhold p.g.a mangel på oralsex. Personlig hadde jeg gjort det. Og nei, det betyr ikke at jeg mener at folk ikke skal få bestemme selv - det har med seksuell balanse og samspilthet å gjøre.

"..............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 282
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    80

  • ShitDiddelyDo

    24

  • sheba

    21

  • DarkPink

    10

Mest aktive i denne tråden

Er du 24 eller 14 eller er du et troll?

Stikk nå, din fjott. At du er for ensporet i din trolle-fanatisme til å kjenne igjen lusa på gangen er ditt problem.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke det er direkte uvanlig å avslutte ett forhold p.g.a mangel på oralsex. Personlig hadde jeg gjort det. Og nei, det betyr ikke at jeg mener at folk ikke skal få bestemme selv - det har med seksuell balanse og samspilthet å gjøre.

"..............................................."

Jo, det forstår jeg, og jeg utfører selv oralsex selv om jeg ikke synes det er like orgasmisk alltid. Noe gjør man jo for partneren sin.

Men hvis hun _virkelig_ synes det er fælt, like fælt som jeg synes det er å tykk væske i munnen, så synes jeg en kjæreste som elsker henne bør kunne respektere det, og at de finner andre løsninger som gjør at han greier seg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det forstår jeg, og jeg utfører selv oralsex selv om jeg ikke synes det er like orgasmisk alltid. Noe gjør man jo for partneren sin.

Men hvis hun _virkelig_ synes det er fælt, like fælt som jeg synes det er å tykk væske i munnen, så synes jeg en kjæreste som elsker henne bør kunne respektere det, og at de finner andre løsninger som gjør at han greier seg uten.

Dette har jeg diskutert før, og noen skjønner rett og slett ikke at sex kan bety så mye for noen. Og det er selvfølgelig de som selv ikke føler at sex er så viktig. Men, dem om det.

Men selvfølgelig - man kjenner jo selv hvordan man føler. Jeg vet imidlertid med meg selv at jeg ikke ville kunne leve uten visse ting, og for å spare en partner som ikke ville gjøre dette for evt. sprell som kommer av min frustrasjon, så ville jeg ikke latt det blitt et dypt forhold ut av det.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg støttet hva da?

Jeg tror midia siktet til at du støttet dette om å ikke kalle troller for troller...:-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jeg diskutert før, og noen skjønner rett og slett ikke at sex kan bety så mye for noen. Og det er selvfølgelig de som selv ikke føler at sex er så viktig. Men, dem om det.

Men selvfølgelig - man kjenner jo selv hvordan man føler. Jeg vet imidlertid med meg selv at jeg ikke ville kunne leve uten visse ting, og for å spare en partner som ikke ville gjøre dette for evt. sprell som kommer av min frustrasjon, så ville jeg ikke latt det blitt et dypt forhold ut av det.

".........................................."

Sex er enormt viktig for meg i et forhold, men jeg mener at om man virkelig elsker hverandre, så kan man se mellom fingrene med sånne ting. Kanskje kan man finne en gylden middelvei.

Men om du virkelig mener at du hadde vært utro om dama ikke sugde deg hyppig, så er selvfølgelig det beste at du ikke involverer deg med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk nå, din fjott. At du er for ensporet i din trolle-fanatisme til å kjenne igjen lusa på gangen er ditt problem.

".........................................."

OK, OK, jeg skal ikke si mer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er enormt viktig for meg i et forhold, men jeg mener at om man virkelig elsker hverandre, så kan man se mellom fingrene med sånne ting. Kanskje kan man finne en gylden middelvei.

Men om du virkelig mener at du hadde vært utro om dama ikke sugde deg hyppig, så er selvfølgelig det beste at du ikke involverer deg med henne.

Ja, man kan selvfølgelig se mellom fingrene, kompromissere etc. med ganske mye. Men ikke alt. Og møter man noe som ikke er forenelig, så er det uærlig både overfor seg selv og den andre å gå på akkord med seg selv.

"................................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, OK, jeg skal ikke si mer :o)

Faen - sorry, Dorthe - den var _ikke_ til deg :-)

*Krype i støvet*

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror midia siktet til at du støttet dette om å ikke kalle troller for troller...:-)

"............................................."

Jeg vet rett og slett ingenting om troll og har for liten interesse til å skaffe meg kunnskaper om dem;) Jeg skrev noe om at et eller annet var bra skrevet og det handlet ikke om troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet rett og slett ingenting om troll og har for liten interesse til å skaffe meg kunnskaper om dem;) Jeg skrev noe om at et eller annet var bra skrevet og det handlet ikke om troll.

Det du kalte "bra skrevet" var jo mest et spørsmål, da :-) De fleste trollene her inne er lett gjenkjennelig på skrivestil og type tema, uansett hvor mye de prøver å skjule det. Og hovedinnlegget her, selv om jeg ikke skal påstå at det garantert er et tulleinnlegg, har en definitiv eim av trolle rundt seg.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan selvfølgelig se mellom fingrene, kompromissere etc. med ganske mye. Men ikke alt. Og møter man noe som ikke er forenelig, så er det uærlig både overfor seg selv og den andre å gå på akkord med seg selv.

"................................................."

Og det finnes helt sikkert noen for henne som kan se mellom fingrene med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det finnes helt sikkert noen for henne som kan se mellom fingrene med dette.

Helt sikkert. Jeg har flere ganger, til min store forskrekkelse, hørt en og annen mann si at de ikke liker oralsex. Får bare håpe de som kun liker én seksuell aktivitet er heldige å møte hverandre da, slik at vi andre slipper å møte for mange kjedelige partnere :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kalte "bra skrevet" var jo mest et spørsmål, da :-) De fleste trollene her inne er lett gjenkjennelig på skrivestil og type tema, uansett hvor mye de prøver å skjule det. Og hovedinnlegget her, selv om jeg ikke skal påstå at det garantert er et tulleinnlegg, har en definitiv eim av trolle rundt seg.

"............................................."

Det var ikke et spørsmål jeg svarte på, men en kommentar. Jeg har ikke svart på innlegget siden jeg ikke har noe å svare. Jeg er så lite interessert i troll at jeg forstår ikke hvordan det skal kunne ses at dette er et troll. Innlegget kan betraktes som naivt ja, men er ikke det naturlig på et slikt forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke et spørsmål jeg svarte på, men en kommentar. Jeg har ikke svart på innlegget siden jeg ikke har noe å svare. Jeg er så lite interessert i troll at jeg forstår ikke hvordan det skal kunne ses at dette er et troll. Innlegget kan betraktes som naivt ja, men er ikke det naturlig på et slikt forum?

Som sagt - de fleste trollene her er gjengangere, og de avslører seg på måten de skriver, typen temaer, og den ekstreme vinklingen de har.

"..............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert. Jeg har flere ganger, til min store forskrekkelse, hørt en og annen mann si at de ikke liker oralsex. Får bare håpe de som kun liker én seksuell aktivitet er heldige å møte hverandre da, slik at vi andre slipper å møte for mange kjedelige partnere :-)

"............................................."

=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med prozak her, oral sex er vel noe som er temmelig vanlig, anal sex er vel litt mer "uønsket" hos visse personer...

men jeg synes dette inlegget smaker av troll eller fjortis:-)

beklager om jeg tar feil, men det virker faktisk sånn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med prozak her, oral sex er vel noe som er temmelig vanlig, anal sex er vel litt mer "uønsket" hos visse personer...

men jeg synes dette inlegget smaker av troll eller fjortis:-)

beklager om jeg tar feil, men det virker faktisk sånn:-)

"anal sex er vel litt mer "uønsket" hos visse personer"

Det er bare vi "sofistikerte pervoer" som liker slikt :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt - de fleste trollene her er gjengangere, og de avslører seg på måten de skriver, typen temaer, og den ekstreme vinklingen de har.

"..............................................."

Vi har nok forskjellige oppfatninger av det å skrive under flere enn et nick. Jeg forstår ikke denne hetsen mot de som bruker forskjellige nick på et anonymt forum. Det er altfor mye 'syklubbstemning' her etterhvert. De fleste mannfolka er forsvunnet, kanskje utestengt og etter sitter en gjeng damer som før i tiden traff hverandre i syklubben og skravlet.

Jeg ser ikke hvorfor det skal være greit å spørre under nick for anledningen om medisinering, men ikke ta opp at noen ikke liker analsex. Jeg har vært sexuelt aktiv i ca. tredve år og det ble ikke mye diskutert den gangen jeg gikk på gymnas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...