Gå til innhold

;)


Gjest legger ikke ut om alt i livet mitt

Anbefalte innlegg

Gjest legger ikke ut om alt i livet mitt

He he, jeg får meg en god latter inne her innimellom ... når jeg leser her, og jeg vet hvem begge to i forholdet er "in the real" ... :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest legger ikke ut om alt i livet mitt

Javel, da synes jeg heller du skal si det til vedkommende, eller ihvertfal gi et hint om det.

Nei, hvorfor det ..... når personer legger ut om hva som skjer i såpass private ting her, så må de jo bare regne med at noen plustelig kan knekke sammen i latter når vi f.eks. møtes på butikken.

Personen som ikke holder til her på DOL lurer kanskje på hvorfor folk ler av h*n, får se, kanskje jeg kommer til å si at jo jeg veit hva du holder på med under dyna, for det står det om på DOL .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tør ikke bruke nick mer nei..........;-)

Nei, hvorfor det ..... når personer legger ut om hva som skjer i såpass private ting her, så må de jo bare regne med at noen plustelig kan knekke sammen i latter når vi f.eks. møtes på butikken.

Personen som ikke holder til her på DOL lurer kanskje på hvorfor folk ler av h*n, får se, kanskje jeg kommer til å si at jo jeg veit hva du holder på med under dyna, for det står det om på DOL .....

Å, guri så pinlig!! Tenk om naboen finner ut at man har sex!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hvorfor det ..... når personer legger ut om hva som skjer i såpass private ting her, så må de jo bare regne med at noen plustelig kan knekke sammen i latter når vi f.eks. møtes på butikken.

Personen som ikke holder til her på DOL lurer kanskje på hvorfor folk ler av h*n, får se, kanskje jeg kommer til å si at jo jeg veit hva du holder på med under dyna, for det står det om på DOL .....

Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan være så skråsikker på at du vet hvem dette nicket er.

Videre skjønner jeg heller ikke hvorfor du synes det er så morsomt at noen du kjenner har sex, det er vel ingen big deal det.

Jeg hadde dog likevel sagt ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest legger ikke ut om alt i livet mitt

Er det noe som ikke bekymrer meg er det om noen skulle vite noe om sexlivet mitt. What's the big deal?

Om ikke du bryr deg, så kan det vel hende at din bedre halvdel evt. hadde gjort det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest legger ikke ut om alt i livet mitt.

Tenk, noen du kjenner har sex! *gisp*

Ja er jeg ikke heldig som vet om noen som har det !

Og tilogmed nesten ned til den minste detalj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke du bryr deg, så kan det vel hende at din bedre halvdel evt. hadde gjort det ?

Nei, han hadde ikke det. Han har da ingenting å skamme seg over.

Det er jo ikke statshemligheter jeg avslører, og alt jeg skriver her kan jo være oppspinn for alt du vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lane1365380891

Hvis noen har fortalt deg hva de bruker her som nick, eller de bruker samme nicket flere steder, så har vedkommende neppe noe problem med at enkelte vet om dem.

Hvis de ikke har gjort dette, hvordan i all verden kan du være sikker på at du vet hvem vedkommende er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, da synes jeg heller du skal si det til vedkommende, eller ihvertfal gi et hint om det.

Det er sikkert meg. :o) Det er allitd noen som tror de vet hvem jeg er på ånkli, men så langt har nå ingen konfrontert meg med det ansikt til ansikt. :o)

Ikke har jeg noe å skamme meg over heller. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert meg. :o) Det er allitd noen som tror de vet hvem jeg er på ånkli, men så langt har nå ingen konfrontert meg med det ansikt til ansikt. :o)

Ikke har jeg noe å skamme meg over heller. ;o)

Jeg lurer på om noen vet hvem jeg er her inne. Har forsåvidt utlevert meg ganske mye jeg også, men som deg så har jeg ingenting å skamme meg over jeg heller..(bortsett fra at jeg ikke vet hvorfor det er sommer og vinter på jorden jmf. mitt innlegg på åpnet ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg lurer på om noen vet hvem jeg er her inne. Har forsåvidt utlevert meg ganske mye jeg også, men som deg så har jeg ingenting å skamme meg over jeg heller..(bortsett fra at jeg ikke vet hvorfor det er sommer og vinter på jorden jmf. mitt innlegg på åpnet ;) )

"bortsett fra at jeg ikke vet hvorfor det er sommer og vinter på jorden"

Men NÅ vet du det. Så da har du absolutt ingenting å skamme deg over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert meg. :o) Det er allitd noen som tror de vet hvem jeg er på ånkli, men så langt har nå ingen konfrontert meg med det ansikt til ansikt. :o)

Ikke har jeg noe å skamme meg over heller. ;o)

Ja, det kan nok hende det er deg h*n sikter til... Husker forsåvidt at du ble outet for et par år siden. Du får håpe de fleste har glemt det.

Ikke at jeg mener at du _burde_ føle deg utilpass med det,- men jeg ville nok ikke likt om noen visste hvem jeg var på ordentlig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan nok hende det er deg h*n sikter til... Husker forsåvidt at du ble outet for et par år siden. Du får håpe de fleste har glemt det.

Ikke at jeg mener at du _burde_ føle deg utilpass med det,- men jeg ville nok ikke likt om noen visste hvem jeg var på ordentlig ;-)

Jeg har blitt outet ja og jeg har i høyeste grad outet meg selv også! :o) Men det er straks 7 år siden så de få som husker det holder nok kjeft. ;o) Jeg vet det er noen her inne som husker det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt outet ja og jeg har i høyeste grad outet meg selv også! :o) Men det er straks 7 år siden så de få som husker det holder nok kjeft. ;o) Jeg vet det er noen her inne som husker det godt.

Husker avisartikkelen ja, og husker fortsatt navnet ditt. Og hvor utrolig søt sønnen din var.

Men så har jeg hukommelse som en elefant, og gjerne for irrelevante detaljer.

Det ville selvfølgelig aldri falle meg inn å gjenta innholdet av artikkelen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"bortsett fra at jeg ikke vet hvorfor det er sommer og vinter på jorden"

Men NÅ vet du det. Så da har du absolutt ingenting å skamme deg over :-)

"Men NÅ vet du det. Så da har du absolutt ingenting å skamme deg over :-)"

Jeg måtte ha det inn med stor spiseskje men skjønte det til slutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

"Men NÅ vet du det. Så da har du absolutt ingenting å skamme deg over :-)"

Jeg måtte ha det inn med stor spiseskje men skjønte det til slutt ;)

Jeg har ikke fulgt hele den tråden, så jeg trodde du hadde skjønt det tidligere.

Det er ikke lett å forklare fenomenet skriftlig, derfor blandet jeg meg ikke inn.

Mye lettere når man har personen i samme rom, og kan tegne og fortelle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...