Gå til innhold

Jeg er pedofil


Gjest Pedo

Anbefalte innlegg

"En pedofil skader barn. Skader dem for livet."

Feil. En overgriper gjør dette. En pedofil som ikke lever ut legningen sin, skader sannsynligvis ingen andre enn seg selv. Og det er jo litt vanskelige å fjerne muligheten for at enkelte har den legningen (selv om enkelte er usmarte nok til å faktisk tro det, og til og med presterer å påstå at pedofili er værre enn drap).

"........................................."

Men la du merke til at Pedo skriver at han er i mot tvang, vold etc når det gjelder seksuelle handlinger overfor barn - og at han aldri ville gjort noe slikt, for det er overgrep.

Men han skriver IKKE at han IKKE under noen omstendigheter ville unnlatt å ha seksuell omgang med barn.

Slik jeg så langt tolker det, så virker det som han synes det er OK så lenge det er frivillig fra barnas side....selv om han ikke direkte har skrevet det her.

Men han har heller ikke skrevet det motsatte - og siden han tydligvis forsøker å være så klar som mulig, finner jeg det svært bekymringsfullt for hans del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 307
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    65

  • Lurveline

    26

  • Goliath

    15

  • sugarpop

    13

Mest aktive i denne tråden

Og du har aldri rørt dine barn?

Når du badet dem og satt naken oppi badekaret? Når du byttet bleie på dem? Når du fikk klem? Når de løp nakne rundt huset?

Jeg får ikke det helt til å stemme.

Jeg har vært på en rekke nudiststrander, og også sett nakne kvinner i andre ikke-seksuelle sammenhenger. Jeg har ikke gått rundt med ståpikk eller siklet i disse tilfellene.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forandra

Jeg tenner på menn, men jeg hadde da ikke prøvd meg på f.eks min bror om jeg hadde sett ham naken!

Utrolig dårlig sammenlikning. Menn som forgriper seg på sine barn er ikke direkte ukjent da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men la du merke til at Pedo skriver at han er i mot tvang, vold etc når det gjelder seksuelle handlinger overfor barn - og at han aldri ville gjort noe slikt, for det er overgrep.

Men han skriver IKKE at han IKKE under noen omstendigheter ville unnlatt å ha seksuell omgang med barn.

Slik jeg så langt tolker det, så virker det som han synes det er OK så lenge det er frivillig fra barnas side....selv om han ikke direkte har skrevet det her.

Men han har heller ikke skrevet det motsatte - og siden han tydligvis forsøker å være så klar som mulig, finner jeg det svært bekymringsfullt for hans del.

Siden han ikke skriver det motsatte, så tolker du og andre det selvfølgelig slik dere vil tolke det. Det er mulig han ikke er helt "safe", men jeg tar ikke på meg å konkludere eller anklage når det ikke finnes noen direkte uttalelser å relatere det til. Dessuten mistenker jeg eventuelle uklare formuleringer for å være en del av oppdiktningen av det hele.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig sammenlikning. Menn som forgriper seg på sine barn er ikke direkte ukjent da.

Så du mener at incest ikke er så kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig dårlig sammenlikning. Menn som forgriper seg på sine barn er ikke direkte ukjent da.

Nei, det er ikke en dårlig sammenlikning. Det at man har en seksuell legning, betyr ikke nødvendigvis at man i enhver situasjoner tenner seksuellt på objektene legningen tilsier at man tenner på. Det er nøaktig det samme. Det blir like fjollete som menn med homofobi, som av en eller annen grunn tror at homser går rundt og har lyst å knulle alle menn.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes dette var et godt spørsmål. Jeg ønsker ikke å stå fram offentlig fordi jeg frykter stigmatisering.

Nettopp derfor var det et dårlig spørsmål, fordi svaret ditt er så åpenbart at det er noe enhver burde skjønne.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en person med en pedofil legning, som ikke liker denne delen av seg selv, og som avstår fra å praktisere den, skal ikke kunne kreve den samme respekten som menneske som hvem som helst ellers? Jeg ser ingen unnskyldning og ufarliggjørelse av pedofili i det vedkommende sier her (selv om jeg mistenker det for å være oppdiktet) - derimot ser jeg at du leser og tolker det slik du på forhånd øsnker å lese og tolke det.

".........................................."

"...og som avstår fra å praktisere den,..."

Men gjør han det Prozak?

Han er "flink" til å ta avstand fra overgrep mot barn ut i fra hans definisjon av overgrep, som gjelder seksuelle handlinger med barn basert på vold, trusler (fysisk og psykisk) etc.

Men han er like flink til å unngå å ta stilling til seksuelle handlinger med barn der det gjøres "frivillig".

Har stillt han spørsmålet flere ganger, men så langt ikke fått noe svar.

Hvilket selvfølgelig styrker misstanken min ytterligere....all den tid han i mellomtiden har svart andre her på andre spørsmål og kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han ikke skriver det motsatte, så tolker du og andre det selvfølgelig slik dere vil tolke det. Det er mulig han ikke er helt "safe", men jeg tar ikke på meg å konkludere eller anklage når det ikke finnes noen direkte uttalelser å relatere det til. Dessuten mistenker jeg eventuelle uklare formuleringer for å være en del av oppdiktningen av det hele.

"............................................"

Jeg har stillt han flere klare spørmål om dette, men ikke fått svar - selv om han i mellomtiden har tatts eg tid til å besvare andre spørsmål her (som jeg også har nevnt i et annet svar til deg).

Om dette eventuelt er et troll har jeg ikke noe klart synspunkt på så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TÅPELIGERE

"Nei, pedofile kan ikke leve med sin legning, de kan jo ikke ha sex med barn. De må evt lee med å fortrenge sin legning."

Du blander sammen "leve med" og "leve ut". Å leve med sin legning kan godt bety at man ikke lever den ut.

"sitter du å sikler inne i barnehager da eller? Hva skjer hvis du får egne barn? Og hva hvis du en dag bare MÅ prøve ut det der?"

Dette har jo vedkommende faktisk svart på. Hva mener du en slik person skal gjøre, egentlig? Henge seg?

".........................................."

Skjønner ikke at vi er så teite!

Den samme tullingen er på ferde igjen.

Hvor mange tråder har han ikke skrevet og bedt folk oppsøke fastelegen?

Avslører seg selv hver gang, likevel driter folk seg ut.

Bruk hodet her :-)

Han har språkdrakt som en jypling, og påstår han er bestefar pluss litt til.

STOPP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor var det et dårlig spørsmål, fordi svaret ditt er så åpenbart at det er noe enhver burde skjønne.

"..........................................."

I dette er jeg enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barn skal beskyttes mot sånne som deg og dine holdninger, både fysisk, psykisk og juridisk.

Du får ingen sympati for å prøve å naturliggjøre et universelt tabu. Du får heller ingen sympati for å prøve å snik-legalisere pedofili ved å sammenligne med homofili.

Jeg får i det hele tatt, om mulig, enda mindre sympati med pedofile etter å ha lest det du skriver her. Skal jeg være ærlig, kan jeg ikke tenke meg noe sleipere og mer motbydelig enn pedofile som prøver å rettferdiggjøre seg, sine handlinger og sine perversiteter.

"Skal jeg være ærlig, kan jeg ikke tenke meg noe sleipere og mer motbydelig enn pedofile som prøver å rettferdiggjøre seg, sine handlinger og sine perversiteter."

Her har ingen handlinger og da heller ikke perversiteter forekommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"...og som avstår fra å praktisere den,..."

Men gjør han det Prozak?

Han er "flink" til å ta avstand fra overgrep mot barn ut i fra hans definisjon av overgrep, som gjelder seksuelle handlinger med barn basert på vold, trusler (fysisk og psykisk) etc.

Men han er like flink til å unngå å ta stilling til seksuelle handlinger med barn der det gjøres "frivillig".

Har stillt han spørsmålet flere ganger, men så langt ikke fått noe svar.

Hvilket selvfølgelig styrker misstanken min ytterligere....all den tid han i mellomtiden har svart andre her på andre spørsmål og kommentarer.

Joda, det er godt mulig. Men det vet jeg ikke, og vil heller ikke ta utgangspunkt i.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på en rekke nudiststrander, og også sett nakne kvinner i andre ikke-seksuelle sammenhenger. Jeg har ikke gått rundt med ståpikk eller siklet i disse tilfellene.

".............................................."

Men i en gitt situasjon - kunne - du ha fått tenning, vil jeg anta.

Hvis ei dame bøyde seg over deg, i en ikkesekuell setting?

Blir ikke det ei grei sammenlikning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forandra

Nei, det er ikke en dårlig sammenlikning. Det at man har en seksuell legning, betyr ikke nødvendigvis at man i enhver situasjoner tenner seksuellt på objektene legningen tilsier at man tenner på. Det er nøaktig det samme. Det blir like fjollete som menn med homofobi, som av en eller annen grunn tror at homser går rundt og har lyst å knulle alle menn.

"..........................................."

Jeg tror at en som går rundt og undertrykker sin lyst på det han har lyst på gjennom et langt liv, ikke greier å motstå fristelsen til å se litt ekstra, ta litt ekstra om enn så uskyldig for barnet, og så tilfredestille seg selv etterpå, om han har fler eksemplarer av det han tenner på løpende rundt i huset uten klær.

Hadde du aldri fått en dame, bare måttet fantasere om dem i 40 år, så ville du kanskje begynt å se noe sexuelt ved søte yppige store eller lille søster du også om hun spradet rundt splitter naken foran deg og nærmest bød seg fram til deg (i ditt hode)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er det _mine_ følelser som bør underlegges et profesjonelt apparat?

Alt du skriver i denne tråden bekrefter normale menneskers bilde av den pedofile:

En liten sleiping som projiserer sitt patologiske sinn over på andre og som framstiller seg selv som den naturlige, den normale.

Men det er du altså ikke.

Sikkert ikke dine følelser, men din evne til å lese og tenke uten å selv bestemme hva andre mener og står for tyder på at du kunne trengt litt profesjonell hjelp du også :-)

Nå kommer sikkert en saklig komentar tilbake - kom igjen :-) (eller, siden det er forutsett, så kanskje du holder helt kjeft)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...