Gå til innhold

hallo trenger hjelp.


Nicita1365380875

Anbefalte innlegg

Nicita1365380875

Jeg håper Pappen til babyen er T han er norske man fra Krirkesnes...

Først fekk jeg menstrasjonen den 14 September fram til 18 September Så fekk jeg mensen igjen den 19 Oktober hvor mange dager i skylosen er jeg da (34-36 dager i mellom)?

Sist jeg fekk mensen var den 19 Oktober... så skule jeg egntlig fåt mensen ca den 23 November stemer det?

Men fekk ikke så blei jeg gravid.

Men jeg vetikke hvilken uke jeg er i nå i Svangerskapet det kan ikke bli uke 5 For Jeg var på sykehusetden 09.12.05 å såg på UL såg vi ikke ryggraden eller hjerte slår enda så jeg er ikke i uke 5 er jeg i uke 4 nå eller?

Er forsteret i uka 4 eller Svangerskap uke 5?

Di sa det var ganske tidlig fostervanet har vokst.

Når ca skule jeg fårt unnfangelse da dato?

Hvilken dag(dato ca skule jeg fåt El da?

F manen er gange redd hvis han blir faren så kan noen hjelpe ,eg her inne..

Jeg fikk mensen den 14 September og igjen fekk jeg mensen den 19 Oktober.Jeg hadet samleie den 29 Oktober me T manen og anen vær dag i uka 44 så hadet jeg samleie med T mannen den 8 November og 10 November og 13 November og 15 November.

Forstere mit er ikke i uke 5 på Ul såg jeg ikke hjerte en gang .

Da må jeg vår i uke 4 ikke sant?

Jeg hadet kun 1 gang samlei med F den 09 November..

Jeg kune ikke bli gravid med F ikke sant?

Kan noen hjelpe meg jeg Skjelver redd...

F manne Kommer i fra ITALIA......

Hvis det var han som er faren til ungen vile han ta meg til retten å ta ungen i fra meg truer han meg for han har mer stabilitet med jobb og jeg men jeg har ikke jobb kan Advokakten ta ungen fra meg da..?

Hva tror du?

Så F kan ikke være faren til Babyen ikke sant?

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicita1365380875

    44

  • mermaid

    20

  • Sofies mamma

    9

  • Paloma

    2

Ingen av oss kan si hvem som er faren til barnet. Har du regelmessig menstruasjon, er det alltid så mange dager i syklusen din? Eggløsningen er vanligvis ca 14 dager før menstruasjonen, dvs rundt den 9. november. Begge kan være faren til barnet.

Svangerskapet regnes fra første dag i sist menstruasjon, det virker kanskje litt ulogisk, men da er du i uke 8. Jeg vet at det går an å se fosteret på UL før den tid, men det er ikke sikkert det gjelder i alle tilfeller. Det KAN bety at du er kortere på vei (og at T er faren) men behøver ikke.

Uansett: Jeg tror IKKE at F kan ta fra deg barnet om han er faren! Da må det veldig sterke grunner til, og at du ikke har jobb gjør deg IKKE uegnet som mor!

Ønsker deg veldig mye lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Ingen av oss kan si hvem som er faren til barnet. Har du regelmessig menstruasjon, er det alltid så mange dager i syklusen din? Eggløsningen er vanligvis ca 14 dager før menstruasjonen, dvs rundt den 9. november. Begge kan være faren til barnet.

Svangerskapet regnes fra første dag i sist menstruasjon, det virker kanskje litt ulogisk, men da er du i uke 8. Jeg vet at det går an å se fosteret på UL før den tid, men det er ikke sikkert det gjelder i alle tilfeller. Det KAN bety at du er kortere på vei (og at T er faren) men behøver ikke.

Uansett: Jeg tror IKKE at F kan ta fra deg barnet om han er faren! Da må det veldig sterke grunner til, og at du ikke har jobb gjør deg IKKE uegnet som mor!

Ønsker deg veldig mye lykke til...

Hallo takk..

Jeg har Pcos Ureggelmesig menstrasjon.

Jeg tror mer på T kan være faren for jeg har hatt mer sammleie med han.

Jeg hadet samleie med han den 08 November og 10 og 13 November..Osv.

Jeg hadet kun en gang med F den 09 November seint om Kvelden.

Går det ann å ta dna når ungen liger inni meg på hvilken uke da?

F er ganske redd hvis ungen er hans for da vil foreldrene hans ta ungen i fra meg begrynn av jeg har ikke Stabilt med liver Jobb og plass å bo osv.

Jeg trodet sykolsen min var i mellom 34-36 dager i mellom ikke 38 dager?

Jeg fekk mensen den 14 September igjen den 19 Oktober.

Jeg var hos Sykehuset å skjekke den 09.Desember.

Legen sa jeg er ganske tidlig ute jeg har ikke nådd uke 5 enda for vi såg ike hjerte bankte eller ryggraden enda.

Bare at forstervanet vokset og navet netop komt osv så hun sa det skjedet ca det 10-16 November kan det steme?

kan du hjelpe å fine ut ca.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 dager mellom syklusene dine. da er det mest sannsynlig at du ble gravid mellom 8. og 10. november. 14 dager før du skulle hatt mens igjen. Men siden du hadde sex med begge i det tidsrommet, virker det helt umulig å si hvem som er far til barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

35 dager mellom syklusene dine. da er det mest sannsynlig at du ble gravid mellom 8. og 10. november. 14 dager før du skulle hatt mens igjen. Men siden du hadde sex med begge i det tidsrommet, virker det helt umulig å si hvem som er far til barnet.

Takk...

Men jeg hadet samleie med T den Helga søndag den 06 November og 08 November og 10 november og 13 november...

Da kan ikke F være varen jeg hadet Samleie med han den 09 November. kun en gang..

Jeg har ofte Samleie med T annane vær dag.

Hvem tor du nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk...

Men jeg hadet samleie med T den Helga søndag den 06 November og 08 November og 10 november og 13 november...

Da kan ikke F være varen jeg hadet Samleie med han den 09 November. kun en gang..

Jeg har ofte Samleie med T annane vær dag.

Hvem tor du nå da?

I % så har jo han du har med annenhverdag større sjanse. Men siden du har hatt med den andre i løpet av akkurat de to-tre dagene du antakelig bl befruktet, så er det umulig å si. 50/50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicita1365380875

I % så har jo han du har med annenhverdag større sjanse. Men siden du har hatt med den andre i løpet av akkurat de to-tre dagene du antakelig bl befruktet, så er det umulig å si. 50/50.

Hallo...

Det er umulig at det kan stem e med 50/50 med di to menner...

Han jeg har annaen vær dag hadet jeg mange ganger før han den 09 November og etter..

Når kune jeg har El og bli befrukta ca dtao da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo takk..

Jeg har Pcos Ureggelmesig menstrasjon.

Jeg tror mer på T kan være faren for jeg har hatt mer sammleie med han.

Jeg hadet samleie med han den 08 November og 10 og 13 November..Osv.

Jeg hadet kun en gang med F den 09 November seint om Kvelden.

Går det ann å ta dna når ungen liger inni meg på hvilken uke da?

F er ganske redd hvis ungen er hans for da vil foreldrene hans ta ungen i fra meg begrynn av jeg har ikke Stabilt med liver Jobb og plass å bo osv.

Jeg trodet sykolsen min var i mellom 34-36 dager i mellom ikke 38 dager?

Jeg fekk mensen den 14 September igjen den 19 Oktober.

Jeg var hos Sykehuset å skjekke den 09.Desember.

Legen sa jeg er ganske tidlig ute jeg har ikke nådd uke 5 enda for vi såg ike hjerte bankte eller ryggraden enda.

Bare at forstervanet vokset og navet netop komt osv så hun sa det skjedet ca det 10-16 November kan det steme?

kan du hjelpe å fine ut ca.?

Siden du har uregelmessig menstruasjon er det UMULIG å si når du har hatt eggløsning. Den beste gjetningen var 9. november, HVIS syklusen din denne gangen lignet på forrige.

Dersom ultralyden antydet at du ble gravid litt senere er det den beste pekepinnen. Men fremdeles kan begge være faren. Jeg er ikke ekspert, men jeg vil tippe at det er LITT større sjanse for at T er faren enn F.

Jeg vet ikke hva som er teoretisk mulig men man FÅR ihvertfall ikke testet hvem som er faren før fødselen.

Uansett, nå har du mange måneder på deg til å få orden på livet! Jeg vet ikke hva du trenger, men be om hjelp! Om du virkelig vil selv, klarer du dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo...

Det er umulig at det kan stem e med 50/50 med di to menner...

Han jeg har annaen vær dag hadet jeg mange ganger før han den 09 November og etter..

Når kune jeg har El og bli befrukta ca dtao da?

Som jeg skrev... Hvis du har 35 dager syklus som mellom 14/9 og 19/9, så har man normalt EL 14 dager før man blør igjen. Det vil si at du hadde EL 9/11, da du hadde sex med den du bare hadde sex med en gang. Han andre dagen før og dagen etter. Dermed er det helt umulig å si hvem som er faren til barnet, dersom syklusen din "stemmer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Som jeg skrev... Hvis du har 35 dager syklus som mellom 14/9 og 19/9, så har man normalt EL 14 dager før man blør igjen. Det vil si at du hadde EL 9/11, da du hadde sex med den du bare hadde sex med en gang. Han andre dagen før og dagen etter. Dermed er det helt umulig å si hvem som er faren til barnet, dersom syklusen din "stemmer".

Takk..

Ja jeg hadete mensen den 14/9 til 19/10 det er 35 dager i mellom men kune dtte og skjed da :Det er noen ganger slik at når du har el så skal egget slippes, men om det ikke klarer det så kan kroppen ha en til eggløsning senere i samme syklus :-)

Det er nok kanskje det som har skjedd hos deg siden unnfangelsen skjedde ca den 22. november :-)

Kune jeg blit garvid den 22 november?

For legen min sa jeg er ganske tidlig komt jeg hadet ikke nåd uke 5 enda for vi såg ike hjerte baknte på UL bare forsteret vokste og navlesnoren kun 1 prikk.

Så hvea er sant?

Hun sa noe med 22-10 det kune blir befruktea.Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Siden du har uregelmessig menstruasjon er det UMULIG å si når du har hatt eggløsning. Den beste gjetningen var 9. november, HVIS syklusen din denne gangen lignet på forrige.

Dersom ultralyden antydet at du ble gravid litt senere er det den beste pekepinnen. Men fremdeles kan begge være faren. Jeg er ikke ekspert, men jeg vil tippe at det er LITT større sjanse for at T er faren enn F.

Jeg vet ikke hva som er teoretisk mulig men man FÅR ihvertfall ikke testet hvem som er faren før fødselen.

Uansett, nå har du mange måneder på deg til å få orden på livet! Jeg vet ikke hva du trenger, men be om hjelp! Om du virkelig vil selv, klarer du dette!

Tusen takk ..

Jeg skal rin ge til helsesøteren på Sykehuset å spør.

Men tusen takk..

Jeg for håpe og at T er faren til ungen.

Men kan jeg spør deg .

hvordan tippte du atTer mest sansynglig far til ungen enn F?

kune du for klart mg det?

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Siden du har uregelmessig menstruasjon er det UMULIG å si når du har hatt eggløsning. Den beste gjetningen var 9. november, HVIS syklusen din denne gangen lignet på forrige.

Dersom ultralyden antydet at du ble gravid litt senere er det den beste pekepinnen. Men fremdeles kan begge være faren. Jeg er ikke ekspert, men jeg vil tippe at det er LITT større sjanse for at T er faren enn F.

Jeg vet ikke hva som er teoretisk mulig men man FÅR ihvertfall ikke testet hvem som er faren før fødselen.

Uansett, nå har du mange måneder på deg til å få orden på livet! Jeg vet ikke hva du trenger, men be om hjelp! Om du virkelig vil selv, klarer du dette!

Tusen takk ..

Jeg skal rin ge til helsesøteren på Sykehuset å spør.

Men tusen takk..

Jeg for håpe og at T er faren til ungen.

Men kan jeg spør deg .

hvordan tippte du atTer mest sansynglig far til ungen enn F?

kune du for klart mg det?

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk..

Ja jeg hadete mensen den 14/9 til 19/10 det er 35 dager i mellom men kune dtte og skjed da :Det er noen ganger slik at når du har el så skal egget slippes, men om det ikke klarer det så kan kroppen ha en til eggløsning senere i samme syklus :-)

Det er nok kanskje det som har skjedd hos deg siden unnfangelsen skjedde ca den 22. november :-)

Kune jeg blit garvid den 22 november?

For legen min sa jeg er ganske tidlig komt jeg hadet ikke nåd uke 5 enda for vi såg ike hjerte baknte på UL bare forsteret vokste og navlesnoren kun 1 prikk.

Så hvea er sant?

Hun sa noe med 22-10 det kune blir befruktea.Hva tror du?

Vanskelig å si. Man kan ha flere EL i sen syklus, ja.

Jeg hadde kun ett samleie i en syklus, så jeg vet akkurat når jeg ble befruktet. På ultralyd da jeg var 6 uker og 2 dager gravid kunne vi ikke se hjerte slå. Men fosteret utviklet seg fint, så alt var ok.

Altså kunne det da sett ut som jeg var 4 uker selv om jeg var 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicita1365380875

Vanskelig å si. Man kan ha flere EL i sen syklus, ja.

Jeg hadde kun ett samleie i en syklus, så jeg vet akkurat når jeg ble befruktet. På ultralyd da jeg var 6 uker og 2 dager gravid kunne vi ikke se hjerte slå. Men fosteret utviklet seg fint, så alt var ok.

Altså kunne det da sett ut som jeg var 4 uker selv om jeg var 6.

Takk...

Men legen min sa jeg var ganske tidlig ute..

Den 02 Des sa di at jeg var uke5 eller er..

Mne ei annen lege på Sykehuset den 09 Des sa jeg var 5 uker neste fredag ca.

Ikke heilt uke 5 enda.

For uke 5 skal man klare å se Hjerte sa hun da... Så jeg vet ikke Hvem har rett...

Og hun sa uke 12 var Sluten på 30 Janura kan det steme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk...

Men legen min sa jeg var ganske tidlig ute..

Den 02 Des sa di at jeg var uke5 eller er..

Mne ei annen lege på Sykehuset den 09 Des sa jeg var 5 uker neste fredag ca.

Ikke heilt uke 5 enda.

For uke 5 skal man klare å se Hjerte sa hun da... Så jeg vet ikke Hvem har rett...

Og hun sa uke 12 var Sluten på 30 Janura kan det steme?

Hei, skjønner det er vanskelig å ikke vite..

Men det viktigste nå er at du gjør det du kan for å få orden på livet ditt og bli klar til å ta vare på ungen din.

Ingen kan komme og ta babyen din, da må du være uskikket som mor, det betyr vel i praksis ha rusproblemer eller psykiatriske problemer av en slik grad at du ikke makter å ta vare på deg og ungen.

Fedre som ikke er gift med barnemoren har generelt få rettigheter ifht å treffe barnet, særlig dersom du ikke oppgir barnefar ved fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk...

Men legen min sa jeg var ganske tidlig ute..

Den 02 Des sa di at jeg var uke5 eller er..

Mne ei annen lege på Sykehuset den 09 Des sa jeg var 5 uker neste fredag ca.

Ikke heilt uke 5 enda.

For uke 5 skal man klare å se Hjerte sa hun da... Så jeg vet ikke Hvem har rett...

Og hun sa uke 12 var Sluten på 30 Janura kan det steme?

Det er jo umulig å vite. Men at man SKAL se hjerte i uke 5 er feil. Det kan drøye til uke 7, så det e ringen pekepinn. Jeg hadde holdt fast på hva som er mest sannsynlig i forhold til EL. Og det blir 9. november. Med andre ord at du ikke kan vite hvem som er faren. Skjønner at det er vanskelig, men sånn er det. Du trenger ikke oppgi det ved fødsel, men de kan sjekke etter fødsel hvem som er far.

Hvis du ruser deg eller er psykiatrisk pasient kan far få omsorgsrett, ellers er det sjelden.

Hvis du ikke er skikket til å ta deg av barnet er kanskje abort en tanke. Hvis du er skikket, så vil ingen ta barnet fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ..

Jeg skal rin ge til helsesøteren på Sykehuset å spør.

Men tusen takk..

Jeg for håpe og at T er faren til ungen.

Men kan jeg spør deg .

hvordan tippte du atTer mest sansynglig far til ungen enn F?

kune du for klart mg det?

takk

Fordi i den mest aktuelle perioden var du sammen med T flere ganger enn P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Hei, skjønner det er vanskelig å ikke vite..

Men det viktigste nå er at du gjør det du kan for å få orden på livet ditt og bli klar til å ta vare på ungen din.

Ingen kan komme og ta babyen din, da må du være uskikket som mor, det betyr vel i praksis ha rusproblemer eller psykiatriske problemer av en slik grad at du ikke makter å ta vare på deg og ungen.

Fedre som ikke er gift med barnemoren har generelt få rettigheter ifht å treffe barnet, særlig dersom du ikke oppgir barnefar ved fødselen.

Tusen takk for info...

Men jg er redd når det gjelder advokater osv...

jeg håper det er ikkF Italienren sit for di er utrolig vanskelig..Store tempramang..

jg sier til F at han er ikke faren men han tor mg ikke han vil høre fra andre jordmor leger at han kan ikke være faren...

han sier jg må ta abort. så vil han hjelpe meg å ta kunstigbefrukning å stare igjen....

HAN ER GAL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita1365380875

Fordi i den mest aktuelle perioden var du sammen med T flere ganger enn P.

hei...

ja stemer det men..jeg hadette samleie den 09 november med F da mangen sier da fekk jg EL og blei befrukta. sier noen da....

men hva sier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for info...

Men jg er redd når det gjelder advokater osv...

jeg håper det er ikkF Italienren sit for di er utrolig vanskelig..Store tempramang..

jg sier til F at han er ikke faren men han tor mg ikke han vil høre fra andre jordmor leger at han kan ikke være faren...

han sier jg må ta abort. så vil han hjelpe meg å ta kunstigbefrukning å stare igjen....

HAN ER GAL..

Hei,

Han høres ikke ut som en veldig egnet omsorgsperson, og jeg tror det blir vanskelig for ham å skape noen problemer for deg uansett hvor mange advokater han har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...