Gå til innhold

liker ikke oral og anal sex


Mirjen55

Anbefalte innlegg

Sitat sheba:

"Må si meg enig med prozak her, oral sex er vel noe som er temmelig vanlig, anal sex er vel litt mer "uønsket" hos visse personer..."

Sitat bebba:

"Det finnes noen som ikke liker oralsex, og det må være lov å si uansett hvor mange liker det."

Ser du virkelig ikke at du både svarer på noe helt irrelevant i forhold til det hun skrev, og at det ser ut som om du forsøker å begynne å diskutere noe som ikke har vært tema i det hele tatt?

".........................................."

Nei jeg ser ikke det, hvis jeg hadde vært enig med deg så hadde jeg ikke hatt grunn til å diskutere med deg. Jeg ser ikke noe 'galt' i den kommentaren, ei heller at den skulle kunne bli en 'sak'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 282
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    80

  • ShitDiddelyDo

    24

  • sheba

    21

  • DarkPink

    10

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor hisser du deg opp nå? Tåler du ikke en kommentar til dine svar?

Heh-heh...ikke prøv deg. Jeg hisser meg aldri opp, og hersketeknikk er stort sett bortkastet på meg.

Jovisst tåler jeg kommentarer til det jeg sier. Men når kommentaren er så irrelevant og totalt usaklig, så må du også tåle at jeg påpeker det. Du svarer på en "lettsindig" personlig "klassifisering", på et helt uhøytidelig nivå, med å forsøke å få det til at jeg generaliserer om et saklig emne. Det er tullete, og da sier jeg det som det er.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vet faktisk ikke hva du tenker. Hvordan skal jeg kunne lese det på internett?

Du har fått svar av prozak så jeg trenger vel ikke å gjenta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg ser ikke det, hvis jeg hadde vært enig med deg så hadde jeg ikke hatt grunn til å diskutere med deg. Jeg ser ikke noe 'galt' i den kommentaren, ei heller at den skulle kunne bli en 'sak'.

"Nei jeg ser ikke det"

I rest my case :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh-heh...ikke prøv deg. Jeg hisser meg aldri opp, og hersketeknikk er stort sett bortkastet på meg.

Jovisst tåler jeg kommentarer til det jeg sier. Men når kommentaren er så irrelevant og totalt usaklig, så må du også tåle at jeg påpeker det. Du svarer på en "lettsindig" personlig "klassifisering", på et helt uhøytidelig nivå, med å forsøke å få det til at jeg generaliserer om et saklig emne. Det er tullete, og da sier jeg det som det er.

"............................................."

Jeg er uenig med deg, og mener at jeg er i min fulle rett til å si det. At vi er forskjellige i ordvalg er en ting, men nå prøver du å rakke ned på mine meninger og det kan godt betraktes som 'hersketeknikk'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Nei jeg ser ikke det"

I rest my case :-)

"........................................."

Du kan ikke forvente at de som er uenige med deg skal se akkurat det som du vil at de ser. Det er helt merkelig i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig med deg, og mener at jeg er i min fulle rett til å si det. At vi er forskjellige i ordvalg er en ting, men nå prøver du å rakke ned på mine meninger og det kan godt betraktes som 'hersketeknikk'.

Du er uenig med mine preferanser? Du er uenig med at jeg ikke ville vært sammen med noen som ikke likte oralsex? He-heh...jaja.

DarkPink skjønte det humoristiske i det jeg sa - som tross alt ble avsluttet med en smiley. Hvorfor instisterer du på å spille dum, og å ikke forstå det?

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å se problemene som har vært her, men jeg har problemer med å forstå utviklingen her. Vi kan godt diskutere troll, forskjellige nick osv, men jeg blir ikke nødvendigvis enig med deg i at det er problemet her. Jeg har mine meninger om hvorfor dol utvikler seg slik som det gjør i retning av en kaklende syklubb. Det er ikke det som har vært betraktet som trolleri her.

Nå snakker du igjen på sidelinjen av poenget og temaet. Og jeg kan bare si - god jul :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er uenig med mine preferanser? Du er uenig med at jeg ikke ville vært sammen med noen som ikke likte oralsex? He-heh...jaja.

DarkPink skjønte det humoristiske i det jeg sa - som tross alt ble avsluttet med en smiley. Hvorfor instisterer du på å spille dum, og å ikke forstå det?

".........................................."

Jeg har ingen mening om dine sexuelle vaner og det vet du utmerket. Hvem spiller dum nå? Jeg kan smile i alle retninger, men for all del hvis du tror at jeg leser igjennom hele tråden for å finne ut hvor jeg eller du eller en annen kunne ha sagt et eller annet på en annen måte så tar du feil;) :( jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å se problemene som har vært her, men jeg har problemer med å forstå utviklingen her. Vi kan godt diskutere troll, forskjellige nick osv, men jeg blir ikke nødvendigvis enig med deg i at det er problemet her. Jeg har mine meninger om hvorfor dol utvikler seg slik som det gjør i retning av en kaklende syklubb. Det er ikke det som har vært betraktet som trolleri her.

Ja å så lenge du holder deg aktiv her på dol så har vi noe å prate om i syklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen mening om dine sexuelle vaner og det vet du utmerket. Hvem spiller dum nå? Jeg kan smile i alle retninger, men for all del hvis du tror at jeg leser igjennom hele tråden for å finne ut hvor jeg eller du eller en annen kunne ha sagt et eller annet på en annen måte så tar du feil;) :( jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte

Hva i all verden er det du er uenig med meg i, da?

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker du igjen på sidelinjen av poenget og temaet. Og jeg kan bare si - god jul :-)

"............................................."

Jeg snakker om det som du ikke vil snakke om og det er for tidlig å si god jul;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i all verden er det du er uenig med meg i, da?

"............................................"

Nei si det;) Hva er det du diskuterer med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei si det;) Hva er det du diskuterer med meg?

Du uttalte at du er uenig med meg. Da er det opp til deg, og ikke meg, å definere hva du er uenig i.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du diskutere vel kun for å diskutere stort sett:-)

Nei jeg gjør faktisk ikke det, men jeg er glad i å diskutere;) Det er lite morsomt å diskutere med de som er enige med meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om det som du ikke vil snakke om og det er for tidlig å si god jul;)

"Jeg ikke vil snakke om?" Hvis du tenker på grunner for/mot å ha mulighet til å bruke uendelig mange nick på samme konto, så har jeg sagt det jeg har å si om det i tidligere tråder.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du uttalte at du er uenig med meg. Da er det opp til deg, og ikke meg, å definere hva du er uenig i.

"............................................"

Jeg stilte deg spørsmålet hva du diskuterte med meg. Det er ikke opp til meg å svare på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...