Gå til innhold

Troll?


Gjest Litt oppgitt bare

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? :)

Jeg synes dette er en viktig prinsippsak, uten at det er vondt ment mot webmaster personlig.

Jeg mener jobben ikke er forenelig med det å være fast bruker på høyt plan så og si.

Du har lov å være uenig!

Så klart dette er vondt ment overfor webmaster personlig!!!! - du sier jo at webmaster ikke tar jobben sin alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 933
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    152

  • ShitDiddelyDo

    55

  • Glimtipper

    34

  • mariaflyfly

    32

Jeg vet denne personen er pålitelig, og jeg ville aldri finne på å oute webmaster offentlig her på dol, jeg tar kun opp saken her, uten å nevne nick.

Og jeg vet det er flere som er ukomfortabel med situasjonen og ønsker det skal drøftesmed øverste ledelse i dol.

Det er tross alt ingen ønskesituasjon det her! :(

"Jeg vet denne personen er pålitelig"

Personen er pålitelig - det er forenelig med at h*n har fortalt til deg og andre noe som webmaster skal ha fortalt privat til ham/henne? Jeg er ikke helt sikker på om jeg er med på den logikken der - mulig det er jeg som er rar :-)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vet denne personen er pålitelig"

Personen er pålitelig - det er forenelig med at h*n har fortalt til deg og andre noe som webmaster skal ha fortalt privat til ham/henne? Jeg er ikke helt sikker på om jeg er med på den logikken der - mulig det er jeg som er rar :-)

"..........................................."

hehe, vi skriver det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel i kraft av å ha vært en bruker at vedkommende ha fått jobben også -antar jeg - og man kan ikke plustelig "dø bort" heller - man beholder jo de "vennene" man trodde man hadde - og de som så outer en er jo ikka akkurat venner - men det én til vet - det vet jo snart alle. Vi liker å sitte på viten som andre vil ha noe fra....vi er ikke bedre - mange av oss - og vi forteller det jo bare til den ene som vi stoler på - hver og en av oss........:-)

"og vi forteller det jo bare til den ene som vi stoler på - hver og en av oss........:-)"

Der har du folk i et nøtteskall, ja :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"og vi forteller det jo bare til den ene som vi stoler på - hver og en av oss........:-)"

Der har du folk i et nøtteskall, ja :-)

"............................................."

Ja. LOV meg at du ikke sier noe - for jeg kan stole på deg - men atte.......:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel i kraft av å ha vært en bruker at vedkommende ha fått jobben også -antar jeg - og man kan ikke plustelig "dø bort" heller - man beholder jo de "vennene" man trodde man hadde - og de som så outer en er jo ikka akkurat venner - men det én til vet - det vet jo snart alle. Vi liker å sitte på viten som andre vil ha noe fra....vi er ikke bedre - mange av oss - og vi forteller det jo bare til den ene som vi stoler på - hver og en av oss........:-)

Jeg mener dol burde lete andre steder for å skaffe webmaster, og jeg mener den utvalgte webmaster så burde skrive under kontrakt på at vedkommende kun var webmaster her inne og ikke deltok som aktiv bruker.

Ønsket personen å delta på privat plan her inne, burde ikke vedkommende være webmaster.

Det er min mening, du er velkommen til å mene hva du vil, selv om det er helt motsatt av meg altså! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener dol burde lete andre steder for å skaffe webmaster, og jeg mener den utvalgte webmaster så burde skrive under kontrakt på at vedkommende kun var webmaster her inne og ikke deltok som aktiv bruker.

Ønsket personen å delta på privat plan her inne, burde ikke vedkommende være webmaster.

Det er min mening, du er velkommen til å mene hva du vil, selv om det er helt motsatt av meg altså! :-)

ja, da mener vi motsatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart dette er vondt ment overfor webmaster personlig!!!! - du sier jo at webmaster ikke tar jobben sin alvorlig.

Ja i jobbsammenheng! Ja jøss du har rett, i embets medfør som webmaster ja, det stemmer det! ;)

Men det jeg mente (og da burde skrive), er at det ikke var vondt ment mot personen bak jobben, når personen ikke er i jobb, bare i rollen som webmaster.

Eller ikke vondt ment da heller, jeg synes bare dette er en prinsippsak, at webmaster ikke kan delta i de to nevnte rollene på dol, kun i en av dem.

Uttrykker jeg meg uforståelig? Men du skjønner sikkert hva jeg mener! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vet denne personen er pålitelig"

Personen er pålitelig - det er forenelig med at h*n har fortalt til deg og andre noe som webmaster skal ha fortalt privat til ham/henne? Jeg er ikke helt sikker på om jeg er med på den logikken der - mulig det er jeg som er rar :-)

"..........................................."

Men jeg er pålitelig jeg også;)

pålitelige personer sier ting til andre pålitelige personer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i jobbsammenheng! Ja jøss du har rett, i embets medfør som webmaster ja, det stemmer det! ;)

Men det jeg mente (og da burde skrive), er at det ikke var vondt ment mot personen bak jobben, når personen ikke er i jobb, bare i rollen som webmaster.

Eller ikke vondt ment da heller, jeg synes bare dette er en prinsippsak, at webmaster ikke kan delta i de to nevnte rollene på dol, kun i en av dem.

Uttrykker jeg meg uforståelig? Men du skjønner sikkert hva jeg mener! ;)

Ja, jeg skjønner deg -men jeg skjønner ikke hva problemet med det er! - har noen blitt favorisert eller noe? - eller hva er problemet?

De som har blitt utestengt herfra vet jo selv hvorfor -og de som har fått advarsler vet også det -

Det er jo bare tilfeldig at du vet at webmaster er det og det nicket - so?

Hva er webmasters JOBB, det er det som er viktig -H*N er ingen påtalemakt eller noe - - men Doktoronlines ansikt mot brukerne. De er vel også en hel gruppe etter som jeg har skjønt -noen jobber med design - noen med ditte og noen med datten.

Det er vel ikke rart at en som jobeb på en besninsstasjon - kommer i fritiden sin og fyller bensin heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg er pålitelig jeg også;)

pålitelige personer sier ting til andre pålitelige personer! ;)

Hvis det kun hadde vært snakk om pålitelige personer her, så hadde det vel ikke vært så mange som visste det? Eller - hvis man sier at hele verden er pålitelig, så kan man jo bruke samme argumentet for å fortelle konfidensiell informasjon til hele verden :-) (Ja, jeg har studert datasikkerhet i en konseptuell sammenheng :-)

Summa summarum (når det gjelder pålitelighet) er: Hvis man har fått vite noe som ikke skal videre, så er man ikke pålitelig om man forteller det til så mye som en sjel - uansett hvor pålitelig denne sjelen måtte være.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner deg -men jeg skjønner ikke hva problemet med det er! - har noen blitt favorisert eller noe? - eller hva er problemet?

De som har blitt utestengt herfra vet jo selv hvorfor -og de som har fått advarsler vet også det -

Det er jo bare tilfeldig at du vet at webmaster er det og det nicket - so?

Hva er webmasters JOBB, det er det som er viktig -H*N er ingen påtalemakt eller noe - - men Doktoronlines ansikt mot brukerne. De er vel også en hel gruppe etter som jeg har skjønt -noen jobber med design - noen med ditte og noen med datten.

Det er vel ikke rart at en som jobeb på en besninsstasjon - kommer i fritiden sin og fyller bensin heller?

Jeg kjenner bare til et par-tre-fire personer som har blitt utestengt. Var det Flisgubben, Ulven,Rosanna og en til tro?

Følger ikke så godt med der, men jeg synes det blir en helt spesiell jobb dette med webmaster.

Rart det der, for den er både underbetalt og merkelige arbeidstider. ;)

Men den som har jobben bør etter mitt syn ikke delta som bruker, det blir som om politiet skulle være både politi og banditt i mine øyne! ;)))

Rar sammenligning, men litt riktig, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kun hadde vært snakk om pålitelige personer her, så hadde det vel ikke vært så mange som visste det? Eller - hvis man sier at hele verden er pålitelig, så kan man jo bruke samme argumentet for å fortelle konfidensiell informasjon til hele verden :-) (Ja, jeg har studert datasikkerhet i en konseptuell sammenheng :-)

Summa summarum (når det gjelder pålitelighet) er: Hvis man har fått vite noe som ikke skal videre, så er man ikke pålitelig om man forteller det til så mye som en sjel - uansett hvor pålitelig denne sjelen måtte være.

"............................................."

Men ingen i verden er helt bombesikker pålitelige, alle har minst en person de betror alt til. Har du en hemmelighet du ikke har fortalt til en eneste sjel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut, da :-)

"......................................"

Men er sannheten da at pålitelighet bare er en myte, en ønsketenkning?

Nei nå skal jeg hoppe i loppekassa å få meg noen timers søvn for min del, snart er det morran! *gisp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest tråden, men vil kommentere dette med faste nick her.

Nå når vi vet at webmaster er en av de faste og kjente brukerne her, og at webmaster kommuniserer fast med de andre kjente brukerne på msn(venner), så faller litt av sjarmen ved dol bort.

De faste vennene blir beskyttet og får friere tøyler, ja!

Og webmaster er webmaster den ene timen, for så å være fast bruker og i dolgjengen den neste.

Det betyr at webmaster kan legge ut tråder, svare og kritisere som bruker og etterpå slette upassende ting fra egne innlegg (satt på spissen).

Dessuten mistenker jeg henne for å være lydhør for sine msn-venner, og diskutere strategier med dem, reagere på det dem ønsker osv.

Og hun vet alltid hvem som er hvem, selv om du har 1000 nick, og kan bruke dette opplysningsmaterialet som hun vil. Noen påstår ting har blitt diskutert på msn og mail, derfor jeg nevner det her.

Sorry, men jeg synes ikke det passer seg at en webmaster skal være fast deltager her. Man ser her at dette blir så feil.

WHAT?? Er dette sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du virkelig VET at denne personen er Webmaster, synes jeg du kan si det. Hvorfor skal et par prosent vite hvem dette er, mens vi andre er uvitende og legger ut alt mulig rart her?

Men kanskje du egentlig ikke vet at dette faktisk er sant?

Flisa har jo innrømmet at det er sånn. Og jeg vil også vite hvem som kan lese de gangene jeg skriver anonymt, og som kan plapre på msn til alle andre om det. Blir sprø av å bli gått sånn bak ryggen på hele tida. Hvis vi ikke får vite det kommer jeg ikke til å være her mer, da synes jeg dol har mistet mye av vitsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...