Gå til innhold

Moren til våre barn - hun forsterker savn og skaper utrygghet på div. måter?


RogerM1365380928

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Det handler vel egentlig om å finne ut hva det enkelte barnet ønsker, og så innrette seg etter det. Da må man ta både hyppighet, tidspunkt og innhold i betraktning.

Kanskje i denne saken går faren ut fra at barna ikke ønsker det og har godt av det, mens moren går ut fra det motsatte.

Sluttresultatet ville kanskje bli bedre om begge foreldre la til side prinsipper og kjepphester til side.

mvh

Og det er jeg helt enig i!

Det er derfor jeg sier at de bør møtes nøytralt sted og diskutere dette i påhør av 3.person med erfaring på området.

Da kan de komme til en løsning som er bra for barna, og som ikke fører til at én av foreldrene føler seg overkjørt eller tilsidesatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 282
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • RogerM1365380928

    34

  • PieLill

    33

  • flisa

    24

  • Hawkwind

    18

Ørkenvandreren

Delt omsorg kan være kjekt for noen. Særlig når man bor rett ved siden av hverandre....men jeg er jo inhabil...:-)

Mens for andre er det _helt_ uaktuelt, selv om forledrene bor nær hverandre. Jeg er jo ikke helt habil jeg heller, da... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens for andre er det _helt_ uaktuelt, selv om forledrene bor nær hverandre. Jeg er jo ikke helt habil jeg heller, da... ;-)

Du er bare god du :) eller var det omvendt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...