Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Jeg kan vel ikke oute nicket til webmaster, da frykter jeg at jeg blir kastet ut av her selv.

Men Prozak vet liksågodt som meg at disse opplysningene stemmer, det er jeg sikker på.

Både han og SSD vet hvem det er, og flere i jentenick-gjengen.

Jeg har fått 100% pålitelige opplysninger på at dette jeg skriver i mitt første svar her stemmer.

Og jeg kommer uansett til å ta opp saken med eierne av dol, for dette går ikke lenger.

"Jeg har fått 100% pålitelige opplysninger på at dette jeg skriver i mitt første svar her stemmer"

Oi! Da må man jo bare tro på deg. Det er ikke hver dag noen påstår at de har 100% pålitelige opplysninger om noe! :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Om du virkelig VET at denne personen er Webmaster, synes jeg du kan si det. Hvorfor skal et par prosent vite hvem dette er, mens vi andre er uvitende og legger ut alt mulig rart her?

Men kanskje du egentlig ikke vet at dette faktisk er sant?

Webmaster er på msn med flere av brukerne her, og står for dem helt åpent frem om webmasterjobben. Flere av de som er på msn med webmaster har gladelig fortalt om dette, og også om hvorfor webmaster ikke står åpent frem for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du virkelig VET at denne personen er Webmaster, synes jeg du kan si det. Hvorfor skal et par prosent vite hvem dette er, mens vi andre er uvitende og legger ut alt mulig rart her?

Men kanskje du egentlig ikke vet at dette faktisk er sant?

"Men kanskje du egentlig ikke vet at dette faktisk er sant?"

Ai ai ai - der er du muligens inne på noe... :-)

"................................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cezalion

Webmaster er på msn med flere av brukerne her, og står for dem helt åpent frem om webmasterjobben. Flere av de som er på msn med webmaster har gladelig fortalt om dette, og også om hvorfor webmaster ikke står åpent frem for alle.

Men så si hvem det er da om du virkelig vet. Hvis ikke er du jo like "ille" som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Jeg vet at det alltid er slike påstander i et aktivt forum - jeg har vært i en del opp gjennom årene. Og jeg vet også det at en webmaster kun er et menneske, og at ikke alt vedkommende gjør er like veloverveid og smart - evt. med tanke på hvordan det kan virke for enkelte brukere. Og hvis noen først har fått for seg at webmaster holder med den og den, så skal det ikke annet enn små ubetydeligheter til for å fyre opp under dette.

".........................................."

Du, dette handler jo egentlig ikke om at webmaster holder med den ene eller den andre (selv om det er galt om det skjer også), det er egentlig ikke akkurat det jeg tenker så mye på.

Men jeg synes det er prinsippielt galt at den som er webmaster i tillegg er aktiv medlem på forumet, så lenge det er et så stort, offentlig og seriøst forum som dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har fått 100% pålitelige opplysninger på at dette jeg skriver i mitt første svar her stemmer"

Oi! Da må man jo bare tro på deg. Det er ikke hver dag noen påstår at de har 100% pålitelige opplysninger om noe! :-)

"............................................"

Jeg vet jeg kan stole på personen, og webmaster er også helt åpen om dette til personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelt og greit :-)

Jeg husker en som til slutt ble utestengt, som i "alle år" klaget over at webmaster var ute etter ham, og beskyttet erkefienden hans :-)

"......................................."

nei nå tuller du! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg kan stole på personen, og webmaster er også helt åpen om dette til personen.

De andre er også personer jeg ser på som høyst pålitelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, dette handler jo egentlig ikke om at webmaster holder med den ene eller den andre (selv om det er galt om det skjer også), det er egentlig ikke akkurat det jeg tenker så mye på.

Men jeg synes det er prinsippielt galt at den som er webmaster i tillegg er aktiv medlem på forumet, så lenge det er et så stort, offentlig og seriøst forum som dol.

Det som er ille er at vennene til webmaster i så fall sier det bort..... En webmaster er vel et menneske med gode og dårlige dager som alle andre. Og man hadde ikke BEHØVD å vite at Webmaster også er fast bruker -selv om vi vet det - men det er bare for at noen har sladret. Noen ganger er det ikke så kjekt at folk betror seg til en ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, dette handler jo egentlig ikke om at webmaster holder med den ene eller den andre (selv om det er galt om det skjer også), det er egentlig ikke akkurat det jeg tenker så mye på.

Men jeg synes det er prinsippielt galt at den som er webmaster i tillegg er aktiv medlem på forumet, så lenge det er et så stort, offentlig og seriøst forum som dol.

Hvis en webmaster deltar i all hemmelighet, så ser jeg ikke noe galt i det. Men jeg er ikke uenig i det betenkelige ved at en webmaster er åpent aktiv under privat nick.

Men vi har jo kvakksalveren (jada - han har sikkert greie på _noe_) NHD, som i årevis også har hatt et privat nick han har brukt her. Og det er en fagperson (lege).

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre er også personer jeg ser på som høyst pålitelige!

Det er vel i kraft av å ha vært en bruker at vedkommende ha fått jobben også -antar jeg - og man kan ikke plustelig "dø bort" heller - man beholder jo de "vennene" man trodde man hadde - og de som så outer en er jo ikka akkurat venner - men det én til vet - det vet jo snart alle. Vi liker å sitte på viten som andre vil ha noe fra....vi er ikke bedre - mange av oss - og vi forteller det jo bare til den ene som vi stoler på - hver og en av oss........:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men webmaster kan tydeligvis ikke stole på personen.

Jeg vet denne personen er pålitelig, og jeg ville aldri finne på å oute webmaster offentlig her på dol, jeg tar kun opp saken her, uten å nevne nick.

Og jeg vet det er flere som er ukomfortabel med situasjonen og ønsker det skal drøftesmed øverste ledelse i dol.

Det er tross alt ingen ønskesituasjon det her! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet denne personen er pålitelig, og jeg ville aldri finne på å oute webmaster offentlig her på dol, jeg tar kun opp saken her, uten å nevne nick.

Og jeg vet det er flere som er ukomfortabel med situasjonen og ønsker det skal drøftesmed øverste ledelse i dol.

Det er tross alt ingen ønskesituasjon det her! :(

ikke koses nei, tjihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at flere av oss brukerne går sammen og sier ifra at det er uakseptabelt.

I mine øyne bør ikke en dolwebmaster være fast bruker på et så stort forum som dol. Jeg tror mange her er enige i det.

Neimen kjære deg, nå må du ta deg sammen menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet denne personen er pålitelig, og jeg ville aldri finne på å oute webmaster offentlig her på dol, jeg tar kun opp saken her, uten å nevne nick.

Og jeg vet det er flere som er ukomfortabel med situasjonen og ønsker det skal drøftesmed øverste ledelse i dol.

Det er tross alt ingen ønskesituasjon det her! :(

Men hvilke ubehagelige utslag gjør det da? Det er jo ikke noe fengsel det her - Selv om jeg vet hvilket nick webmaster bruker - så forholder jeg meg til nicet som et hvilket som helst annet nick -og til webmaster når det er påkrevd. - om jeg tilfeldigvis vet hvem webmaster "omgåes" her inne - så driter jeg i det om det var noe om dem jeg måtte ta opp med webmaster.

Jeg regner med at folk tar jobben sin seriøs - og det er mitt utgangspunkt i alle fall.

Plager ikke meg det spøtt. Kan ikke skjønne at det kan plage noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en webmaster deltar i all hemmelighet, så ser jeg ikke noe galt i det. Men jeg er ikke uenig i det betenkelige ved at en webmaster er åpent aktiv under privat nick.

Men vi har jo kvakksalveren (jada - han har sikkert greie på _noe_) NHD, som i årevis også har hatt et privat nick han har brukt her. Og det er en fagperson (lege).

"........................................."

Ja jøss,nhd er noe for seg selv da :)

Og jeg husker godt at han og Ankern deltok ivrig på småprat*ssss*

Og jeg husker nick som Vincent, mio, bamsefar, Fiola, Carpe Diem (og mange fler), og at noen hadde en affære. Så ut som dem både var sammen og slo opp på dol, møttes imellomtiden på doltreff og...

Husker også nattlige båltreff på småprat, der alle skulle sitte rundt bålet og fortsette påspøkelseshistorien(gikk runden rundt), herregud ;o)

Husker de "psykisk ustabile" som kom innom i løpet av natten, de vi måtte prøve å roe ned.

Begynner jeg å bli gammel eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen kjære deg, nå må du ta deg sammen menneske.

Hvorfor det? :)

Jeg synes dette er en viktig prinsippsak, uten at det er vondt ment mot webmaster personlig.

Jeg mener jobben ikke er forenelig med det å være fast bruker på høyt plan så og si.

Du har lov å være uenig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss,nhd er noe for seg selv da :)

Og jeg husker godt at han og Ankern deltok ivrig på småprat*ssss*

Og jeg husker nick som Vincent, mio, bamsefar, Fiola, Carpe Diem (og mange fler), og at noen hadde en affære. Så ut som dem både var sammen og slo opp på dol, møttes imellomtiden på doltreff og...

Husker også nattlige båltreff på småprat, der alle skulle sitte rundt bålet og fortsette påspøkelseshistorien(gikk runden rundt), herregud ;o)

Husker de "psykisk ustabile" som kom innom i løpet av natten, de vi måtte prøve å roe ned.

Begynner jeg å bli gammel eller?

Det var tider, ja :-)

Utrolig hvilken såpeopera enkelte klarte å gjøre ut av noe som startet og revolverte rundt DOL. Men det var en del interessante personligheter - og ikke minst, mange hyggelige folk :-)

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...