Gå til innhold

Ut å fly m.spebarn


nybakt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Niels Erik Landmark, Lege

Det er fler problemstillinger som kan være aktuelle.Er han forkjølet med tett nese ville jeg kanskje latt være å fly.Det utligner jo ikke bevisst slik voksne gjør.Legg han til brystet eller bruk flaske ved landing og take off.På den måten får barn utlignet.Dette er viktig.Skal man på lengre tur kan det være et problem å få de til sove.Litt allergimedisin vil gjøre dette lettere.Man bruker da bivirkningen tretthet som virkning.ellers kan det kreve gode porsjoner med tålmodighet av foreldrene.Det kan nemlig være en belastning men det går som oftest meget bra selv på de litt lengre flyvningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christell

Det er fler problemstillinger som kan være aktuelle.Er han forkjølet med tett nese ville jeg kanskje latt være å fly.Det utligner jo ikke bevisst slik voksne gjør.Legg han til brystet eller bruk flaske ved landing og take off.På den måten får barn utlignet.Dette er viktig.Skal man på lengre tur kan det være et problem å få de til sove.Litt allergimedisin vil gjøre dette lettere.Man bruker da bivirkningen tretthet som virkning.ellers kan det kreve gode porsjoner med tålmodighet av foreldrene.Det kan nemlig være en belastning men det går som oftest meget bra selv på de litt lengre flyvningene.

Legen sier du kan bruke litt alergimedisin for at de skal få sove bedre.

Jovisst, det går sikkert - problemet er at leger ikke vil skrive ut resept på slike medisiner.... (De er reseptbelagte)

Jeg spurte etter det da vi skulle til Lanzarote da Victoria var 9 mnd., og da vi skulle til USA (24 timers tur) da Victoria var 13 mnd...

Ho var jo større enn din baby, men jeg kan jo også fortelle at begge turene gikk kjempefint. Jeg tok med dyna på flyet slik at hun hadde det varmt, trygt og godt.

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...