Gå til innhold

Silikonpupper


Carina123

Anbefalte innlegg

Jeg tror venninnen din bør spesifisere hva hun mener.

En ting er at bilmekanikeren ikke har fått vasket av seg oljen enda etter en arbeidsdag, noe helt annet om han har dårlig hygiene...

Hvis det er det første som er tilfelle, så behøver ikke venninnene hennes å få tequila i halsen av dette :-)

Men hvordan er hun venninnen din ellers? Om du har sansen for henne, så anlegg litt skjegg og tilby deg å skifte hjulene på bilen hennes. Du skal se du får napp! (Jeg aner ikke om du er tjukk eller ei, men du skal se hun er villig til å overse den detaljen om du skrur på sjarmen litt)

Jeg har ikke sjans, jeg har mobba henne for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Carina123

    33

  • keinstein

    11

  • Ugga Bugga

    10

  • Goliath

    9

bugge -jenta

Ja, har egentlig det nå tror jeg. Men takk igjen for fint svar. Du har gitt meg en del å tenke på

Husk bare at du er så mye mer enn kropp, og du er verdifull og bra nok slik du er. Også for kjæresten din, selv om han i utgangspunktet liker store bryster. Hvis han ikke ville hatt deg uten operasjon, ville jeg tenkt grundig over om han var en å bruke tid på. Men selv om han har preferanser for store bryster, kan han selvfølgelig være glad i deg slik du er nå også.

Snakk gjerne gjennon disse tingene svært grundig med ham. Det ville jeg gjort i hvertfall.

Vh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk bare at du er så mye mer enn kropp, og du er verdifull og bra nok slik du er. Også for kjæresten din, selv om han i utgangspunktet liker store bryster. Hvis han ikke ville hatt deg uten operasjon, ville jeg tenkt grundig over om han var en å bruke tid på. Men selv om han har preferanser for store bryster, kan han selvfølgelig være glad i deg slik du er nå også.

Snakk gjerne gjennon disse tingene svært grundig med ham. Det ville jeg gjort i hvertfall.

Vh

Hei, skjønner ikke helt hvor dette kom fra. Da jeg ble sammen med kjæresten min hadde jeg små pupper og da vi forlovet oss hadde jeg små pupper. Så det har ikke vært noe press fra hans side for å få silikon, selv om jeg vet at han liker store pupper da. Men det er ikke snakk om at jeg får silikon for beholde han på noen måte. Har sselvfølgelig snakket med han om dette, og han har støttet meg hele veien. Og han har sagt at han elsker meg uansett hva jeg bestemmer meg for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne som meg er håpløse ja, hehe.

Sånne som klarer å være fornøyde med det utseendet vi har fått tildelt. Vi har sunne verdier og vi føler ikke behov for å stadig få bekreftelse på vårt utseendet.

Jeg kan virkelig ikke forstå at noen ønsker å ha forandre utseendet for å se kunstig ut.

Naturlig skjønnhet er det nydeligste som finnes, men det kan ikke kjøpes for penger.

Så flott du er fornøyd med utseende ditt da, det er jo det jeg skal bli nå jeg også. Dette har ikke noe med å gjøre å hele tiden få bekreftet at jeg er pen eller noe sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Hei, skjønner ikke helt hvor dette kom fra. Da jeg ble sammen med kjæresten min hadde jeg små pupper og da vi forlovet oss hadde jeg små pupper. Så det har ikke vært noe press fra hans side for å få silikon, selv om jeg vet at han liker store pupper da. Men det er ikke snakk om at jeg får silikon for beholde han på noen måte. Har sselvfølgelig snakket med han om dette, og han har støttet meg hele veien. Og han har sagt at han elsker meg uansett hva jeg bestemmer meg for

Da Har du snakket med ham allerede, og fått de rette svarene. Jeg har jo ikke lest alle trådene. Men du er vel enige i at det vil være trist om en jente indirekte følte seg litt presset av kjæresten til å få seg støre bryster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Har du snakket med ham allerede, og fått de rette svarene. Jeg har jo ikke lest alle trådene. Men du er vel enige i at det vil være trist om en jente indirekte følte seg litt presset av kjæresten til å få seg støre bryster?

Hei, ja, synes også det er trist når noen blir presset til sånne ting. Jeg har ikke blitt presset, kom på dette helt på egenhånd, men skal inrømme at jeg kanskje ikke hadde gått for fullt så store pupper hvis det ikke hadde vært for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest linnelinn

Sats på 80 D! Det er en jævlig fin str, ikke for stort, og i motsetning til det alle påstår ned i tråden her. JO, guttene liker det VELDIG mye.;) Jentene også! Jenter kan komme å klå på puppene mine når jeg er på utested og party faktisk.høhø.

Jeg vet, jeg har vært 50 kg og hatt 75 C og 75 B, og jeg hadde draget da og. Men det er ikke måte på hvor mye komplimenter jeg får nå som jeg veier 60 kg og har 80 D.

Vil ikke gå ned et gram under 60 kg, for disse puppene ville jeg ikke vært for uten! Jeg er heldig, for jeg har anlegg for store pupper fra naturens side, hadde 75 C da jeg var 14 liksom. Så når jeg passer på å trene mye, samt trene mage, og spise mye, så havner det på puppene:)

Ble litt snurt da jeg leste all dritten her nede og lenger opp, at jeg sier det rett ut! Jeg er nå ultra nærtagen av meg også da.

80 C til 80D is thaaaa shit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnelinn

Sats på 80 D! Det er en jævlig fin str, ikke for stort, og i motsetning til det alle påstår ned i tråden her. JO, guttene liker det VELDIG mye.;) Jentene også! Jenter kan komme å klå på puppene mine når jeg er på utested og party faktisk.høhø.

Jeg vet, jeg har vært 50 kg og hatt 75 C og 75 B, og jeg hadde draget da og. Men det er ikke måte på hvor mye komplimenter jeg får nå som jeg veier 60 kg og har 80 D.

Vil ikke gå ned et gram under 60 kg, for disse puppene ville jeg ikke vært for uten! Jeg er heldig, for jeg har anlegg for store pupper fra naturens side, hadde 75 C da jeg var 14 liksom. Så når jeg passer på å trene mye, samt trene mage, og spise mye, så havner det på puppene:)

Ble litt snurt da jeg leste all dritten her nede og lenger opp, at jeg sier det rett ut! Jeg er nå ultra nærtagen av meg også da.

80 C til 80D is thaaaa shit;)

burde kanskje nevne at jeg er 10 cm lavere enn deg, om D kan se for store ut om du er 10 cm høyere vet jeg ikke. Men siden du sa at du ville høre fra noen på din str så får jeg vel nevne det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats på 80 D! Det er en jævlig fin str, ikke for stort, og i motsetning til det alle påstår ned i tråden her. JO, guttene liker det VELDIG mye.;) Jentene også! Jenter kan komme å klå på puppene mine når jeg er på utested og party faktisk.høhø.

Jeg vet, jeg har vært 50 kg og hatt 75 C og 75 B, og jeg hadde draget da og. Men det er ikke måte på hvor mye komplimenter jeg får nå som jeg veier 60 kg og har 80 D.

Vil ikke gå ned et gram under 60 kg, for disse puppene ville jeg ikke vært for uten! Jeg er heldig, for jeg har anlegg for store pupper fra naturens side, hadde 75 C da jeg var 14 liksom. Så når jeg passer på å trene mye, samt trene mage, og spise mye, så havner det på puppene:)

Ble litt snurt da jeg leste all dritten her nede og lenger opp, at jeg sier det rett ut! Jeg er nå ultra nærtagen av meg også da.

80 C til 80D is thaaaa shit;)

Hei, takk for svaret. Men du kan se hvilket bilde jeg viste for legen da som vi kom frem til

http://www.sandiego-breast-augmentation.com/details.cfm?ID=138

Hva synes du om de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde kanskje nevne at jeg er 10 cm lavere enn deg, om D kan se for store ut om du er 10 cm høyere vet jeg ikke. Men siden du sa at du ville høre fra noen på din str så får jeg vel nevne det da.

Siden jeg er høyere enn deg burde jeg i så fall ha proposjonalt større pupper, ikke mindre tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest ønsker å være anonym nå

Nå er det jo nesten 100 år siden denne tråden ble startet så jeg vet ikke om du fortsatt er her?

Kom til å tenke på en ting. Trener du mye kondisjon og lite styrke?

Jeg spør fordi jeg hadde for litt over et år siden samme vekt og bh-størrelse som deg og følte meg flott om feminim.

Tidligere spilte jeg fotball og det førte til at kroppen utseendemessig blir litt ovendimensjonert i beina i forhold til hvor smal en er under puppene og og over skuldrene. Da jeg så slik ut så følte jeg meg overhode ikke feminin. Men proposisjonene kan jo hjelpes med balansert trening.

Forøvrig syne jeg ikke det er natutrlig å sammenligne med Linnelinn.

Linnelinn har en D-cup, ja. Men hun er også 80 cm rundt under brystene og dermed ikke spesielt spebygd.

Dersom en derimot skal ha en D-cup på en spe kropp 70D, da så vil en se mye mer "Aylar" ut. Grøss og gru! Hun er kjempesøt og pen, men brystene. Grøss og gru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo nesten 100 år siden denne tråden ble startet så jeg vet ikke om du fortsatt er her?

Kom til å tenke på en ting. Trener du mye kondisjon og lite styrke?

Jeg spør fordi jeg hadde for litt over et år siden samme vekt og bh-størrelse som deg og følte meg flott om feminim.

Tidligere spilte jeg fotball og det førte til at kroppen utseendemessig blir litt ovendimensjonert i beina i forhold til hvor smal en er under puppene og og over skuldrene. Da jeg så slik ut så følte jeg meg overhode ikke feminin. Men proposisjonene kan jo hjelpes med balansert trening.

Forøvrig syne jeg ikke det er natutrlig å sammenligne med Linnelinn.

Linnelinn har en D-cup, ja. Men hun er også 80 cm rundt under brystene og dermed ikke spesielt spebygd.

Dersom en derimot skal ha en D-cup på en spe kropp 70D, da så vil en se mye mer "Aylar" ut. Grøss og gru! Hun er kjempesøt og pen, men brystene. Grøss og gru!

Jeg blir varselt på e-mailen min når det kommer svar, så titter innom når det kommer noe.

Ja, jeg trener en del kondisjon, men ikke noe særlig styrke. Mest dans og aerobic.Men har ikke vært borti problemet ditt.

Jeg har ikke sammenliknet meg med Linnelinn,husk at det er stor forskjell på en 80D og en 70 D, for den med 80D har jo mye større pupper.

Nå har jeg forsovet vært inne og blitt opperert, og er en større enn Aylar, men jeg synes de passer meg mye bedre enn henne da.Synes de var veeeldig store første uken, men nå begynner jeg å venne meg til de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...