Gå til innhold

å 'lære unger sunne verdier'


Sør

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke gjort annet enn å poengtere at du skrev på Overgreps forum.

Og det var du som gikk over her uten at jeg merket det! hvorfor det? er du syk i hue? JA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Tenkende

    20

  • Sør

    13

  • xena

    9

  • puma

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest en forbipasserende

Du er onskapsfull SØR! Vi har diskutert hele tiden på Livssyn, og så har du lakt det inn her. Eller du skrev det samme her slik at jeg skulle bli forvirret! Du er jaggu onskapsfull! du står i ledetog med fanden sjøl! det hersker ingen tvil! Sleip som ålen! Diskuterer ikke med deg mere!!! Hell is all yours

Fy faen. Her inne er visst både den ene og den andre helt forvirret i hodet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. Her inne er visst både den ene og den andre helt forvirret i hodet sitt.

Hvem er du som dømmer? du som ikke har sett hele diskusjonen? det var ikke her vi skulle skrive i det heletatt! Vurder når du har lest alt som vi har diskutert i disse dager! da kan du vurdere! kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær så snill slutt vær så snill...

ja kanskje jeg er selvmedliden..unskyld hele verden

unskyld jeg lever, jeg burde ikke leve

jeg provoserer ikke, skulle ønske du viste hvordan d er

ettervirkninger..ettervirkninger

de vennene jeg har vet jeg ikke provoserer...!!!!!!!!!!

uansett, et nei er et nei!!!!!!!!!

NEI NEIU NEI

ENI NEI

NEI

NEI

ENI

ENOIE'

UIWS-NHGSFJKSRHGGHWSROØGDHASLGØDFJASKGFS

slik mye forstår du...ikke mitt språk, ikke mitt hode

jeg klarer ikke mer, stikk av stopp stopp stopp

stopp

stopp

denne gang er tilegnet deg, denne gang jeg følger d jeg må...

sorry

du vet ikke

er syk, nå takle ikke mer

HVORDPFR

HVORFPOR

HVORFOR

?????????????

SIER DU SÅNT

???

HVORFOR

DU ER DEM DU

JE DA ER DU, DU ER DEM,, FORKLEDD SOM EN MOR...TULL

DU ER DEM

SLUUUUTTTTTTT

Vi hadde diskusjonen på livssyn, og sør begynte å skrive herifa! hvorfor vet jeg ikke, men ondskapsfult syntes jeg det var!Så det var ikke deg eller overgreps ofre vi begynte med i det hele tatt! Jeg gjorde en stor bommert, og pålegger meg all skyld!Og som sakt forvekslet jeg deg med en annen som provoserte på et annet forum!

Jeg kan ikke gjøre annet en å beklage! håper du kan tilgi meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fornuftig det du sier.

Vi må jo ta forhåndsregler for å unngå farlige sitausjoner, men det er ikke alltid like lett å forutsi de farlige situasjonene. Ihvertfall når det dreier seg om overgrep.

Selv om det i juridisk forstand er helt klart hvor ansvaret/skylden ligger, så er det jo mange jenter som i ettertid sliter med skyldfølelse uansett.

Vil vi ikke bidra til å øke den skyldfølelsen om vi ialtfor sterk grad poengterer hvor stort ansvar jenter har for sin egen kropp og sin oppførsel?

Det blir kanskje en litt tung byrde å legge på så smale skuldre?

På den annen side, jeg kunne nok dratt nytte av litt opplæring i sunne verdier selv når jeg var tenåring, så det er nok en fornuftig tankegang.

Kjære Puma! det var ikke innpå overgrep diskusjonen gikk! det var en ondskapsfull som linket det hit og siden jeg har MSN så popper meldingene opp hele tiden, uten at jeg ser hvilket forum jeg er i. men som sakt var det på livssyn vi var, og hvorfor SØR tok det hit vet jeg ikke hensikten med! Overegrep er noe helt annet en det vi diskuterte, og på et helt annet plan! så Beklager min dummhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Hva vet du om hva jeg vet eller har opplevd? og hvem og når kom du inn i diskusjonen? dette var ikke temaet, men blir jeg spurt om min mening, så svarer jeg!

Jeg tok utgangspunkt i det inntrykket jeg fikk av ditt ufølsomme og lite gjennomtenkte svar til xena.

Jeg _vet_ ikke noe om deg annet enn det inntrykket jeg fikk ved å lese innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok utgangspunkt i det inntrykket jeg fikk av ditt ufølsomme og lite gjennomtenkte svar til xena.

Jeg _vet_ ikke noe om deg annet enn det inntrykket jeg fikk ved å lese innlegget ditt.

Ja, jeg tenkte meg det. Men jeg har bedt dypt og inderlig om unskyldning for det jeg skrev til henne! for det var ikke henne jeg skrev med, og diskusjonen var på et het annet nivå! det var SØR som pluttselig gikk inn på dette forumet og begynte å skrive her! Syntes det var helt ufyselig gjort og jeg skulle ha fulgt litt mere med! men hva kan jeg mer gjøre?

det var på livssyn vi hadde diskusjon på gang, og der snakket vi ikke om overgrep i det heletatt!

Min dummhet, og SØR sin ondskapsfull het! har jo skjønt hva hun ville med det nå i ettertid! VI har diskutert i et par dager på livssyn, og jeg hadde ikke ventet denne vendingen!Overgrep er selfølgelig noe helt annet en de som liker å knulle rundt! Så derfor ser jo alle at det ikke hadde noe her inne å gjøre! Sør ville bare drite meg ut, og det klarte hun! hva var poenget vet jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Puma! det var ikke innpå overgrep diskusjonen gikk! det var en ondskapsfull som linket det hit og siden jeg har MSN så popper meldingene opp hele tiden, uten at jeg ser hvilket forum jeg er i. men som sakt var det på livssyn vi var, og hvorfor SØR tok det hit vet jeg ikke hensikten med! Overegrep er noe helt annet en det vi diskuterte, og på et helt annet plan! så Beklager min dummhet!

Du skal ikke kalle Sør ondskapsfull fordi du ikke har vett til å sjekke hvilke innlegg du svarer på. Det ifnnes mange forskjellige forum på Dr. Online. Sør skriver innlegg på flere, bl.a. overgrep.

Når du svarer på hans innlegg så bør du først sjekke hva du svarer på.

Enten du befinner deg på overgreps forum eller åpent forum bør du i alle tilfeller utvise litt mer folkeskikk enn hva du gjorde overfor Xena. Hun fortjener langt bedre enn det du serverte henne.

Om du kommer med noe svar til meg på dette innlegge kommer jeg ikke til å svare, ettersom jeg ikke vil ta noen debatt med deg på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke kalle Sør ondskapsfull fordi du ikke har vett til å sjekke hvilke innlegg du svarer på. Det ifnnes mange forskjellige forum på Dr. Online. Sør skriver innlegg på flere, bl.a. overgrep.

Når du svarer på hans innlegg så bør du først sjekke hva du svarer på.

Enten du befinner deg på overgreps forum eller åpent forum bør du i alle tilfeller utvise litt mer folkeskikk enn hva du gjorde overfor Xena. Hun fortjener langt bedre enn det du serverte henne.

Om du kommer med noe svar til meg på dette innlegge kommer jeg ikke til å svare, ettersom jeg ikke vil ta noen debatt med deg på dette forumet.

Nå har jeg fått flere klager på disse innleggene, og ber derfor om at dere avslutter diskusjonen her og nå, ellers vil hele tråden bli slettet. Foreslår at dere fortsetter diskusjonen på en konstruktiv måte et annet sted!

Ikke glem at brukerne her inne fortjener all den respekt de kan få.

Vennlig hilsen Grete Kvalheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager vennen! men vi hadde en diskusjon pågang under livssyn, og Sør har begynt å skrive her i fra uten at jeg merket det, fordi jeg har MSN. Så jeg forvekslet en samtale med en annen og deg!

Er jeg tigitt? Noen er så ondskapsfulle at de skal provosere andre til å gjøre noe dumt! Og jeg falt for den! Unskyld! det var en helt annen vinkling vi hadde og snakket ikke om overgrep, så jeg ble forvirret da det kom opp!

Kan du tilgi meg?

jeg tilgir deg.

synes d er vanskelig å forstå egentlig hvordan du ble så forvirret da du klart og tydelig fikk slengt i fra deg mer en en gang.. at d er offerets sin feil og at vi som har blitt VOLDTATT ELLER MISBRUKT er løse på tråden og ber om d, at vi selv er ansvarlig fordi vi går kledd slik og slik og gjør ditt og datt.

vil tipse deg om å lese om overgrep, ettervirkninger og fordommer.. kanskje du vil forstå bedre da.. at d er mennene som er syke, og at alle har rett til å gå kledd slik de vil eller drikke eller rote med noen!

et sted går grensa, et NEI ER ET NEI!!!!!

vi har rett til å kunne rote med noen uten å måtte forvente å bli voldtatt..

det sier litt om hva vi skal forvente av menn også.. at de er ville udyr uten kontrol??

-tror ikke d nei..!!!

menn er fult ut ansvarlige for hva de gjør, hvis de ikke er psykotisk eller noe da.. som voldtekts menn sjeelden er!

menn har ikke noe problem med å kontrolere sine drifter i den graden..-fordi voldtekt handler IKKE OM SEX..DET ER IKKE SEX!

og ergo..KAN DERFOR IKKE TILFREDSTILLE DE SEKSUELLE BEHOVENE SLIK DE ER!!

-det ligger andre farlige grunner til hvorfor menn gjør slikt!

ja jeg tilgir deg.. og håper du forstår bedre etterhvert hva overgrep gjør med en person, og at d ikke er offerets feil!

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke kalle Sør ondskapsfull fordi du ikke har vett til å sjekke hvilke innlegg du svarer på. Det ifnnes mange forskjellige forum på Dr. Online. Sør skriver innlegg på flere, bl.a. overgrep.

Når du svarer på hans innlegg så bør du først sjekke hva du svarer på.

Enten du befinner deg på overgreps forum eller åpent forum bør du i alle tilfeller utvise litt mer folkeskikk enn hva du gjorde overfor Xena. Hun fortjener langt bedre enn det du serverte henne.

Om du kommer med noe svar til meg på dette innlegge kommer jeg ikke til å svare, ettersom jeg ikke vil ta noen debatt med deg på dette forumet.

takk puma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tilgir deg.

synes d er vanskelig å forstå egentlig hvordan du ble så forvirret da du klart og tydelig fikk slengt i fra deg mer en en gang.. at d er offerets sin feil og at vi som har blitt VOLDTATT ELLER MISBRUKT er løse på tråden og ber om d, at vi selv er ansvarlig fordi vi går kledd slik og slik og gjør ditt og datt.

vil tipse deg om å lese om overgrep, ettervirkninger og fordommer.. kanskje du vil forstå bedre da.. at d er mennene som er syke, og at alle har rett til å gå kledd slik de vil eller drikke eller rote med noen!

et sted går grensa, et NEI ER ET NEI!!!!!

vi har rett til å kunne rote med noen uten å måtte forvente å bli voldtatt..

det sier litt om hva vi skal forvente av menn også.. at de er ville udyr uten kontrol??

-tror ikke d nei..!!!

menn er fult ut ansvarlige for hva de gjør, hvis de ikke er psykotisk eller noe da.. som voldtekts menn sjeelden er!

menn har ikke noe problem med å kontrolere sine drifter i den graden..-fordi voldtekt handler IKKE OM SEX..DET ER IKKE SEX!

og ergo..KAN DERFOR IKKE TILFREDSTILLE DE SEKSUELLE BEHOVENE SLIK DE ER!!

-det ligger andre farlige grunner til hvorfor menn gjør slikt!

ja jeg tilgir deg.. og håper du forstår bedre etterhvert hva overgrep gjør med en person, og at d ikke er offerets feil!

vennlig hilsen

Vel, Xana! jeg har dårlig erfaring med å ha sett jenter missbruke akkurat det der.

Og når jeg snakket om overgrep, så var det de jeg tengte på!

Slike alvorlige saker som du har vert borti, har jeg svært liten viten om!

Men min mening om de som overgriper seg på det groveste, slik som du har vært borti, har jeg ingen sympati for.

Har nok sterke meninger om de! De blir ikke dømt hardt nok her i Norge! og jeg hadde ikke stemt i mot, hvis det ble en lov om at slike burde henges!

Og det er det få som er enig med meg i, men det får så være!

de får utrolig liten straff, om de i det heletatt får noen, og det er etter min mening utrolig sykt!

Har veninner som er oppvokst med en forferdelig mor, og hun leker seg med slike menn, og skryter av det.

Så det var derfor jeg reagerte så kraftig!

Var ikke i min iver på å svare alle breva, klar over at jeg fikk et fra en som var på overgreps forumet!

Så jeg håper du kan glemme hele greia, for jeg er utrolig lei meg.

Det er fler som har diskutert med meg i det daglige, som missbruker akkurat ordet overgrep. og jeg tok ikke det værre denne gang.

Min uviten og tabbe har jeg lært av, takket være deg :o)

Hilsen en veldig trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...