Gå til innhold

:-( ikke pupp på meg nei....


Gjest Karsan

Anbefalte innlegg

Gjest Karsan

Kjæresten min liker ikke bli tatt på puppa og da spesiellt på ikke på vortene...er ikke det trist a?? Jeg syntes de er veldig fine, men nope..Hun syntes ikke det er noe...som å ta hu på benet sier hun. IKKE en erogen sone :-( nytte rikke å kysse der før sex...noe JEG sybntes er opphissende...sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest linnea

Enig med flisa - det er da godt å bli strøket over benet (eller hvor som helst ellers) av kjæresten sin! Hudkontakt i det hele tatt er deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Når samboeren min leker med knoppene mine får jeg ekle illinger under føttene! Ikke akkurat behagelig!

Men puppene mine er forøvrig en erogen sone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tessy

Sånn er livet... Jeg liker det heller ikke, det gir meg ikke mer en å bli strøket på armen. Ryggen derimot kan sende deilige ilinger...

Lær deg å leve med det. Håper du respekterer grensene hennes!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsket det først, så hatet jeg det, men nå elsker jeg det igjen... pupper er veldig følsomme, så jeg antar at hvis de behandles forsiktig og ikke for mye så kan det være at hun forandrer "mening"... jeg tror jeg mistet lysten på puppeklåinga fordi det ble for mye av det og for ofte. Men så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...