Gå til innhold

liker ikke oral og anal sex


Mirjen55

Anbefalte innlegg

Må si meg enig med prozak her, oral sex er vel noe som er temmelig vanlig, anal sex er vel litt mer "uønsket" hos visse personer...

men jeg synes dette inlegget smaker av troll eller fjortis:-)

beklager om jeg tar feil, men det virker faktisk sånn:-)

Det finnes noen som ikke liker oralsex, og det må være lov å si uansett hvor mange liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 282
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    80

  • ShitDiddelyDo

    24

  • sheba

    21

  • DarkPink

    10

Mest aktive i denne tråden

"anal sex er vel litt mer "uønsket" hos visse personer"

Det er bare vi "sofistikerte pervoer" som liker slikt :-)

"............................................"

jepp:-) sånne som oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noen som ikke liker oralsex, og det må være lov å si uansett hvor mange liker det.

for all del, men noen liker visst å diskutere uansett mening her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert. Jeg har flere ganger, til min store forskrekkelse, hørt en og annen mann si at de ikke liker oralsex. Får bare håpe de som kun liker én seksuell aktivitet er heldige å møte hverandre da, slik at vi andre slipper å møte for mange kjedelige partnere :-)

"............................................."

Hvem bestemmer hva som er kjedelig sexualliv? Så lenge jeg er sammen med en mann som jeg har det godt sammen med så bryr jeg meg ingenting om noen andre synes han var kjedelig eller umulig i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nok forskjellige oppfatninger av det å skrive under flere enn et nick. Jeg forstår ikke denne hetsen mot de som bruker forskjellige nick på et anonymt forum. Det er altfor mye 'syklubbstemning' her etterhvert. De fleste mannfolka er forsvunnet, kanskje utestengt og etter sitter en gjeng damer som før i tiden traff hverandre i syklubben og skravlet.

Jeg ser ikke hvorfor det skal være greit å spørre under nick for anledningen om medisinering, men ikke ta opp at noen ikke liker analsex. Jeg har vært sexuelt aktiv i ca. tredve år og det ble ikke mye diskutert den gangen jeg gikk på gymnas.

Du misforstår. Jeg snakker om troller - ikke om å bruke tilfeldige nick. Jeg orker ikke forklare hva en "trolle" er nå - hvis du ikke vet det, så søk etter en definisjon på Internett.

Når det gjelder å bruke flere nick på samme konto, så ser jeg null poeng i at det skal være mulig annet enn på forum hvor temaene er sensitive. Og det er det heller ikke på 99% av alle internettfora.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke helt med, hvem diskuterer uten mening?

Du diskutere noe som ikke er en diskuasjon. Ingen her har sagt at man ikke skal få lov til å ha egne meninger/følelser, eller å si i fra om dette.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bestemmer hva som er kjedelig sexualliv? Så lenge jeg er sammen med en mann som jeg har det godt sammen med så bryr jeg meg ingenting om noen andre synes han var kjedelig eller umulig i sengen.

Herregud, nå må du gi deg. Er det så vanskelig å ikke ta alt bokstavelig eller alvorlig, eller la være å generalisere alt andre sier? Når jeg bruker det ordet, så burde det være unødvendig å presistere at det er _min_ mening om hva som er "kjedelig", og ikke din.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår. Jeg snakker om troller - ikke om å bruke tilfeldige nick. Jeg orker ikke forklare hva en "trolle" er nå - hvis du ikke vet det, så søk etter en definisjon på Internett.

Når det gjelder å bruke flere nick på samme konto, så ser jeg null poeng i at det skal være mulig annet enn på forum hvor temaene er sensitive. Og det er det heller ikke på 99% av alle internettfora.

".........................................."

På doktoronline er temaene sensitive. Samlivs- eller seksuelle problemer er sensitive for veldig mange. Det er ikke et sensitivt tema å diskutere middagsforslag, men det kan bli sensitivt å diskutere hvem lager middagen. Hvordan det skulle la seg gjøre å sortere forstår jeg ikke. Du har rett i at på de fleste forum er det ikke mulig å endre nick på samme måte som her, men hvorfor er det da så mange her som ikke liker at det går an å skrive under flere nick? De burde hatt nok av andre alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitere: UANSETT MENING!

Svar: enkelte MÅ bare lage en stor sak utav ingenting!

Som bebba:-)

Jeg har ikke laget noen sak her i det hele tatt. Hvis du ikke liker det jeg skriver så er det opp til deg å la være å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du diskutere noe som ikke er en diskuasjon. Ingen her har sagt at man ikke skal få lov til å ha egne meninger/følelser, eller å si i fra om dette.

"............................................."

Jeg blir nødt til å riste på hodet over denne såkalte diskusjonen. Jeg har ikke diskutert noenting med meg selv her. En kommentar er ikke det samme og diskusjon for det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, nå må du gi deg. Er det så vanskelig å ikke ta alt bokstavelig eller alvorlig, eller la være å generalisere alt andre sier? Når jeg bruker det ordet, så burde det være unødvendig å presistere at det er _min_ mening om hva som er "kjedelig", og ikke din.

"............................................"

Hvorfor hisser du deg opp nå? Tåler du ikke en kommentar til dine svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På doktoronline er temaene sensitive. Samlivs- eller seksuelle problemer er sensitive for veldig mange. Det er ikke et sensitivt tema å diskutere middagsforslag, men det kan bli sensitivt å diskutere hvem lager middagen. Hvordan det skulle la seg gjøre å sortere forstår jeg ikke. Du har rett i at på de fleste forum er det ikke mulig å endre nick på samme måte som her, men hvorfor er det da så mange her som ikke liker at det går an å skrive under flere nick? De burde hatt nok av andre alternativer.

Åpent forum er akkurat som et hvilket som helst annet åpent forum, og det samme gjelder seksualitetsforum. Man bestemmer selv hva man vil snakke om, og graden av sentisivitet er helt og holdent opp til en selv. Men at du ikke ser problemet med forfølgelsene, trollingen og de medfølgende ukoselighetene det har vært en del av, så gidder jeg ikke forsøke å diskutere det med deg.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nødt til å riste på hodet over denne såkalte diskusjonen. Jeg har ikke diskutert noenting med meg selv her. En kommentar er ikke det samme og diskusjon for det første.

Jada, bebba. Selvfølgelig.

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke laget noen sak her i det hele tatt. Hvis du ikke liker det jeg skriver så er det opp til deg å la være å svare.

nei ikke ennå, men det kommer vel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke laget noen sak her i det hele tatt. Hvis du ikke liker det jeg skriver så er det opp til deg å la være å svare.

Sitat sheba:

"Må si meg enig med prozak her, oral sex er vel noe som er temmelig vanlig, anal sex er vel litt mer "uønsket" hos visse personer..."

Sitat bebba:

"Det finnes noen som ikke liker oralsex, og det må være lov å si uansett hvor mange liker det."

Ser du virkelig ikke at du både svarer på noe helt irrelevant i forhold til det hun skrev, og at det ser ut som om du forsøker å begynne å diskutere noe som ikke har vært tema i det hele tatt?

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpent forum er akkurat som et hvilket som helst annet åpent forum, og det samme gjelder seksualitetsforum. Man bestemmer selv hva man vil snakke om, og graden av sentisivitet er helt og holdent opp til en selv. Men at du ikke ser problemet med forfølgelsene, trollingen og de medfølgende ukoselighetene det har vært en del av, så gidder jeg ikke forsøke å diskutere det med deg.

"............................................."

Jeg har ingen problemer med å se problemene som har vært her, men jeg har problemer med å forstå utviklingen her. Vi kan godt diskutere troll, forskjellige nick osv, men jeg blir ikke nødvendigvis enig med deg i at det er problemet her. Jeg har mine meninger om hvorfor dol utvikler seg slik som det gjør i retning av en kaklende syklubb. Det er ikke det som har vært betraktet som trolleri her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...